Strana 1 z 1

BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Piatok, 25. Septembra 2015, 17:50
od chucho
Zdravim vospolok. Mam v plane kupit BMW M6 r.v.2013 a chcel by som sa opytat, ci by mi nevedel niekto poradit, na co si dat pozor.
Ake byvaju vaznejsie problemy, ak nejake byvaju pri tychto autach a ake su +- ceny oprav takychto zavad.
Nehovorim o zakladnej udrzbe a je mi jasne ze to nebudu male sumy, len by som chcel mat nejake orientacne informacie.
Ak sa niekto informovany a ochotny najde, budem vdacny :)
Diky

Re: BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Streda, 28. Októbra 2015, 23:18
od tvaroh
no predpokladame v prvom rade ze to auto bude docela nove s malo km cize problem by nemal byt ziaden
k udrzbe by som povedal ze v kazdom Mku menit ojnicne loziska po 100 000km, urcite vymenit olej v DKG po 100 000km, olej v diffe menit pri 100 000km, pri castych jazdach na okruhu by som to skratil vsetko na polovicu co som popisal

olej menit kazdych 8-12tkm podla stylu jazdy

konkretne k 4.4V8 biturbo co je v M6 M5 a X5M X6M pokial viem z X6M tak tam stale pretrvaval problem ako u klasickych 4.4biturbo a to prehrievanie turb co konci vacsinou vymenou motora ako u 550i 650i 750i treba pogooglit :)

inak dake zasadne choroby tam niesu

Re: BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Štvrtok, 14. Januára 2016, 16:03
od miso_525d
ja som mal M6 F13 v uprave AC SCHNITZER, spravil som s nou cca 17-20 tis. km, zavada ziadna, tieto motory uz niesu tak nachylne na prehrievanie turb, ako klasicke .50i. pri dobrom servise (menil som olej v motore kazdych 5-7 tis. km) a normalnom zaobchadzani (t.j. nechat auto komplet zohriat az potom mu nakladat) tie auta vydrzia. prevodovka je vynikajuca, ostatne ta ista sa montuje napriklad aj do Ferrari 458 Italia, s motorom som ziadny zasadny problem nemal, keby aj, vsetko bolo v zaruke. asi by som sa bal kupit kus s vyssim najazdom (70tkm a viac), predsalen.

Re: BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Štvrtok, 14. Januára 2016, 16:05
od miso_525d
este jedna vec ma napadla, ak mienis kupit US model, s motorom S63T, tak si daj pozor ci bolo auto na zvolavacke kvoli olejovemu cerpadlu, v US modeloch je ine cerpadlo a kazilo sa, nasledkom poruchy je zadretie motora vo vysokych otackach :mrgreen:

Re: BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Utorok, 12. Apríla 2016, 07:52
od Gorgi
tvaroh napísal:
no predpokladame v prvom rade ze to auto bude docela nove s malo km cize problem by nemal byt ziaden
k udrzbe by som povedal ze v kazdom Mku menit ojnicne loziska po 100 000km, urcite vymenit olej v DKG po 100 000km, olej v diffe menit pri 100 000km, pri castych jazdach na okruhu by som to skratil vsetko na polovicu co som popisal

olej menit kazdych 8-12tkm podla stylu jazdy

konkretne k 4.4V8 biturbo co je v M6 M5 a X5M X6M pokial viem z X6M tak tam stale pretrvaval problem ako u klasickych 4.4biturbo a to prehrievanie turb co konci vacsinou vymenou motora ako u 550i 650i 750i treba pogooglit :)

inak dake zasadne choroby tam niesu


Este som sa nestretol s tym ze u X5m alebo X6m sa musel menit motor. Vacsinou su to furt tie iste zavady - vstreky, sviecky, odvetravacie hadice atd.
Zato pri x50i, sa sem tam menili kompletky alebo polokompletky.
A M5ku myslis ktoru ? Lebo fkova M5 taketo problemy nema.

Re: BMW M6 2013 par otazok

Napísané: Štvrtok, 12. Mája 2016, 10:51
od rom1an
o meneni motora som este ani ja nepocul pri tychto.. Bezne veci, zavady samozrejme budu vzdy s tym treba ratat no.