Strana 1 z 2

Pomoc s turbom Surne

Napísané: Utorok, 4. Februára 2014, 17:36
od norinorv
Dobry kupil som si nedavno BMW 530d r.v 2005 a od sikovneho ..co mi predal v podstate amcku vo vreci.. ale k problemu.. varcal som sa s autom domov a znicoho nic mi odisiel vykon motora..prisiel som do servisu ze turbo chalai pozreli vsade olej ..ok tak som kupil repasovane turbo.. dnes ho poskladali..a idem skusat autoa nic... je potrebne ho neako dat nacitat alebo urobit restart.,..alebo to bude uz nie cim inym sposobene ta strata vykonu dakujem.. uz ma to stalo dost penazi..praca vymena oleja..repas turbo..vymena hadic..tesneni..proste katastrofa..a to som si auto ani neuzil.. dakujem za odpoved

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Utorok, 4. Februára 2014, 17:44
od alfi666
Vitaj v klube "stastnych" majitelov E6x... turbo zbytocne hadzes na byvaleho majitela, lebo to sa ho netyka..

Z toho co pises nikto nic nepochopi - "odisiel vykon", "chalani pozreli vsade olej", "idem skusat auto a nic"
Napis normalne, lebo tu nikto nieje vestec...

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Utorok, 4. Februára 2014, 17:55
od norinorv
V podstate sa chcem opytat ak sa vymienalo turbo za repasovane turbo..ci ho treba dat ako nacitat..ci to moze byt zavada ze auto sa sprava nadalej ako predtym nez sa vybrali to turbo co bolo zle..A islo oto ak som sa vracal domov auto stratilo vykon islo len ako hlady diesel..dosiel som snim do servisu chalani hned rozpbrali turbo a dnu kopu oleja..a aj skontrolovali hadice vsetkoa vsade bol olej co turbo pretlacilo..Ale mna zaujima hlavne to stym zapisanim toho turba ci to treba ci je zavada vtom alebo hladat uz nieco ine..

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Utorok, 4. Februára 2014, 18:09
od alfi666
Turbo ma elektronicku regulaciu naklapania lopatiek a ak sa spravne pamatam, tak ta sa musi "nakodovat" resp. inicializovat...

Inak, olej je v kazdom turbe..mohla sa ti vyderavit nejaka hadica, resp. kopa inych veci moze byt na chybe... najviac ti poradi diagnostika

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 01:00
od TT-SIMIK
Na E60 sa nemusi nic inicializovat,ak je to "kvalitny" repas,tak to musi ist.....vsetko zalezi od toho ake turbo to je a hlavne co pise diagnostika,ci ma auto dpf,atd....

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 08:07
od gsxrr
nic v zlom ale sa necuduj ked kupujes takto komplikovane auto bez potrebnych znalosti,sa priprav na mnozstvo investicii,k tomu turbu-ak mozem poradit vyhladaj niekoho co sa tomu fakt vyzna lebo tvoje symptomy sa od klavesnice nedaju vyhodnotit

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 09:26
od gf.no1
...este ta to auto len bude stat dost penazi...

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 10:44
od zollo
ak mozem, tak si kopnem aj ja :D

\:D/
gf.no1 napísal:
...este ta to auto len bude stat dost penazi...
:thumbup: =D>


p.s. nic nieje tak drahe, aby to nemohlo stat viac :mrgreen:
prepac, musel som 8-[

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Piatok, 7. Februára 2014, 11:48
od alfi666
gf.no1 napísal:
...este ta to auto len bude stat dost penazi...


tak tak...

Re: Pomoc s trubom Surne

Napísané: Piatok, 7. Februára 2014, 16:32
od norinorv
fuu dakujem za uprimnost no velmi ste ma nepotesili a ano auto som uz dal odbornikovia cakam dnes sa mi ma ozvat tak uvidim..

Re: Pomoc s turbom Surne

Napísané: Pondelok, 10. Februára 2014, 08:11
od Lesky
Chalani, chalani... viete len depresiu privodit cloveku... nemusis sa bat, vsetko bude dobre, zoberes hypoteku, opravis auto a je po probleme :D

Re: Pomoc s turbom Surne

Napísané: Pondelok, 10. Februára 2014, 08:32
od MensahService
Lesky napísal:
Chalani, chalani... viete len depresiu privodit cloveku... nemusis sa bat, vsetko bude dobre, zoberes hypoteku, opravis auto a je po probleme :D


sudim teba podla seba? :mrgreen:

Re: Pomoc s turbom Surne

Napísané: Pondelok, 10. Februára 2014, 15:22
od aniel1
AHoj norinorv :-)

Ja som mal podobny problem s mojim autom sice moje r.v. 2007 530 XD 173kw motor, momentalne 180tis km. Original km.

v skratke:
- v garazi som zbadal olej pod autom (pri pravej strane predneho kolesa z pohladu sofera)
- isiel som za mechanikom (naozaj rozumie baworakom)
- dali sme dole plasty a nasli sme ze pri spoji hadice s interklurelom presakuje olej a tak kvapka na plasty a potom na zem
- auto islo OK ani som nemal pocit ze sa stratil vykon ale ked sme odpojili hadicu od interkulera tak ta hadica od turba co ide do interkulera bola cela od oleja....myslim ze normalne tiekol olej-
- ked som dal prst do interkulera tak ani nevravim po "klucku" oleja
- mechnik povedal ze turbo je K.O. resp.blizko pred K.O. :-)

takze zacal som samozrejme najednoduchsi sposob a to je repas:
- docital som sa ze v Ziline firma Turbotech (www.turba.sk) repasuje turboduchadla (aj recenzie na nich boli pozitivne)
- tak som tam zavolal opisal problem a povedali ze nieje problem to opravit.
- vsetko som riadne zabalil spolu s elektronikoou a poslal do Ziliny
- o cca 3 dni poslali mi turbo spat ze je po repase a vsetko OK
- samozrejme ze meachnik mi musel komplet precistit sanie + interkuler a tak isto vypustiti olej a precistit olejovu vanu

