Strana 1 z 3

E60 525d po infarkte :D

Napísané: Pondelok, 18. Júna 2018, 14:06
od Marexxx
Chlapci čaute... Jedná sa o e60 525d
Auto mi zákazník priviezol s tým že točí ale nechytí a mal to u niekoho kto vymenil z neznámych dvovodov palivove cerpadlo v nadrzi a RJ čerpadla a odovzdal to s tým že páči sa nejde to bude to 400E :D problem bol ze umrel modul ktorý robí wake up signál (v kufri pod rezervov ide z neho taký modrý kablik) a rozsynchronizovalo to CAS a DDE ale to som uz rozbehal auto ide, no medzičasom mi bolo povedane že im umrela bateria tak dali novú a asi im to umrelo s vytočenými kolesami pretože ked auto ide rovno volant je doprava (auto má active steering) a problém je, že RJ sa hlási no nejde to skalibrovať a píše chybu 006131 AL: Riadiaca jednotka: postup alebo chyba flash NEC.
Ďalej fentilátor nefúka iba blikajú ledky podľa toho ako natočím silu fúkania. (automaticka klima) 009C57 IHKA Koncový stupeň ventilátoru
No a posledná vec svieti ABS ESP a všetko ostatné s chybami 0094E1 SLZ: Svorka 30 chybí ...
Prikladám screenshoty z DIAG.. Nejak to spolu (asi) všetko súvisí a neviem kde začať stretol sa s tým niekto? Neviem čím začať.
VĎAKA za každú radu :)
(IBS je odpojené lebo vybíja batériu ale to s tým nič nemá..)

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Pondelok, 18. Júna 2018, 18:42
od Marexxx
Nikto nič? ozaj?

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:12
od airbone
Ak je v prdeli DSC, tak svieti mimialne 30 chyb stale. Je to akoby gateway. Skontroluj vsetky poistky dsc, napajanie atd atd, alebo je v haji jednotka. TO bude robit paseku aj s tym active steering.

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:18
od Marexxx
Vďaka airbone za odpoved !
Všetko som to už pozeral nič som tam nenašiel no skúsim to pozrieť znova či som čosi neprehliadol. Teória že je problem v AL je asi hovadina že? Myslím to tak že by to tá celé zapríčiňovala.
Myslíš že by mohlo pomôcť aktualizovať všetky RJ a skúsiť všetko znova ponastavovať? Viem že pri tom môžu umrieť rj...

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:47
od Iwe_sko
Odpoj baterku a znova napoj. Určite sa rozbehne aspoň ventilátor a budeš môcť vymazať chybu koncového stupňa. Vlastná skúsenosť

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:50
od Marexxx
Kamo skúšal som odpojiť aj na hodinu a znova pripojiť nič to nemení vôbec.
No a z INPY môžem urobiť screen nevie sa nijako napojiť jak keby bola seknuta afs

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:52
od Iwe_sko
Ako pozerám ten záznam chýb tak to bude nejaká chuťovka. Nevšimol som si to najprv

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:53
od Marexxx
Ako zosynchronizovať?

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 20:57
od Iwe_sko
To je jedno teraz iný problém tam máš. Tebe nefunguje nič okolo dsc...

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 21:03
od Marexxx
Takze priorita je DSC a potom uvidím čo zvyšok... ja som stále riešiť AL skrz chybu ktorú som sem dal že vyslovene píše problem s rj

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 21:08
od Iwe_sko
Noo píše to nejaké problémy z napájaním na SZL dsc a afs nepôjde bez naviazaných systémov :-) . Tak zmeraj napájanie riadiacich jednotiek, mrkni poistky a podobne...

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 21:44
od airbone
Aku chybu pise jednotka dsc?

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 21:47
od Marexxx
takto píše

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Utorok, 19. Júna 2018, 22:12
od Marexxx
Zabudol som ešte toľko že to auto je tak zblbnuté že rie RJ vybijaju bateriu... do rana ju daju dolu plne... bateria ma dva mesiace bosch a dal som ju z nabijacky rovno do auta a vydrzala do rana tak ze odomklo

Re: E60 525d po infarkte :D

Napísané: Streda, 20. Júna 2018, 07:50
od airbone
V prvom rade mas odsrany snimac IBS. Nebudem sa pytat na hlupost ci si zaregistroval bateriu po vymene a ci je nakodovana spravna kapacita, ale jednoducho ti nekomunikuje IBS, takze asi tazko. Bez toho ti v aute bude toho blbnut vela veci, s tym sa zmier. A jednotka DSC nema napajanie, tak ako chces kalibrovat aktivne riadenie, ked nekomunikuje DSC a su s AL a SZL na spolocnej zbernici PT-CAN? Tie palicky a ciarky na tom diagrame ktore spajaju tie chlieviky, niesu len tak pre srandu kralikov ale nieco aj znazornuju. Nic v zlom, ja niesom mechanik, ale tym veciam treba aspon trochu rozumiet ako a co s cim ma, w bez urazky, vyzera to ze ty tomu velmi nerozumies. Lebo ak ti auto vybija bateriu a vobec ta netrapi ze je v prdeli IBS a tym padom nespravne funguje BSD (bit serial data interface, co je seriova zbernica ktora riadi cely energo-system) tak si na dost nespravnej ceste v hladani pricin. Dnes nestaci mat diagnostiku prelozenu do lamanej cestiny, ale musis aj vediet ako tie systemy funguju a ake su medzi nimi suvislosti.