Strana 1 z 2

BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Pondelok, 6. Septembra 2010, 22:20
od Casper
Ma ho na SR este niekto??? Ako sa vam pozdava ludia??? este je na nom kopec roboty ale uz 8 mesiacou je zamnou a stale nieje asi z polovice hotovy... [-X... Zaujma ma jedna vec preco mi ide moc brutalne tasko stlacit spojka??? aaale moc... na to som este nepozeral a vlasne ani neviem naco ket je hydraulicka... myslite ze pritlacny???


Tak napisem teda nieco navyse... tento autacik bol moj sen uz od 14-tich rokou a pomaly som sa knemu nahodou dopracoval... je to BMW M535i r.v.:1985 myslim ze tychto presne tychto vyrobili do europy asi len 718 kusou... je to radovy 6-valec z objemom 3486ccm a vykonom asi 218ps... ma samosvor, el okna, siber, palubny PC, kozene sportove sedacky, na ten rok bohata vybava, ...


Kupil som ho v dost hnusnom krutom stave proste bolo mi ho luto... motor isiel na 4 valce, interiez zniceny zafajceny, kasna obita hrdzava... podarilo sa mi zachovat pôvodny lak az na zadny blatnik a plasty... dal som dokopy motor aj ket stale nieco klepka a 4 majstri mi povedali ze je im to divne... to je asi najvecsi zadrhel lebo nejde az tak do vykonu,... dalej ho treba komplet vyvarit a dokoncit generalku naprav...


Kdo chce nech si prelozi...
The M535i was introduced as a sporty version of the regular 535i, although the M535i does not feature any unique BMW Motorsport-designed drivetrain components it is, however, equipped with an M-Technic suspension, wheels and body panels not found on the standard 535i. Combined, these items distinguish the M535i from the regular 535i. The E28 M535i was introduced at the 1984 Paris Auto Salon. Unlike the hand-built E28 M5, the E28 M535i was assembled on the standard E28 assembly line in Dingolfing, outside of Munich. An additional batch of cars was built at BMW's Rosslyn, South Africa factory using Complete Knock-Down kits supplied from Germany. BMW did not import the E28 M535i to North America for two reasons: 1) the M brand had not yet been established in North America at the time and thus held little equity with the consumer and 2) the cost of adapting the M-Technic body panels to fit the contours of the government-mandated bumpers was highly prohibitive. Instead, BMW of North America created the 535is, essentially a standard 535i equipped with front and rear spoilers, sport suspension and sport seats, which was sold exclusively in the U.S. and Canada. Total M535i production: 3335 cars

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 7. Septembra 2010, 00:10
od blesk
napis o nom viac - povod, co si na nom robil, plany, pocity z auta, viac fotiek - to auto si to zasluzi - krasavec

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 7. Septembra 2010, 20:51
od Casper
diky diky... som na svojho tatosa pysny =D>

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 09:43
od mikin88
Ten výkon bude spíš 211 koní. A pujde v tom případě o bezkat verzi. Jinak vypadá moc hezky přeju ať se s nim daři. :wink:

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 16. Novembra 2010, 16:54
od Casper
katalizator to ma... teda sa mi zda aspon a podla kodu motora to je ten 211KW motor... moc sa mi to nezda ale ide dost dobre

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 16. Novembra 2010, 17:33
od Kraken
211 koní a 211 kW je rozdiel

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 16. Novembra 2010, 17:50
od blesk
takze je to inak M535i j eeste predchodca M5-ky teda je to standardna 535i s 211hp s bodykitom neskorsieho M5 E28 a M-kovym pruzenim vyrabana na standardnej vyrobnej linke nie este rucne ako M5 E28. takze moja prva info bola milna

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Piatok, 19. Novembra 2010, 16:43
od Casper
Kazdy si tu vie len kritizovat ale prave info nikto nema co sa tyka e28... SIA

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Piatok, 19. Novembra 2010, 20:16
od blesk
kde vidis kritiku? len je dobre vediet o svojom aute spravne udaje. mozme inak kludne diskutovat. fotky interieru nemas?

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Nedeľa, 21. Novembra 2010, 15:58
od badboy8605
blesk napísal:
kde vidis kritiku? len je dobre vediet o svojom aute spravne udaje. mozme inak kludne diskutovat. fotky interieru nemas?

...tuto diskusiu by asi uzatvorila fotka motora a uvidi sa či to je org M5 alebo M535

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Nedeľa, 21. Novembra 2010, 17:44
od blesk
iste, ale ak je to origo M535i tak by sa nemalo konat ziadne 210kW prekvapenie ale 210hp istota. To nic v zlom - to su proste fakty. Tym nejak neznizujem hodnotu krasneho youngtimera (pomaly uz veterana)

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Pondelok, 22. Novembra 2010, 22:30
od Casper
no takto v technickom je napisane 161KW... lenze ket som ho generalkoval nic mi nepasovalo na 161KW motor... tak som objednal podla kodu motora... vyhodilo mi 211kw... tie veci mi uz pasovali... urcite to nema 6-klapkove sanie ako M-power motor... preto som nenapisal M5 ale M535i... je to na stitku... nechcem sa tu chvalit niecim inym.. neviem fakt mozno mate pravdu neviem... fotky este porobim ket bude pekne a bude znovu nalesteny... teras odpociva v garazi... asi aj celu zimu... uz nech je CARAT \:D/

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Utorok, 23. Novembra 2010, 01:54
od blesk
vsak hod fotku motora a ten kod, pozreme

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Streda, 24. Novembra 2010, 10:03
od Casper
sak ket bude peknejse mam ho pod plachtou v garazi... Aleb sak ho cvaknem len vyzera naprd lebo nejake krisy mi potrhali tapacir na kapote :cry:

Re: BMW e28 M535i r.v.:´85

Napísané: Streda, 24. Novembra 2010, 10:18
od blesk
kup nejaky plasic na kuny. najednoduchsi mas baterkovy - nemusis nic zapajat len zapnes a strcis pod kapotu. su uz od 10,- Eur dostat. ak ti obzrali izolaciu kapoty mozu sa pustit do elektriky co bude horsie