Mal som E32-jku asi dva roky no bola to 735i ties to bol dovoz z talianska a palubni bol v taliancine no da sa jednoducho prepnut do nemcini alebo anglictini
Moja bola v super stave asi vdaka klime ktora v taliansku je. Mala najazdene cca 350 000 km .
baterku ma pod zadnimi sedackami za spolujascom.
Ten tlak olej co pise pisala aj moja E32-jka sem tamnajmä ked bol studeny motor a roby to iba cidlo (pozri link )
http://web.archive.org/web/200406040754 ... ix&fixid=5a o E32-jke najdes vela veci na tejto stanke
http://www.e38.org/e32/Pri kupe ked sa pojdes previest si daj pozor najme v akom stave su napravy hlavne predna zvykne pri cca 80-90 tke a ri brzdeni triast volantom ako kebi boli kryve kotuce no v 99% su to vytlacene silentbloky v ramenach.
Potom kardan aj ked ma malo kilakov najazdene.
V12-tku mam teraz a tie su pomerne spolahlive a ka nastartuje a ide kludne bez cukania alebo klepotania tak zvykne byt v poriadku.
Skontroluj si kurenie ci kuri skade ma lebo je to asi prve BMW co ma dvojzonovu klimu vsetko v kureni je riadene pomocou servomotorov a preto sa moze stat ze ti bude polovica auta kurit a polovica chladit (vlastna skusenost)
Zadna naprava ci nepocut kepnutie pri phynani
A automat ze ci radi ako ma ci funguje kikdown atd..