Kupa f31 aky motor?
Napísané: Pondelok, 28. Mája 2018, 16:04
Zdravim forumaci potrebujem poradit.
Rozmyslam nad kupou 3ky f31 a potrebujem poradit pripadne nejake skusenosti. V prvom rade musim povedat ze moje terajsie auto (A3) som hned od kupy noveho dal na plyn a cez 5 rokov verne sluzi a LPG usetrilo mnozstvo eur. Kedze cakame prirastok a plus je na case auto posunut dalej v rodine rozmyslam ze zoberiem 3-4 rocnu f31. Nema kufor ako superb (co je v mojom okoli etalon rodinneho auta) ale jednoducho som sa nan namotal a chcem. Jasne ze ako LPG fanusika mi ako prve napadla volba benzin s motorom n13b16a kedze len to jedine sa da legalne prihlasit so systemom prins , ktory vstrekuje lpg cez benzinove vstrekovace (plne lpg bez dovstreku benzinu). Velke minus je ale to, ze budem mat v kufri "bojler" ako hovoria moji bmw kamosi. Celkovy nazor na ten motor? Ked benzin tak len s LPG kvoli kilometrom. Druhou alternativou je kupa diesla, tam sa bojim hlavne aj po tom co si tu citam na fore. Motor N47D20. V prvom rade by som sa chcel opytat ci motor v 316d (85kW) a v 318d (100kW) je ten isty a ci v tych autach je jedinou zmenou soft v motore ci aj brzdy su ine atd. Lebo ked pozeram profituning tak ich chip je u oboch typov rovnaky. Tak ak su rovnake volil by som mozno 316d a chip (141kW/387Nm) . Ak by sme zavrhli N47 tak je spolahlivejsi motor B47D20 ? A ako posledna moznost co vravite na 330d N57D30 ? Ja viem ze to znie divne porovnavat 316d a 330d len ak je 330d spolahlivejsia a podla toho co som pozeral na nete viem s nou na dialnici ist 130 cca za 6l tak tiez nie je na zahodenie. Rozpocet som mal najprv 16t za benzin tam uz kupim cca 2014 s do 100t km a plus 2200-2500e montaz lpg alebo 16-17 za N47. Tam sa mi moje prepocty biju keby ze som na palive usetril oproti dieslu 2e max tak musim prejst cez 100t aby sa to vobec len oplatilo. Keby 6val tak 18,5t max 20t ale to by som uz bol na hrane. Rocne spravim min 35t km takze u mna spotreba hraje rolu (zatial som mal na lpg 5,5e na 100km ale vykon nic). Budem velmi rad za serioznu debatu a poradenie . Vopred dakujem.
Rozmyslam nad kupou 3ky f31 a potrebujem poradit pripadne nejake skusenosti. V prvom rade musim povedat ze moje terajsie auto (A3) som hned od kupy noveho dal na plyn a cez 5 rokov verne sluzi a LPG usetrilo mnozstvo eur. Kedze cakame prirastok a plus je na case auto posunut dalej v rodine rozmyslam ze zoberiem 3-4 rocnu f31. Nema kufor ako superb (co je v mojom okoli etalon rodinneho auta) ale jednoducho som sa nan namotal a chcem. Jasne ze ako LPG fanusika mi ako prve napadla volba benzin s motorom n13b16a kedze len to jedine sa da legalne prihlasit so systemom prins , ktory vstrekuje lpg cez benzinove vstrekovace (plne lpg bez dovstreku benzinu). Velke minus je ale to, ze budem mat v kufri "bojler" ako hovoria moji bmw kamosi. Celkovy nazor na ten motor? Ked benzin tak len s LPG kvoli kilometrom. Druhou alternativou je kupa diesla, tam sa bojim hlavne aj po tom co si tu citam na fore. Motor N47D20. V prvom rade by som sa chcel opytat ci motor v 316d (85kW) a v 318d (100kW) je ten isty a ci v tych autach je jedinou zmenou soft v motore ci aj brzdy su ine atd. Lebo ked pozeram profituning tak ich chip je u oboch typov rovnaky. Tak ak su rovnake volil by som mozno 316d a chip (141kW/387Nm) . Ak by sme zavrhli N47 tak je spolahlivejsi motor B47D20 ? A ako posledna moznost co vravite na 330d N57D30 ? Ja viem ze to znie divne porovnavat 316d a 330d len ak je 330d spolahlivejsia a podla toho co som pozeral na nete viem s nou na dialnici ist 130 cca za 6l tak tiez nie je na zahodenie. Rozpocet som mal najprv 16t za benzin tam uz kupim cca 2014 s do 100t km a plus 2200-2500e montaz lpg alebo 16-17 za N47. Tam sa mi moje prepocty biju keby ze som na palive usetril oproti dieslu 2e max tak musim prejst cez 100t aby sa to vobec len oplatilo. Keby 6val tak 18,5t max 20t ale to by som uz bol na hrane. Rocne spravim min 35t km takze u mna spotreba hraje rolu (zatial som mal na lpg 5,5e na 100km ale vykon nic). Budem velmi rad za serioznu debatu a poradenie . Vopred dakujem.