Strana 1 z 4

850

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 08:33
od Roman850Alpina
Ahojte,len pišem že ak niekto bude mat otázky ohladom BMW 850 tak rad poradim,som vlastníkom jednej takze skusenost mam.

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 10:24
od Diablo
mohol by si na niaky zraz doniesť krásavicu ukázať. Radi ti ju poslintáme :D :D

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 10:35
od 100RM
Chcel by som vediet, ako to teda vlastne je s tymi V12kami. Nikasil alebo ne ? Resp, mas ten starsi V12 alebo ten novsi z E38 ?

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 11:15
od Helldiver
M70B50 (teda motory z E32) sa robili aj s alusilom, aj s nikasilom, spolahlivo sa to da urcit podla presneho datumu vyroby, alebo cisla motora....

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 22:44
od Max-Max
vzdy som zil v tom, ze e31 Alpina nebola 5.0 ale 5.7

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 12:06
od 100RM
Max-Max napísal:
vzdy som zil v tom, ze e31 Alpina nebola 5.0 ale 5.7


Boli dve, aj 5.0 aj 5.7

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 12:27
od Max-Max
100RM napísal:
Boli dve, aj 5.0 aj 5.7


jj, uz som hladal na nete, som bol prekvapeny

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 22:57
od Roman850Alpina
Na V12 je nikasil,takze ak zozerie nieco,tak krusky a to je vsetko.Ono to papa 1 liter na 1000 km.Aspon teda mne a vraj to je tak fabricky,vravi sa tomu premazanie.

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 23:00
od Roman850Alpina
Robili sa 830 835 len na zaciatkoch,840i,840ci,850i,850ci,850csi lahka verzia M8,Alpina B10 5.0 a Alpina B12 5.7

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 23:49
od Max-Max
Roman850Alpina napísal:
Robili sa 830 835 len na zaciatkoch,840i,840ci,850i,850ci,850csi lahka verzia M8,Alpina B10 5.0 a Alpina B12 5.7


830 ani 835 oficialne katalogy BMW ani ETK nepoznaju, viem ze sa urobilo par kusov pokusne ale nemalo to ziadnu buducnost. M8 pokial viem boli urobene 2ks s vykonom cca 450 PS, produkcia zostala u seriovej 850CSi.

Napísané: Nedeľa, 27. Apríla 2008, 09:08
od Diablo
Max-Max napísal:
830 ani 835 oficialne katalogy BMW ani ETK nepoznaju, viem ze sa urobilo par kusov pokusne ale nemalo to ziadnu buducnost. M8 pokial viem boli urobene 2ks s vykonom cca 450 PS, produkcia zostala u seriovej 850CSi.

sa mi zdá, že tá M8 mala dokonca 550PS.

Napísané: Nedeľa, 27. Apríla 2008, 22:58
od Roman850Alpina
M8 mala dost koni,ale vyroba bola tak draha ze sa vyrobil len jeden kus a oficialne je vraj zniceny.Z toho motora sa potom robil motor do Mclaren F1 trejsedadlovy sportak.Motor z CSI robili Motorsport oddelenie a z toho mala vychadzat M8,preto to tak volam.Poznam cloveka ktory sa kamarati roky s clovekom,ktory viedol vyvojovy tym BMW8.

Napísané: Nedeľa, 27. Apríla 2008, 23:00
od Roman850Alpina
Viete ze BMW8 mal byt najprv kabriolet.Lenze o pol roka skor spravil Mercedes model SL a tak museli spravit Coupe.Stalo ich to strasne prachy a bol to najvecsi neuspech BMW.

Napísané: Nedeľa, 27. Apríla 2008, 23:37
od Max-Max
Roman850Alpina napísal:
Viete ze BMW8 mal byt najprv kabriolet.Lenze o pol roka skor spravil Mercedes model SL a tak museli spravit Coupe.Stalo ich to strasne prachy a bol to najvecsi neuspech BMW.


to si myslim je len fama po rokoch... BMW 8 mal byt nastupca 6er, a vyvoj a cena vyvoja je poplatna pouzitym technologiam, ktore aj dnes dokazu ohromit. BMW nikdy nerobilo extra kabrio (Z rada je samostatna vetva a vynimka), takze neverim ze chceli zacat kabrom. Ono je to vlastne dnes uz jedno.

Napísané: Streda, 14. Mája 2008, 15:03
od BaDDog
A predsa existuje..... :D

BMW 8er Convertibile.. 8)

Nejaký upravca za nejaké nemalé bubáky prerobil ofiko na Cabro verziu...
Prerábka stála kolem 100.000usd...alebo mariek.. neviem, už si to nepamätám ako to bolo presne... :?