Strana 1 z 13

M57N2 rozvody

Napísané: Piatok, 11. Januára 2013, 11:59
od TT-SIMIK
Už dosť často sa stretávam z telefonátmi že jebnuté rozvody na tomto motore 170kw okolo 220 000km,má niekto nejaké relevantné info, prečo????A z otázkou či ich teda meniť. Viem že motor M57N tento problém nemal,ale M57N2 je už odlahčená verzia motora M57N a ten už ten problém má. Viem za rok tak o 5tich prípadoch,tak ak by niekto vedel niečo viac,kludne napíšte...




Díky...

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Sobota, 12. Januára 2013, 10:39
od Laco19
Citujem z for:
M57N 231hp cast iron block, cast iron camshafts, metal exhaust manifold (it cracks a lot)
M57 2N 235hp alloy block, light weight camshafts, new type injectors, cast iron exhaust manifold (no problems with this one), has timing chain problem, needs changing after 160k

Takze menime?

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Nedeľa, 13. Januára 2013, 12:39
od Sk1r3x
celkovo by ma zaujímalo ako často sa na M57 trhali rozvody, lebo oficialne som osobne vela toho nenašiel. No zdá sa , že čím novší motor , tým väčšia sračka čo sa výdrže týka :( ...

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Pondelok, 14. Januára 2013, 10:33
od TT-SIMIK
Laco19 napísal:
Citujem z for:
M57N 231hp cast iron block, cast iron camshafts, metal exhaust manifold (it cracks a lot)
M57 2N 235hp alloy block, light weight camshafts, new type injectors, cast iron exhaust manifold (no problems with this one), has timing chain problem, needs changing after 160k

Takze menime?




Určite áno,hned ako zistím viacej info.....

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Nedeľa, 28. Apríla 2013, 14:57
od Laco19
Dost rozsiahla diskusia k teme v nemcine - asi tie retaze niekedy vymenim :wink: :
http://www.e60-forum.de/thread.php?thre ... 999&page=1

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 10:20
od TT-SIMIK
Po nemecky neviem ani cek,ale cez prekladač som to pozeral a nieje tam jasne napísané prečo sa to deje,alebo hej??

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 10:54
od Laco19
TT-SIMIK napísal:
Po nemecky neviem ani cek,ale cez prekladač som to pozeral a nieje tam jasne napísané prečo sa to deje,alebo hej??

Nevidel som tam napisane technicke detaily.
Ja som to vsetko pochopil takto: nie je dovod na paniku, tie motory su spolahlive. Ale ak sa motor pokazi tak to bude urcite koli rozvodom (myslim ze spominali ze niekedy aj koli loziskam na kluke). Problem moze nastat po 170t. km.

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 16:04
od TT-SIMIK
Ak by to bolo koli tomu,tak to budu len tie kusy co zanedbavaju servisi alebo vymeny olejo im robili alaaaa bmw slovensko a tak sa necudujem....tejto teme sa budem venovat nadalej a uvidime...viem jedno,od tejto vymeny menim olej po 10000km.....))))

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 16:22
od Laco19
TT-SIMIK napísal:
Ak by to bolo koli tomu,tak to budu len tie kusy co zanedbavaju servisi alebo vymeny olejo im robili alaaaa bmw slovensko a tak sa necudujem....tejto teme sa budem venovat nadalej a uvidime...viem jedno,od tejto vymeny menim olej po 10000km.....))))

Nemyslim zeby boli rozvody az tak citlive na interval vymeny oleja.

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 17:35
od Sk1r3x
ja by som videl problém v tom , že je možno použitý slabší material , možno reťaze odlahčujú , neviem ako to je v M57N2 , ale v starej M57 je krásna plnotučná reťaz, myslím , že pokial nieje na reťazi škaredý zaschnutý zakarbónovaný olej tak nieje nejak priestor na paniku. Pár foto roztrhaných reťazí som videl a nie , že boli nejaké ponaťahované , ale bolo viditelné, že boli v stave dosť dezolátnom už vizuálne.

Keď sa človek o M57 +++ stará tak by to mohlo vydržať hadam všetko. Aj keď na takom youtube je pár popraskaných valcov z M57N2.

Skôr sa rozpadne vodiaca lišta ako praskne reťaz

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Utorok, 30. Apríla 2013, 18:07
od Laco19
Ked som pozeral jeden katalog tak cisla hornej a dolnej retaze pre M57N2 sa uz nedaju zohnat, v inom katalogu su uz cisla retazi ine. Neviem ci to znamena nejaku zmenu dielov alebo iba chybu v katalogu.
Na mojom aute byvaly majitel vymenil motor pri 200t. km, tvrdil ze koli zlomenemu vahadlu. Neviem ci je to pravda a ak ano ci to bola pricina havarie alebo iba dosledok niecoho ineho. Takze paniku sice robit netreba ale stat sa to moze.

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Štvrtok, 2. Mája 2013, 19:26
od TT-SIMIK
Nejde ani tak o paniku,ale skorej o predbezne opatrenie,ak by som niecim vedel predist niecomu.Zatial som nedostal relevantnu info co poskodzuje ten motor,tak patram dalej.Zaujima ma to.Ak by som mal menit rozvody za 3000€ tak si kupim motor za 1000€ na sklad z buracky z par km a budem cakat....)))Za tu cenu to vymenim a este pojdem na dovolenku do dubaja..tymto ma bmw dost nasralo,je to krok spet v ich vyvoji,ked sa trhaju rozvody na tak kvalitnych motoroch M57N2 aj na N47.

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Piatok, 3. Mája 2013, 09:44
od voMacK
a N57 - 180kW verzie maju nejake problemy? Nevieme?

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Piatok, 3. Mája 2013, 13:04
od mexican
No však skús gúgel. Alebo radšej nie, lebo sa dozvieš nie moc pozitívne veci...
Niekde som našiel niečo takéto

all n47/n57 engines up to 10/2010 have faulty timing chain & camshaft sprocket

ale teba by sa to čiste teoreticky nemalo týkať, keďže máš auto vyrobené nejako tesne po tomto termíne.
Dokonca existuje aj FB stránka na túto tému.

http://www.facebook.com/pages/BMW-Probl ... 7047394760

Re: M57N2 rozvody

Napísané: Sobota, 4. Mája 2013, 07:32
od RACERMAN
Maju s tym problem aj 160KW verzie ?