Odpory su priamo na ventilatore, relatka su v e-boxe pod pelovym filtrom pred spolujazdcom.
Ak chces vediet ci mas vadny motor alebo odpory, vytahni teplotne cidlo s chladica a prepoj najprv hnedy (-) s cierno modrym a potom s cierno cervenym kablom.
- Ak sa ti na oboch prepojeniach ventilator roztoci, mas problem asi v konektore, pomoze sprej na kontakty
- ak sa ti roztoci iba na vysokej rychlosti, odpory su v prdeli (v Tempuse 49,- EUR v piatok mi dojdu) DIY urobim ked sa do toho pustim, inak na anglicych forach je toho po milu jarmilu
- ak sa ti neroztoci vobec, zhanaj ovy motor alebo ventilator
Relatko odchadza malokedy. Pozri ale najprv positky 20,22 75 (za gloveboxom) a neviem teraz ktory 4tu, pozri na papieriku).
Zober si ale najprv palicku tenku a skus roztocit vrtulu, ak sa tci uplne volne a nezastav hned bez odporu, mas klaknuty motor. Moze sa aj zadriet lozisko a motor byt dobry, cize ten test s teplotnym cidlom je prvorady.


