... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
pepo286 napísal:MyroLM: mne to minule zacalo tiez nieco podobne robit ... tak ak zistis co to asi je, daj prosim ta vediet .. dik
fioro napísal:na vyparniku je cidlo teploty , ked je teplota okolo nuly, tak klimu vypne aby predislo namrzaniu na vypaniku...
starML napísal:Bod 1 "odfukování" - nech si zkontrolovat množství chladiva R134a v klimě, možná máš málo. Nemusíš do BMW - udělá Ti to i ledničkář, který na to má přístroj.
Bod 2 "bublání" - klima se má vypínat pár km před vypnutím motoru, aby se chladivo dochladilo. Pokud to vypneš současně s motorem, chladivo prostě vaří = bublá.
winter napísal:teplota coho? lebo vcera nemrzlo :-)
jednoducho zapina a vypina spojku kompresora.
ide mi o to ci sa tym zapinanim a vypinanim
neposkodi.
cital som, ze ked je malo chladiacej zmesi, tak odpoji kompresor.
mam taku teoriu, ze zmesi je dost ked spusta kompresor, ale
ked sa dostane do obehu, klesne mnozstvo zmesi a kompresor
odpoji a ked znovu dotecie, tak zapoji...dokola...
gf.no1 napísal:Pri vyp. kl. je statycky tlak stale vyssi ako pracovny-saci, tympadom ak sa zapne klima saci tlak klesne pod uroven tlakovej ochrany odstavy komp. jak vypne tlak pomaly stupne nad uroven a zase pusti a dokolecka -po case tam ostane tolko malo chla. latky ze aj pri vyp. kl. bude tlak pod urovnou ochr. a nepusti ju vobec.
zatial len pri L200ke som sa stretol ze kl. vyp.a zap. v intervale 10sec. tak si to reguluje
pri klimatronicoch VW group zap. a vypne len ak dosiahne urcitu teplotu
takze odpoved na otazku:
1daj si premerat tlaky v chlad.okruhu- pri beznych kl.j. to sicanie je ochrana proti zamrznutiu...bla bla
2bublanie- vyrovnavanie tlakov v okruhu