Helou,
historia mojeho BMW je relativne jednoducha. Odkedy mam vodicak, mal som rad velke auta. Mam rad V8 motory, ich zvuk, vela miesta, pohodlie. Asi aj preto som zacinal na T613, ktorych sa ciastocne drzim pomimo aj dodnes. Niekedy v roku 2003 som si vsak uvedomil, ze T613 asi nebude cesta na denne jazdenie (nahradne diely etc) a tak som sa zacal pozerat po niecom inom. Odvtedy som vystriedal kopec aut. Audi A4, Subaru Impreza GT, Audi A8, Chevrolet Suburban, Peugeot 607...
... prave po tom poslednom zabozrutskom kovosrote som sa rozhodol, ze je nutne vratit sa k nemeckej vyrobe. Predsalen nechavat kazdy mesiac auto na tyzden v servise nebolo pre mna prijatelne.
Volba padla povodne na E65. Kedze mlada do mna zacala silno hustit o dome a byvani a tvrdit mi, ze je to dolezitejsie ako auto (aj tak si doteraz myslim ze nema pravdu), kupil sa dom a z E65 sa stala E38. Nezaleziac od typu auto povazujem za absolutne skvele. Kupil som ho so 130 tis km, momentalne som niekde pri 155. Od kupy som akurat vymenil kotuce, dosticky, filtre a olej. Nic viac nebolo treba. Je to uzasne spolahlive, tiche a extremne spolocenske auto

Pri BMW jednoznacne ostavam.
Co sa tyka vybavy je to viacmenej klasika. Koza, navi, xenony a vselijake elektronicke flic flacy
