... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:Bol to alt, dva zle zrepasovane alternatory po sebe.....sranda pred aj po repase na oboch alternatoroch chyby ako pred repasom...serem na to,že si nevedia robit poriadnu robotu....![]()
coWon napísal:opravoval aj X5kove altiky vodou chladene...
TT-SIMIK napísal:V poslednej dobe sa dosť stretám z poruchami alternatorov a hlavne v E60 530D....Jedná sa o chyby vedšinou po naštartovaní...vyhodí prevodovku, dsc,atd......po vypnutí a znovu naštartovaní je to ok....alternator dobíja jak má, ibs to neovplivnuje....sere ma to že som dal urobit alternatory a aj po oprave sa to objavuje...proste neverim vôbec repaserom,viem že par ludí malo s tým problém,tak chcem vedieť či problém zmyzol po repase altika.....Ja som ho dal robit,ale to iste...ževraj na stolici je ok,ale proste v aute 1x za den vyhodí špičku.....do auta som dal použity a musim odsledovať či sa to za par dni bude objavovať,alebo nie......
Chyba vo všetkych E60 rovnaka v:
DDE: supply voltage,overvoltage, zapísaná chyba 17,5V čo je kritické pre RJ(vtedy idu do nejakého ochranného modu)
DCS: high voltage
EGS: detto
SIM/SGM: high voltage
Kto s vás riešil podobný problém???Vyriešilo sa repasom alebo vymenou altika???To ma len ja fakt spolu na firmy čo to nevedia fakt robit aj keď su renomované???
Díky za akékolvek postrehy.....
coWon napísal:Zdeno... v TT na prengu je taky starsi pan co opravuje uplne vsetko na altikoch... kedysik sme len jemu nosili altiky... opravoval aj X5kove altiky vodou chladene... venuje sa na dochodku len tomu...
o nom si nepocul?