[E39 520i] Trunekova E39
Napísané: Utorok, 16. Decembra 2008, 11:36
Tak. Povedal som si, ze je cas aj na moj maly pribeh. Vsetko sa to zacalo, ked som mal nehodu. Predtim to bola felicia a nedostal som prednost. Zacal som pozerat na nete crash test a ohlasi na auta. Po asi 2 mesiacov nacitania recenzii som sa rozhodol, ze si kupim BMW. Uvazoval som nad E36 a to 1,6i. Potom prisli rady, aby to bolo aspon 1,8i. A ked uz 1,8i tak rovno is-ko. Ale stale som vsade cital, radost z jazdy. Ten, kto nevyskusal nevie. Neadalo mi to a s kamosom sme boli pozriet na Slovensku nejake 5ky (E39). Nestalo to za nic. Drzala ma cena. Potom ma previezol na jeho 5ke (rocnik 01 a motor 523i). A hned mi bolo vsetko jasne. Komfort jazdy, priestor, ticho v aute, vybava, za chvylocku bolo na tachaci 180km/hod. A len to islo a islo. Bolo rozhodnutá. Chcem 5ku a hotovo. Verdikt bol jasny. Ide sa do Nemecka. Pomohol mi kamos, co sa v tom vyzna. Podmienka bola, ze ideme hned ako mi zavola.
Jedno klude pondelnajsie rano som isie do prace ako vzdy. Musel som ostat dlhsie a vracal som sa o 20:00. O 20:30 telefonat, ze o 30 min vyrazame. Takze po 14 hodinach v praci sme sa dali na nocnu jazdu do Nemecka. Celu cestu som nespal. Ved kto by spal plny ocakavania. o 09:00 sme boli na mieste a to, co som v tedy videl je somnou az dodnes a myslim, ze je to moja dalsia laska. Spravili sa prenosne znacky a davaj domou. Bolo uz 27 hodin od posledneho spanku a to ma cakala cesta domou (tak 9 hodin za volantom). Moje pocity a vsetko okolo nebudem popisovat, lebo by toho bolo vela. Mal som limit 4500 euro a to mi kamos vybral auto za 7000 euro (a kurz bol 36 + poplatky za zamenenie) a zhodil z ceny 400. Ked bolo auto na Slovensku, este stale som nemal schvaleny uver a nevedel, ze cim ho zaplatim. Dnes, asi po roku som rad, ze sa donieslo take auto, ake mam. Vtedy som o BMW toho vela nevedel, ale teraz mi to nieco hovori a asi to povie nieco aj vam. Takze fakty:
Rocnik 98 (presne som sa presvedcil, ze nie je dolezity rocnik, ale ako bolo o auto starane) a ma nabehanych skutocnych vtedy 192 000km, dnes ma 214600km. Vo vybave sa nachadza 6x Airbag, digitalna dvojzonova klima, siber (auto bolo robene na zakazku - to su tie info o ktorich som predtim vela nevedel), zadne sedacky su sklapacie (ma to velmi malo patiek), xenonove svetla, servisna knizka a BMW servis do 176000km. Potom servis pokracoval dalej, ale uz nie BMW. Dnes v tom pokracujem ja a kazda vymena sa zapisuje. K autu boli 15ky kolesa s gumami na zimu. Elektrony v kufri. Na predu mam 17ky 235/45 a na zadu je to 255/40. Auto s timito gumami sedi ako priklincovane na ceste. Sportove sedacky a Mkovy podvozok. To mi v tedy vela nehovorilo, ale dnes viem, ze to ma cenu. Auto mam rok a zatial som musel menit iba benzin. Olej je samozrejmost. Vahrievane spatatka, ostrekovace a klucky. 4x el. okna, skyvak, CD menic, 8x repro. V TP mam zapisane rozmeri od 15ky po 19ky kolesa. Proste parada.
V najblizsej dobe menim predne brzdy a to je asi tak vsetko. O auto sa staram a pravidelne chodim na prehliadku na zdvyhaku. Mozno na jar nejake capy a silentbloky. Ale zatial je vsetko OK. Interiar je Shadow Line. A obsah 2,0i so 150 konikmi. ALe to tu asi viete vsetci.
Jedno klude pondelnajsie rano som isie do prace ako vzdy. Musel som ostat dlhsie a vracal som sa o 20:00. O 20:30 telefonat, ze o 30 min vyrazame. Takze po 14 hodinach v praci sme sa dali na nocnu jazdu do Nemecka. Celu cestu som nespal. Ved kto by spal plny ocakavania. o 09:00 sme boli na mieste a to, co som v tedy videl je somnou az dodnes a myslim, ze je to moja dalsia laska. Spravili sa prenosne znacky a davaj domou. Bolo uz 27 hodin od posledneho spanku a to ma cakala cesta domou (tak 9 hodin za volantom). Moje pocity a vsetko okolo nebudem popisovat, lebo by toho bolo vela. Mal som limit 4500 euro a to mi kamos vybral auto za 7000 euro (a kurz bol 36 + poplatky za zamenenie) a zhodil z ceny 400. Ked bolo auto na Slovensku, este stale som nemal schvaleny uver a nevedel, ze cim ho zaplatim. Dnes, asi po roku som rad, ze sa donieslo take auto, ake mam. Vtedy som o BMW toho vela nevedel, ale teraz mi to nieco hovori a asi to povie nieco aj vam. Takze fakty:
Rocnik 98 (presne som sa presvedcil, ze nie je dolezity rocnik, ale ako bolo o auto starane) a ma nabehanych skutocnych vtedy 192 000km, dnes ma 214600km. Vo vybave sa nachadza 6x Airbag, digitalna dvojzonova klima, siber (auto bolo robene na zakazku - to su tie info o ktorich som predtim vela nevedel), zadne sedacky su sklapacie (ma to velmi malo patiek), xenonove svetla, servisna knizka a BMW servis do 176000km. Potom servis pokracoval dalej, ale uz nie BMW. Dnes v tom pokracujem ja a kazda vymena sa zapisuje. K autu boli 15ky kolesa s gumami na zimu. Elektrony v kufri. Na predu mam 17ky 235/45 a na zadu je to 255/40. Auto s timito gumami sedi ako priklincovane na ceste. Sportove sedacky a Mkovy podvozok. To mi v tedy vela nehovorilo, ale dnes viem, ze to ma cenu. Auto mam rok a zatial som musel menit iba benzin. Olej je samozrejmost. Vahrievane spatatka, ostrekovace a klucky. 4x el. okna, skyvak, CD menic, 8x repro. V TP mam zapisane rozmeri od 15ky po 19ky kolesa. Proste parada.
V najblizsej dobe menim predne brzdy a to je asi tak vsetko. O auto sa staram a pravidelne chodim na prehliadku na zdvyhaku. Mozno na jar nejake capy a silentbloky. Ale zatial je vsetko OK. Interiar je Shadow Line. A obsah 2,0i so 150 konikmi. ALe to tu asi viete vsetci.