Strana 1 z 2

[E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2018, 17:07
od Adulo325
Ahojte, fanúšikom bmw som od svojich 16 rokov. Pamätám, ako som si nevedel vybrať, aké bmw si kúpiť po spravení papierov. Nakoniec som sa rozhodol pre bmw e46 compact, 6valec v peknej modrej farbe. Na dochádzanie do školy mi stačil, ale čoraz viac som si uvedomoval aj túžbu jazdiť bokom po opustených priestranstvách, a tak som vymenil komplet silentbloky za tuhé, osadil som znížené TA-čko, sedadlá vymenil za škrupiny. Aktuálne riešim, čo s motorom (m54b25), aby mal vyšší výkon. Poradí niekto?

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2018, 17:55
od PeqpeK
Riesenie je v nazve temy :) ale na jazdu bokom hlavne poriesit diferencial ;)

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2018, 17:58
od Adulo325
@PeqPek - diferenciál sa už rieši. ;)
Mám kúpenú vložku na zavarenie, akurát nestíham popri robote veľmi. :(

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2018, 21:13
od eddone
Keď chceš jazdiť bokom dlhšie ako jednu sezónu, tak ti zavarenie veľmi nepomôže. Ibaže budeš meniť difik každý rok. Na e46 je samosvor trošku drahšia záležitosť, ktorá nestojí pár elektród.

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2018, 22:51
od starynovy
"Zainvestuj" cosi cez liter a mas skutocny samosvor so svornostou aku si vyberes. Zavarenka je dobra na blbnutie kdesi na strku lebo na asfalte s normalnymi kolesami si daj do kufra dobry hever, velku golu a par pol osi. :D

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Utorok, 12. Februára 2019, 20:00
od Adulo325
Krátky update... Pôvodný motor m54b25, ktorý bol následne preskladaný na trojliter, doslúžil a tak som kompót začal pomaly prerábať na v8 (n62b48 biturbo). Poháňané to bude cez megasquirt.

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Utorok, 12. Februára 2019, 21:31
od PeqpeK
No tak to potom dame sprint ;)

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Streda, 13. Februára 2019, 10:39
od Adulo325
@PeqpeK - kľudne, ale v dohľadnej dobe to asi nebude, tiež by si mohol updatenúť svoj príbeh. :thumbup:

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Streda, 13. Februára 2019, 18:11
od PeqpeK
Adulo325 napísal:
@PeqpeK - kľudne, ale v dohľadnej dobe to asi nebude, tiež by si mohol updatenúť svoj príbeh. :thumbup:

Tak nie je moc cim, auto jazdi a robi radost :)

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2019, 09:36
od starynovy
:-k

Re: [E46 350ti n62b48] - úpravy kabeláže, redukcia hmotnosti

Napísané: Piatok, 22. Marca 2019, 23:25
od Adulo325
Po dlhšom odpočinku som zase trochu pokročil s úpravami a opravami kokůtka, konkrétne s odstraňovaním všetkého nepotrebného a prípravou engine bay-u na V8. Predpokladaný termín dokončenia, aj vzhľadom na moju lenivosť a fakt, že na aute pracujem len po večeroch, je leto budúceho roka.

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Pondelok, 8. Apríla 2019, 11:42
od Adulo325
Po dlhom čase zase menší apdejt... N62B48 rozobratá, hlavy som začal portovať a upravovať na väčšie ventily, kolesá som poslal na prestriekanie, to len aby si nikto nemyslel, že sa flákam.

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Streda, 8. Mája 2019, 13:17
od Adulo325
Zase som trochu pokročil, aj napriek bolestiam kĺbov, ktoré sa poslednou dobou začali prejavovať (zranenie z mladosti), konkrétne som vyhodil zadné sedadlá (kolegovia ma furt otravovali, nech ich zveziem, teraz vozím už len frajerku), motor som začal skladať už s vŕtaním 96mm, prevodovku som vymenil za manuálnu, zadné okná nahradené ľahšou alternatívou (plast na reklamné tabule), kabeláž sa redukuje a upravujem ju na megasquirt, minulý týždeň vymenené silenty na oboch nápravách.

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Streda, 8. Mája 2019, 15:11
od Abyssko
Tu vznika zavodny špeciál 😀👌

Re: [E46 325ti m54b30?? {Bi}turbo?]

Napísané: Utorok, 4. Júna 2019, 15:53
od Adulo325
Abyssko - skôr drifty s prípadnou využiteľnosťou aj na menších závodoch.
Po večeroch som konečne do kompótu zvaril aj rám (šróbovateľný kvôli floydom a stk), konzola na uchytenie ručnej tiež zvarená, včera vyrobená redukcia na dual caliper setup.