Tak zhrniem dnesne 2 hodiny:
- ked odpojim nad limiterom a pustim do flase tecie to prudom a cerpadlo stale bruni
- zmeral som teda ten limiter, prepusti tlak pri 3,3 baroch, pod limiterom ked odpojim, ziadna nafta neprejde cez, zmeram tlak, iba 2 bary = malo = limiter je OK, system ma malo tlaku...
- ked tlaci iba do meraku, natlaci aj 5,5 baru a prestane bruniet = BRUNI KED NESTIHA NATLACIT PLNY TLAK = UNIKA KDESI TLAK PALIVA KDE NEMA A CERPADLO SA SNAZI NATLACIT = PRETO BRUNI
- takze som isiel dalej, skrtil som postupne prepady, privody atd az som zaslepil prepad od rail cerpadla ktory konci v tej "8 - valve preheating", a zrazu bingo, tlak vyskocil na cca 3,5 baru, ustalil sa a cerpadlo stichlo
- Takze vsetko je ok az po rail, tam sa tlak straca do prepadu, este aj bez nastartovania, ked priskrtim prepad od rail cerpadla, tlak stupne do normalu, prepad od vstrekov vplyv velmi nemal, takze nasleduju otazky:
1. CO V RAIL CERPADLE OBMEDZUJE PRICHADZAJUCI TLAK PALIVA KTORY SA NASLEDNE PREPUSTI DO PREPADU A NASPET DO NADRZE? nejaky mechanizmus na vstupe alebo nieco ine vnutri? Preco to vsetko z Rail cerpadla lezie cez prepad uz pri 2 baroch?
2. ODKIAL MAJU VSTREKY TLAK NA NASTARTOVANIE? ked sa este RAIL cerpadlo netoci a motor ide na brnknutie - nepouziva sa "stredotlak" 4bary aj pocas startu, a az nasledne Rail tlaci tych 30 barov? V tomto pripade je mozna hypoteza ze stracam tlak cez prepady vstrekovacov (tzv. "tecu vrchom")
ps: potrebujem ozrejmit hlavne prvu otazku

ps2: zacalo ma to uz aj bavit, konecne ako tak tomu rozumiem
