Strana 1 z 3

M4 CS

Napísané: Štvrtok, 20. Apríla 2017, 19:35
od blesk
BMW predstavilo M4 CS:
malo by vyplnat medzeru medzi M4 Competition a uz vypredanou limitovanou M4 GTS.

https://www.garaz.cz/magazin/novinky/30 ... -vuz%2Cbmw

https://autobild.cas.sk/clanok/213433/b ... ol-ponuky/

https://www.google.sk/amp/s/www.topgear ... 4-cs%3Famp

cenu som odhadoval vcera doobeda na zaklade prvych sprav zo zahranicnych for (UK) na 120tis Eur (co bolo celkom blizko), uz bola medzitym stanovena pre nas trh na: 116 900,- Eur

mastne ale velmi pekne riasenia (odlahcenia, karbonove lizatko, vypome dveri, konecne spravne vyzerajuce a lahke disky...)

Re: M4 CS

Napísané: Štvrtok, 20. Apríla 2017, 19:38
od PristineShip
ved ceny som uz videl niekde oficialne, dnes som asi 3 clanky cital a bolo tam okolo 114 tisic tusim

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 21. Apríla 2017, 07:41
od blesk
to vas nikoho to auto nezaujalo? (nemyslim z pohladu kupit/nekupit)

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 21. Apríla 2017, 08:00
od bruno75
No jo, pekne je...
...a podla dostupnych info sa vyrobi cca 3.000 kuskov (z toho asi 10% len pre DE), takze asi bude mat velmi zaujimavy investicny potencial (odhadujem, ze podobne ako E46 M3 CSL), skoda ze podobny "medziclanok" medzi stock M3 a M3 GTS neurobili aj pri E92...
ale ja som skromny, mne by zo sucasnych M-modelov postacila asi aj M4 s Competition Packom (nie som si isty, ci ten rozdiel v cene viac nez 30t medzi M4 Competition a M4 CS stoji za to... :-k), ale najviac by som asi chcel M2 GTS alebo CS(L)... :wink:
BTW, na okraj, celkom zaujimave porovnanie GTS prdchadzajucej a sucasnej generacie: http://www.bmwblog.com/2017/02/02/evo-t ... mw-m4-gts/

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 21. Apríla 2017, 11:33
od blesk
Bruno: len doplnenie k E9X. Mozno vies ale bol medzistupen ale len sedan E90 M3 CRT (aplikacia Carbon Racing Technology) vyrobenych ich bolo len 67ks (bola hlavne vcelku vyznamne odlahcena plus mala 450hp upravu vykonu ako GTS)

Co sa tyka verzii Competition>CS>GTS tak tym ze este stale rastu predaje superluxusnych aut (vcitane super a hyper sportov) chce si zmocit zobacik aj BMW aj Mercedes aj dalsi a robia v poslednej dobe viac a viac specialnych edicii za ktore si novy majitelia casto aj pomerne vyrazne priplacaju. Urcite to je pre komunitu vyborne kedze bude do buducna z coho vyberat. Z hladiska investicneho plati ze momentalne su to zrejme dobre invsetovane peniaze ale trh sa zacina nasycovat kedze zacina byt skutocne siroka ponuka roznych ci uz limitiek alebo obecne starsich aut povazovanych za invseticne zaujimave. V niektorych pripadoch tato pomerne siroka ponuka uz zacina ceny niektorych tlacit aj dole. Pohyby sa deju realitivne rychlo ako s ostatnymi komoditami, staci ze sa objavi viac aut rovnakeho druhu naraz v ponuke a niekto auto potrebuje rychlejsie predat. (viem o dvoch M2 ktore si majitelia kupili ako investicnu a mozno aj kvoli avizovanemu prichodu M2 CS a GTS ich obaja aj ponukli opatovne do predaja a na autach ani nejazdili). Taktiez majitelia dvoch Slovenskych velmi malo jazdenych Meganov RS275 Trophy R sa ich rozhodli dat do predaja a ceny sli podstatne nizssie ako sa cakalo ze pojdu. Kedze vsak ide v tomto prapade o naaj vynimocne auta schopnostami aj poctom vyrobench ks (300) tak znizenie ceny bolo podla mna len docasne a pojdu do buducna hore

Ja osobne mam na tychto verziach skor rad funkcnost uprav. Ta vsak s ohladom k cenovemu narastu je diskutabilne len racionalna. Viacere prvky su skor exkluzivne a esteticke. Rozhodne vsak Competition, aj CS aj prinasa hodne aj preformance vylepseni. Cenove navysenie hlavne u CS a GTS je vsak uz na urovni skor chcenia ako cistej racionality. Davam vsak za ne palec rozhodne hore.

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 21. Apríla 2017, 11:56
od bruno75
Blesk, vdaka za podrobny rozbor :D :thumbup:
O E90 M3 CRT som samozrejme vedel, ale povazujem ho skor za priamy ekvivalent E92 M3 GTS, nez za nejaky "medzistupen"
Ja pocitovo vnimam M4 CS skor ako "mild-okruhove naradie" :mrgreen: a auto viac vhodne na bezne cesty, nez M4 GTS (ale tiez E92 M3 GTS), ktora su v mojich ociach uz dost hardcore...
Osobne vidim M4 CS skor ako nastupcu E46 M3 CSL (zabavnejsie na "bezne" jazdenie), GTS (E92 aj F82) a CRT su o level blizsie k cisto okruhovym strojom.

