Strana 1 z 3

Choroby E92 M3

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2014, 08:51
od kačo
ahojte,

na čo si dať pozor pri kúpe E92 M3 manuál? Nejaké choroby, časté závady atd?

Ďakujem
kačo

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Sobota, 15. Novembra 2014, 14:43
od slevin
hned po kupe rozobrat motor a vymenit ojnicne loziska. na valcoch 7-8 su nejake vadne. neviem co presne sa tam deje ale par motorov som uz videl s dierou v bloku...

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Utorok, 2. Júna 2015, 16:25
od tvaroh
rad by som ozivil tuto temu, nemam konkretne skusenosti ale zaujimam sa o tento model tiez

tak zhrniem asi co som zistil plus budem rad za postrehy:

-je treba menit ojnicne loziska, ojnice sa teplom roztahuju loziska sa zacnu hybat a nakoniec to vystreli bokom bloku motora cize menit motor
-udajne napravy vydrzia malo
-ak sa jazdi tvrdo differencial moze mat problem, cize kontrolovat ci hucal, urcite menit olej
-kolisanie volnobeznych otacok za studena, co som sa docital tak po zhruba 70 000km sa dako zacina postupne kazit ta regulacia nasavania vzduchu a potom to kolise
-DCT prevodovky bez problemov co citam
-vela tych blown engine bolo s manualom asi kvoli vytacaniu, videl som ich dost na videu jak robili drag a praskol motor (dost smola to mat na videu)
-olej treba menit kazdych 7000km vraj nie castrol kvoli viskozite, nedostatocne mazanie nici tie ojnice, tiez zvysuje teplotu motora

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Streda, 28. Októbra 2015, 23:22
od tvaroh
update po 7000km s M3 E92

-ojnicne loziska mam vymenene, v bmw cena cca 3100eur
-DCT mi kazdy potvrdil ze s tym problem este nikdy nemal, ja mam vymeneny uz olej
-napravy su bezproblemove, adaptivne tlmice by som dal ako must have feature, auto je na nich fakt pohodlne a v sport mode su jazdne vlastnosti viac ako vynikajuce
-olej menit kazdych 8-15 000km podla zataze, ja mam auto ako daily car cize nechavam 15tkm, ale urcite nebudu nakladacky ku koncu intervalu
-na E92 odchadzaju tradicne podavace pasov co sa mi stalo na 335i a taktiez aj tu na M3
-choroba m3 E92 je zakladny vyfuk, ten treba urcite vymenit aspon koncovu cast vyfuku s tlmicom za daco s lepsim zvukom
-bacha na servis pre Mko kedze niektore veci su odlisne od E92 a v servisoch to nevedia kedze s tym nikdy nerobili

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Streda, 6. Januára 2016, 08:22
od Roman804
asi tak nejak, podávače pásov som si ja manuálne vypol pod tapacírmi, olej v diferáku by som menil častejšie, ja dávam od bmw s fm booster prísadou,lebo časom mi začína do zákrut hučať, najma po nejakých driftoch , po výmene to prestane,stojí cca 130 eur, v m3 e46 to bolo to isté, ked menís spojku musíš aj zotrvačník ,kedže je robený do prvovýroby, a potom to už nepasuje,výfuk sa dá lahko prerobiť za málo penazí a pekný zvuk,nedávať castrol ako pisal tvaroh aj pri m6, menili sa tam specifikácie ja dávam liqui molly a super,ojničné mení ivan vlček v ba , si sa mohol spýtať,škoda penazí, nedávam m-ko do bmw,mna tam nikdy neuvidia,kupujem iba šrubky a pod. čo sa inde nedá, napr. spojková sada plus zotrvák v bmw po zlave 2100, ds auto 1100,tie ranné štarty ano ale už to neriešim,inak zatiaľ prakticky bez problémov, tieto tu popísané to je nič

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Streda, 6. Januára 2016, 17:15
od runder
podávače pásov asi na každej e92 zlyhali :mrgreen:

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Pondelok, 11. Januára 2016, 10:48
od Roman804
ešte aby som to dal na správnu mieru, auto mám rok a osem mesiacov, za ten čas 12-13 tis km ,teraz má 77tis, čo nie je veľa

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Utorok, 17. Mája 2016, 13:42
od dusan26
to naozaj nie je vela :-"

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Utorok, 24. Mája 2016, 09:57
od bruno75
tvaroh napísal:
update po 7000km s M3 E92

-ojnicne loziska mam vymenene, v bmw cena cca 3100eur


sorry, mozno som to tu (alebo v pribehu) prehliadol, ale kolko km si mal, ked si dal menit tie ojnicne loziska?

treba to robit aj u auta, ktore ma pod 50t km?

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Pondelok, 28. Novembra 2016, 12:52
od pouk69
Roman804 napísal:
asi tak nejak, podávače pásov som si ja manuálne vypol pod tapacírmi, olej v diferáku by som menil častejšie, ja dávam od bmw s fm booster prísadou,lebo časom mi začína do zákrut hučať, najma po nejakých driftoch , po výmene to prestane,stojí cca 130 eur, v m3 e46 to bolo to isté, ked menís spojku musíš aj zotrvačník ,kedže je robený do prvovýroby, a potom to už nepasuje,výfuk sa dá lahko prerobiť za málo penazí a pekný zvuk,nedávať castrol ako pisal tvaroh aj pri m6, menili sa tam specifikácie ja dávam liqui molly a super,ojničné mení ivan vlček v ba , si sa mohol spýtať,škoda penazí, nedávam m-ko do bmw,mna tam nikdy neuvidia,kupujem iba šrubky a pod. čo sa inde nedá, napr. spojková sada plus zotrvák v bmw po zlave 2100, ds auto 1100,tie ranné štarty ano ale už to neriešim,inak zatiaľ prakticky bez problémov, tieto tu popísané to je nič
Nazdar, pises o vymene ojnicnych v BA. Vies mi pls napisat kolko to stoji, ked to spravi ten pan, ktoreho spominas? ak myslis, ze sa to nehdoi pisat sem, tak ta poprosim do spravy. Diky

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Utorok, 13. Decembra 2016, 13:51
od tvaroh
tie ojničné by som menil pri 100tkm, ja som ich menil pri tušim 124tkm a už boli docela chytené, videl som jedny po 150 tie boli total na šrot a tuto roman pri 80 čo menil tak už síce boli odraté ale nijak významne čiže do 100 by prežili určite v pohode

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Štvrtok, 15. Decembra 2016, 10:00
od viktor31
tvaroh a chytilo ťa po finančnej stránke na koľko?

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Štvrtok, 15. Decembra 2016, 10:12
od Pilifo
Písal, že v BMW ho to stálo 3100€.

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Štvrtok, 15. Decembra 2016, 10:48
od pouk69
Ja mam info, ze v neznackovom servise (nie BMW) je to cca 1000-1500€, cize nie je to taka tragedia. Tvarohovi to robili priamo v BMW, preto to bolo drahsie, ale zase ma od toho papier atd. ...

Re: Choroby E92 M3

Napísané: Pondelok, 23. Januára 2017, 11:19
od Markusso
To už keď by som sa do týchto vecí mal púšťať tak by som to riešil cez origo bmw servis, presne nech má človek papier, keby náhodou sa niečo udialo ;)