Strana 1 z 3

Podvozok na M3

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 20:02
od Xader
Tuto temu tu este nemame, tak mozeme ist diskutovat :smile:

Vieme, ze Peppo ma KW v.2 ... Diablo KW competition ... ako ste s nimi spokojny na M3 ?
V najblizsich tyzdnoch pojdem aj ja nieco kupovat, lebo uz nemam na to nervy :lol: tak skuste poradit do coho ist.
S KW v.2 mam skusenosti z ineho auta a bola maximalna spokojnost...bolo to tvrde, skvele sedelo...aj ked to bola velka krava auto :roll: tak ma to taha zase k tomuto podvozku, no neviem ci to je na M3 teda to prave ...
Co viete, tak na KW sa vyska nastavuje takym "klucom" ... treba dat dole kolesa a trapit sa s tym.
Cital som, ze nejake tlmice (kua neviem aky typ, sakra), tak sa da ich "vyska" nastavovat zhora...takze je to celkom pohodlne...neviete o ake sa jedna ? mozno by to bolo zaujimave nastavovat si vysku tlmica spod kapoty :smile:

Dalej by som riesil asi rovno aj nejake unibaly...ale ake ? D2 ? Tein ? ufff.
Poradte, skuste dat nejake postrehy, skusenosti, odporucania... alebo ktorym smerom sa vydat ?
Kazdu chvilu vdaka Helldriverovi dojdu powerflexy, tak treba na podvozku trochu zamakat, lebo to cele plava na ceste ako americke Jeepy :? :x

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 20:13
od Helldiver
No ak by si chces nejaku fakt specialitku, tak toto http://www.bilstein.de/cms_website/deutsch/Produkte/Produktdetails/?cms_produkt_id=14
Bilstein B16 ridecontrol, vysku nastavujes normalne tym klucom ked das dole kolo, ale tvrdost si nastavis z kabiny tlacitkom :D - bud normal alebo sport-modus, robia sa aj na E36tku...

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:30
od Xader
dpc, ale ja neviem po nemecky :oops:
fuha, ehm...takato "chutovka" asi nebude najlacnejsia zalezitost :shock: :lol:

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:41
od Helldiver
tuto to iste po anglicky:)) : http://www.bilstein.de/cms_website/english/Products/Product-Details/?cms_produkt_id=14
Cena je cca 2000 dolarov...

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:46
od Diablo
V podstate každý výškovo štelovatelný podvozok sa šteluje takým systémom ako trebárs na KW2. Osobne som ešte nevidel iný systém, ale nevylučujem, že niečo také môže existovať. Jedine vzduchové sa dajú nastavovať z kabíny.
Ja som na svoju M3 chcel pôvodne tiež KW, ale naskytla sa možnosť kúpiť competition za dobré prachy , tak som šiel do neho.
KW2 je super, jazdím ho na 323i dennodenne a môžem povedať, že je ozaj dobrý.
Podla slov R. Šenkýřa, je však nevhodný na závodné použitie. že sa zvyknú kríviť alebo lámať piestnice. No pri bežnom aj extrémnom používaní si myslím, že sa neni čoho báť. Mám to odskúšané a to ozaj na všetky možné spôsoby.

KW2 oproti competition je ako jazda v bavlne.
Competition má o hodne hrubšie piestnice a hlavne má repasovatelné patróny. Na tom mojom podvozku, sú ževraj na zákazku vyrobené eśte tvrdśie pružiny.

Keď si zvykneš je to paráda, ale bez pásu, by som mal asi hlavu prerazenú von cez strechu :D

Ono je to o tom kolko chceš do podvozku investovať.
KW2 je asi najlepší kompromis cena-kvalita.
Competiion je raz tak drahé ako KW2. A také ozaj kvalitné Proflexy cca 100000,- za predok, ale to je pre teba úplne zbytočné.

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:52
od Xader
Skusme odbocit trochu od KW podvozkou ...

co hovoris napriklad na Bilstein a konkretne tento ?
http://www.drift-shop.cz/catalog/produc ... ts_id=1220

btw. ufff...100 litrov za powerflexy :lol: ehm ... na vikendove jazdenie auto ... hmmmm, milionar nie som :lol: tak mne stacia aj za 9 tisic powerflexiky a budem rad :oops:

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:52
od Mr.S
Diablo napísal:
A také ozaj kvalitné Proflexy cca 100000,- za predok, ale to je pre teba úplne zbytočné.


Proflex - stara technologia, minimalne inovacie... uz davno nie su etalonom zavodneho tlmica :-$

a az taku hodnotu nemaju, su ovela lepsie a kvalitnejsie znacky :D

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 21:56
od Diablo
Xader napísal:
Skusme odbocit trochu od KW podvozkou ...

co hovoris napriklad na Bilstein a konkretne tento ?
http://www.drift-shop.cz/catalog/produc ... ts_id=1220

btw. ufff...100 litrov za powerflexy :lol: ehm ... na vikendove jazdenie auto ... hmmmm, milionar nie som :lol: tak mne stacia aj za 9 tisic powerflexiky a budem rad :oops:

Neviem skús sa spýtaťna referencie niekoho , kto ho má na aute. Len tak na porovnanie opticky je to dosť rozdielne oproti KW.

A Matúš Proflex neni Powerflex :wink:

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:01
od Xader
UFFF , ja neviem citat :shock: :shock: :shock: by som odprisahal, ze vidim powerflex :lol: a je tam proflex ... :oops: to co zasa je ? kua.
do podvozku...max. asi 50 litrov dam...au. zaboli to, ale chcem nieco poriadne nech to vydrzi a som spokojny, tak musim vyberat max. do tohto rozpoctu nieco :roll:

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:03
od Diablo
to je taká sranda s externými patrónami.

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:04
od Mr.S
Xader napísal:
UFFF , ja neviem citat :shock: :shock: :shock: by som odprisahal, ze vidim powerflex :lol: a je tam proflex ... :oops: to co zasa je ? kua.
do podvozku...max. asi 50 litrov dam...au. zaboli to, ale chcem nieco poriadne nech to vydrzi a som spokojny, tak musim vyberat max. do tohto rozpoctu nieco :roll:


powerflex su silentbloky, dorazy atd.
proflex tlmice

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:06
od Diablo

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:07
od Helldiver
Myslim ze za 50k si uz mozes velmi slusne vyberat :wink: .

Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:26
od Diablo
ešte ma napadá, že M3driver má D2 podvozok

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 00:04
od Tubular
Diablo : Inak je podla teba competition pouzitelny aj na bezne jazdenie po nasich cestach (ak teda neratam okruhy) ? Competition je cisto zavodny podvozok, zaujimalo by ma, aky je to rozdiel v porovnani s KW v.2, ci uz v pouzitelnosti na nasich cestach, tvrdosti (co bude urcite znacny rozdiel) a pod..