Strana 1 z 2

strata vody

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 20:37
od Roman.Schmiedt
Zdravicko mam taky problem mizne mi dost vela vody kazde rano musim dolievat dost vody tym dost by som povedal ze to bude urcite viac ako liter kazdy den...a je jedno ci spravim za den 5 alebo 50km proste kazde rano musim dolievat...a neviem kde je problem mam zopar podozreni ale neviem co stoho bude realne mam mokro pod nohami to je prve podozrenie...druhe je ze mi ide dost biely dym na volnobeh...co si myslim ze na diesli by biely dym nemal co robit vyzera to ako keby to bola para ked rano natocim vyleti mi z vyfuku sadza taky cierny pas zamnou ostava len pri rannom startovani akokeby tam fakt bola voda..neviem? Co to bude? hlava? tesnenie alebo co? diki za rady

Re: strata vody

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 20:43
od Rottwa
Netlakuje hadice ? Kuri ? Mokro pod autom nieje ? Iba pri nohach ? Oleja nepribuda ? Maglajz pod vieckom oleja nemas ? Liter vody denne je strasne vela, to musi niekde tiect potok.

Tesnenie,hlava, hadica, chladic, ...ale to by sa muselo prejavit aj inak :-k

Re: strata vody

Napísané: Streda, 5. Februára 2014, 22:25
od rosky
Prasknuta hlava

Re: strata vody

Napísané: Štvrtok, 6. Februára 2014, 13:45
od Dendo
Popozeraj hadice , aj tie do kurenia, ci to dakde nečúra, a popozeraj aj ci netlakuje hadice a vsetko co Rottwa radi, ak je vsetko v normale kukni radiator kurenia. Ak sa ukaze ze je to on tak prajem "prijemnu" zabavu :-# .

Re: strata vody

Napísané: Piatok, 7. Februára 2014, 12:52
od Roman.Schmiedt
Nejake rady jak zistim ci je to hlava abo ne dajake zmeny sa musia spravit potom okrem vody v oleji a sajrajtu na viecku toto tam nieje zatial...aby som vedel co mam a co nemam vylucit...

Re: strata vody

Napísané: Piatok, 7. Februára 2014, 17:17
od fafa111
Mozno len tesnenie. Niekedy sa stane ze praskne tak, ze nemiesa olej s vodov. Ak by si mal endoskop, da sa pozriet priamo do valcu cez svieckovy otvor a tam by si videl ci je tam voda alebo nie, alebo ci je valec vyumyvany.

Re: strata vody

Napísané: Sobota, 15. Februára 2014, 21:16
od Roman.Schmiedt
Kde zozeniem ten endoskop?? :-D neviemproblem z radiatorom som uz mal...mam mokro pod nohami...na viecku kde sa dolieva olej sa mi robi taky husty olej je normalne cierny len strasne husty...moze to mat nieco stym? serie mi olej aj do sania celkom dam tu fotky...

Re: strata vody

Napísané: Sobota, 15. Februára 2014, 21:21
od Roman.Schmiedt
Sanie...

Re: strata vody

Napísané: Sobota, 15. Februára 2014, 22:06
od rosky
To že ti série olej do sania , za to môžu krúžky, ktoré stvrdly pri prehriatí. U BMW starých šesťvalcov pusti hlava a nie tesnenie.

Re: strata vody

Napísané: Sobota, 15. Februára 2014, 22:38
od Roman.Schmiedt
Takze podla teba to bude hlava??

Re: strata vody

Napísané: Nedeľa, 16. Februára 2014, 07:05
od rosky
Ked sa zohreje sú natlakovane hadice?

Re: strata vody

Napísané: Nedeľa, 16. Februára 2014, 10:34
od Roman.Schmiedt
Ani nie...

Re: strata vody

Napísané: Nedeľa, 16. Februára 2014, 14:45
od rosky
Tak ano alebo nie

Re: strata vody

Napísané: Nedeľa, 16. Februára 2014, 20:06
od BouBou
rosky napísal:
To že ti série olej do sania , za to môžu krúžky, ktoré stvrdly pri prehriatí. U BMW starých šesťvalcov pusti hlava a nie tesnenie.


To s tymi kruzkami to si dal teraz riadne, pracovna teplota motora to ci ma 80 alebo 100 ma na kruzky minimalny vplyv, skor ma vplyv kvalita oleja, a ich vek, a ti poviem ze su take tvrde od vyroby ze uz viac netvrdnu, proste su uz vybehane a podfukuju v spoji a pretlakovava s klukova skrina a cez odvetranie to sere olej do sania, prehereju sa skorej keby mal zasraty stary olej a vyhoneny blok leskly jak zrkadlo ale potom porad prasknu a je to

Re: strata vody

Napísané: Nedeľa, 16. Februára 2014, 21:08
od rosky
Lenze ked praskne hlava tak pracovna teplota v hlave nie je ani 80 ani 100. Ked je novy kruzok je krasne makky a poddajny a dokaze tesnit a drzat tlaky. Ked sa prehreje tak stvrdne a nastane presne ten isty stav ako u vybehaneho motora pritom nemusi mat nahulene statisice staci prehriatie, ale to musis poznat ked laborujes s benzinovimi turbami , kde teplotne procesy su este narocnejsie ako u diesla.