Musel som potom nakupit: novy olej, novy separator, nove tesnenie pod vanu, vzduhcovy a aj olejovy filter, este nevyhoda bola ta ze mam X-drive takze vsetko riadenie + diferak musel ist dole kvoli tej olejovej vani ....ani nevravim ako bolo auto rozobrate :-( ....aj DPF filter precistil pre istotu....

a VSAK co dalej sa dialo:

- ked som ho doniesol mechanikovi a ukazal som mu ho tak povedal ze toto turbo nie je dobre zrepasovane a to preto ze oska ma velku volu a pri silnejsom zatlaceni do strany sa lopatky dotykali resp.suchli o "telo"turba.
- no ja som ho kvazi presvedcil ze mne sa to nezda a ze vola musi byt predsa by sa to tam potom netocilo....
- povedal mi ze namontuje mi ho tam ale na vlastnu past.....

a TOTO som nemal urobit

- namonoval to repasovane turbo a ja som s velkym usmevom sa potesil ze po cca 2 tyzdnov statia u neho budem akonecne svoje bawo :-)
- no dlho nevydrzalo po cca 400km pridem rano do garaze a kua zase olej pod autom .....skoro ma "jeblo" 267 Euro ma stal repas + olej,filtre, seprator, tesnenia, a za robotu zobral 250 Ecka. Cize hned som bol na 800 -900 euro s nakladmi a este auto stale nebolo v poriadku.
- no volal som klasika mechanika a povedal mi ze vravel som ti ze to turbo nie je dobre urobene....

Tak som zavolal do Ziliny a povedal som aky mam problem samozrejme povedali ze oni urobili vsetko tak ako mali.
- dohodol som sa s nimi ze im poslem spat turbo
- o 3 dni mi prisilo postou turbo spat aj s DVD filmom ze je vsetko v poriadku a turbo netlaci olej...na filme to aj vidiet
- Cize reklmacia sa zamietla

ALE tu zacina jedno velke ALE:
- mechanik mi vravi ze nech jebem na to a nech kupim nove turbo ale ja som teraz nevedel co urobim s tym starym....(kvazi po repase)
- tak som sa pustil po vsetkych forach na SK aj v EU aj v USA kde a co mali ludia problem...

A CO SOM SA DOZVEDEL:
ze moje TURBO GARRETT urcene na 173kw motor sa neda repasovat. Konkretne na to vyrobca - Honeywell nevyraba nahradne diely. Skoro som padol na kolena...tak som zavola do spolocnosti honeywell priamo do USA a tak isto potom co maju v Presove fabriku a potvrdili mi ze na tento model nerobia nahradne diely

DOVOD
tieto turba maju tak vysoke otacky a aj testuju sa pri takychto otackach ze ziadna stolica nebola na to postavena aby zvladla test turba. Na to je vyrobna linka kde sa vyraba a testuje taketo turbo....samozrejme ze pre ine modely robia diely ale konkretne pre tento model NIE....

Tazko som hltal slinu ako ma ti v Ziline obabrali....

- no nic bol som nuteny kupit original Turbo Garrett. Podarilo sa mi za 1200 Ecka a s tesnenim .....

Nehovoriac o tom ze zase mechanik musel potom vsetkom znova namontovat

Momentalne so Zilinou som v spore ale toto je na inu prihodu......

Cize zaver je taky ze som prestal ratat co som investoval.......kua.......

Ale co cert nechcel po vsetkom namontovani a jazdeni po cca 1000km pridem opat do Garaze a "pif" olej pod autom.....myslel som ze som pred infarkvom.....uz som nevedel zo mam robit...volam mechanika...vravi prid a pozrieme uz on samo bol mimo co s tym autom je....

dali sme dole plasty pozeram s kadial tecie olej ....a dlasia rana vaukova pumpa tecie...uz som nechcel repas ....
Kupil som novu Pitburg (myslim ze ta sak volala) za 260Ecka.....

Vymenil mi to a teraz jazdim uz mam za sebou cca 1300km a motor je konecne SUCHY!!!! .........HURAAAAA.....

Tak toto som si uzil ja so svojim bawom aj ked som mal pocit ze niekedy zastanem pri srotovisu a ho tam necham........

Chalani nechce sa mi to citat este raz co som pisal a opravovat po sebe chyby lebo nemam vela casu ale dufam ze som s casti poradil pomohol....

Ciao :-)

Re: Pomoc s turbom Surne

Napísané: Pondelok, 10. Februára 2014, 20:27
od coWon
dobre info si sem hodil, dost to pomoze.

btw, co tu v poslednej dobe sledujem a citam, tak co e60 lci, to stale nejaky problem... zda sa to len mne?

Re: Pomoc s turbom Surne

Napísané: Pondelok, 10. Februára 2014, 20:44
od aniel1
tazko povedat skor by som to bral kus od kusu......:-)