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 28. Apríla 2017, 08:59
od zajox
E90 M3 CRT to teda ani nahodou nie je medziclanok, aspon teda ani z mojho pohladu. V tomto suhlasim s brunom. :)

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 28. Apríla 2017, 16:38
od blesk
zajox: neviem teraz s cim suhlasis a s cimnesuhlasi kedze Bruno napisal toto:
"O E90 M3 CRT som samozrejme vedel, ale povazujem ho skor za priamy ekvivalent E92 M3 GTS, nez za nejaky "medzistupen"

Re: M4 CS

Napísané: Štvrtok, 4. Mája 2017, 09:52
od mtechnik
u M3 E46 existovala tiez verzia CS a CSL, u E92 bola len GTS a CRT, zaujimave ze velmi malych poctoch. GTS len 150 a crt len tusim 67. U M4 uz 700 GTS ( podla inych zdrojov 830 ) , do toho CS a este aj z GTS urobili DTM edition v pocte 200 ks. Zacina to stracat to caro a napr mna velmi prekvapilo ze si nedaju ani namahu na neake ocislovanie alebo nieco pod. Ziadna plaketka kde by zvyraznili jedinecnost auta. Zas je velmi sympaticke ze vyrobca si vyhradzuje pravo komu to auto predaju a to je dobre. Samozrejme kseftari si cesty najdu ale uz to neni len o peniazoch. Na druhu stranu nemuseli cenu az tak dvihnut voci serii. CSL stalo o cca 33000 viac ako seria a gts/dtm stoji dvojnasobok

Re: M4 CS

Napísané: Štvrtok, 4. Mája 2017, 23:13
od blesk
mtechnik: som rad ze si sa ako majitel M4GTS (ale aj inych velmi zaujimavych kuskov) zapojil. Rozhodne v case konjuktury (co si mozno niekto neuvedomuje ze dnes je) vyrobcovia produkuju a predavaju viac exkluzivnych modelov. To sa stavalo aj v minulosti ze neboli pocty limitiek presne dodrzane s tym co avizovali, tak to radsej necisluju. Pocty su vsak stale dost exkluzivne do buducna. Tak ci tak 3000ks co avizuju ze by malo byt vyrobenych M2 CS daleko prevysuju cisla M3 E92 GTS a E90 CRT

Co sa tyka ceny tak M4 CS (od 116tis) a GTS (160tis tusim) tak sno su pomerne vyssie od zakladu M4 (cca od 81tis) tak oproti M3 E46 CS a CSL su tie narasty vyssie ale zas je aj viac dielov upravenych (u GTS ram, pasy, kridlo vzadu, nastavitelny podvozok s externymi nadobkami...)

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 5. Mája 2017, 06:27
od bruno75
vcera sa na fore objavila info (napr. aj tu: http://techbox.dennikn.sk/na-slovensko- ... snovskeho/ ) , ze Visnovsky si prebral u Malcharka M4 DTM Champion Edition (tiez celkom zaujimava limitka), pricom tam bolo spomenute, ze kupu tohto auta muselo "schvalit" BMW
len tak zo srandy by ma zaujimalo, ako to v Mnichove rozhoduju - tebe to auto predame a tebe nie, lebo sa nam nepacis... :mrgreen: viem, ze automobilky si niekedy pri top exkluzivnych modeloch "vyberaju" zakaznikov, ale myslel som ze to uz je ina automobilova liga a ze BMW to nerobi...

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 5. Mája 2017, 07:04
od blesk
akurat ja by som sa zgrcal fotit sa s Malcharkom
zaujimave ze to ma predface predne svetla

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 5. Mája 2017, 07:16
od bruno75
ak by som dostal tu M4 DTM, tak by som sa mozno na chvilu prekonal aj s tym Malcharkom... :D
skor sa divim Visnovi, ze suhlasim s tym cirkusom a ukazuje sa pred novinarmi s tym autom... a na Slovensku dvojnasobne... ta reklama na M-Group je len sekundarny opruz

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 5. Mája 2017, 07:19
od blesk
kedze sa da vybrat kde si auto kupis tak je to kazdeho volba. Ja tam ani nevkrocim, ani cvicenia s cenami s nimi nebudem robit ani tlacitka tam nepojdem ohmatkavat

Re: M4 CS

Napísané: Piatok, 5. Mája 2017, 08:37
od mtechnik
S tym rozhodnutim z Mnichova je to pravda, musel som to aj ja absolvovat. CCa rok pred uvedenim na trh mi dosla ponuka ze bude jedno , mozno dve GTS na sk a ci chcem. Boli len strohe informacie a nebola ani cena zrejma. Ale ak som chcel musela ist zavazna objednavka. Tak som objednal, potom dosli otazky z Mnichova, aky je moj vztah k BMW, ake vlastnim, ak nemam BMW preco chcem BMW a pod. Tak sme sa rozpisali o autach , o zavodeni a podobne a potom sme cakali. Preverovali si moje zavodenia a podobne, vymenili sme si cca 5-6 mailov. Potom cca po pol roku dosla odpoved ze ano, daju mi to a az vtedy som mohol specifikovat auto. Ono vlastne okrem farby , performance paketu a kolies tam nic nenavolis takze to islo rychlo a potom uz len cakat na auto. No a odvtedy mi cca kazdy polrok dojde balik z Mnichova s neakym prezentom kde mi vzdy podakuju ze im robim reklamu a dobre meno a tak, pekne od nich