Strana 1 z 1

530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2019, 20:58
od Infantry140
Serus borci, pořídil sem 530d a vše bylo ok, nicméně začal sem pociťovat kolísání otáček a jakoby cukání celým autem, po napichnuti na diag(obyč delphi a bmw scanner) jsem zjistil ze mi kolísá tlak na railu o hodně velke hodnoty.

Mělo by byt 350 baru při volnobehu, stálý tlak, nicméně mě se pohyboval od 350 až po 100 baru, kdy motor skapal, nastartoval jsem a motor dýl točil, ale naskocil.

Vyměnili jsme regulační ventil tlaku, na CR cerpadle, chod ss zlepšil, nicméně pořad kolísá třeba 350-280/250, vyměnili jsme tedy palivák i včetně senzoru na něm, Bosch, žádná laciná svině.

Porad ten stejný problém, nema někdo tušení v čem muže byt problém, nebo od čeho se odrazit?

Čerpadlo tlačí stále 3.8 baru, což by mělo byt ok. Napada mě třeba pricpany vstrik? Nebo stredotlake čerpadlo má sice dobrý tlak ale nedává dostatečný objem ?

Díky moc za rady!

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 06:33
od Milosss
Pozri konektor na čidle tlaku na lište, častý problém, alebo samotné čidlo.

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 07:45
od villli
Tiez by som zacal cidlom, ani nie konektorom, ale rovno cele cidlo tlaku, vymena a ani samotny diel nie je sialena ciastka :)

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 09:39
od Infantry140
Dnes chceme ještě změřit přepady, jestli mi neteče vstrik, ale nevím jestli by to vysvětlovalo kolísání tlaku. Zkusíme odpojit čidlo na railu jestli se to trochu neustálí, kdyžtak přepinujem nebo pořidim nové čidlo.

Díky, odpoledne dam vědět jak jsme dopadli :D

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 10:01
od Infantry140
Ještě jsem si uvědomil že tlakové hadice https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP82-EUR---E39-BMW-530d&diagId=13_2041

Konkrétně myslím díl č 9,10, mám hodně poskrabane a vypadají ze už toho taky dost zažili, muže unikat tlak i přes tyto hadice ?

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 11:58
od ALAS
Najrv skontroluj ten konektor ako pisal Milossskeba, ak tam vysi kabel na vlasku tak to moze byt tvoj problem.

A ako chces pozorovat tlak ked odpojis cidlo tlaku?

Diely 9 a 10 su trubky, keby si mal problem s nimi tak by bol motor zvrchu oteceny naftou, ked das dole kryt tak to musi byt vidno.

Pises ze toci dlhsie pri starte, uz to je indicia ze vstreky pravdepodobne prepustaju do prepadu.

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 12:17
od Infantry140
Točí dýl při startu až po tom, co motor kvůli nízkému tlaku skape, jinak chytá na brnk jak za studena tak za tepla.

Tím ze odpojim čidlo sice nebudu mít jak vysledovat přesný tlak, ale zvuk motoru jestli zakopává by mi prakticky mohl pomoct.

Dám vědět jak to dopadlo, připadne natočim video v čem přesně spočívá můj problém

Edit: motor tlačí až za hranici 3k otáček, při výkonu to klesání tlaku není, děje se to jen na volnoběh

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Utorok, 16. Júla 2019, 14:26
od Infantry140
Tak po odpojení čidla na railu se motor ustálil a motor krásně předl, takže měníme čidlo na railu

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Piatok, 19. Júla 2019, 18:20
od Infantry140
Koupeno čidlo na railu od kluka na fb a auto zase vrčí a jede jak má 😎

Re: 530d nepravidelný chod motoru

Napísané: Nedeľa, 9. Júla 2023, 05:57
od e39kouba
Ahoj. Bmw e39 525d automat. Po startu studeného motoru lítají otáčky na volnobeh cca 650 až 750 ot/min.Po zahřátí motoru je volnoběh ok . Diagnostika Delphi žádnou chybu nevyhodnotila. Dočetl jsem se v mnoha diskuzích že to může dělat Hydromenic ale v hodně případech majitelům kolísaly otáčky i za jizdy. Může tedy být příčina v automatu popřípadě po čem ještě jít? Děkuji