Strana 1 z 1

e38 M62TU prevodovka

Napísané: Pondelok, 31. Mája 2021, 17:54
od e38flight
Zdravím BMW fans ,chcel by som počuť váš názor . Menil som AT prevodovku jazdenú pôvod neznámy automat za jazdy radí úplne v pohode , Program S taktiež manuálne radenie tiež veľmi dobre . Mám nasledovný problém prídem do auta naštartujem vždy chvíľu nechám zohriať motor a vyrážam . z Programu P prejdem do D a trochu autom cukne nie veľa ale je to cítiť ,stále stojím na mieste následne zaradím P znovu prejdem do D a už nič nie je cítiť . Vždy to urobí prevodovka ako náhle auto niekde trochu dlhšie stojí . KEd zaradím R úplne hladko začnem cúvať , zastavím dám P a hned prejdem z P napríklad do D a zas nie je nič cítiť . automat radí za jazdy bez trhania a podobných príznakov radí veľmi hladko v každom programe aj manuálne . Mám podozrenie za menič krútiaceho momentu konkrétne na luck up spojku či ako sa to píše určite mi rozumiete . Chcel by som si vypočuť vás názor či ste niečo podobné riešili na vašom BMW . v Automate je nová náplň ZF olej aj originál filter cca 18 tisíc km od kedy som kúpil automat a nahodil do auta . Viem že prevodovka môže vydržať kľudne aj 40 000 km napríklad aj 60 000 a povie si potom zbohom to mi tak nevadí . Len pred tým ako mi kľakol prvý automat tak vždy z programu P do D nebolo nič cítiť ale zas prevodovka neradila až tak dobre z dvojky do jednotky . Teraz druhý automat radí veľmi dobre z dvojky do jednotky slabina . NO viac ma trápi že z autom trochu cukne dopredu pri prvom preradení voličom z P do D . čo by ste mi poradili ? nový menič ? alebo ešte novú náplň kompletnú z filtrom ? alebo dojazdiť prevodovku až kým nezdochne ? Potom by som riešil repas prevodovky z novým meničom . Dik za každú rozumnú opoved , :thumbup:

Re: e38 M62TU prevodovka

Napísané: Pondelok, 31. Mája 2021, 18:03
od Abyssko
dojazdi to preboha a neries kkciny, kupis druhu za 200 a mas pici

Re: e38 M62TU prevodovka

Napísané: Pondelok, 31. Mája 2021, 20:27
od starynovy
Nie. :lol:
Najlepsie novu skrinu za 7500€, k tomu uz aj novy diferak, polosi a kardan, nech tam niesu vole a z P do D to necuka ked sa opre. Zamyslel si sa, ale nespravne.. by som cakal, ze pri tom kolko razy si tu spomenul ten automat, uz mas nastudovane ako funguje. Lock-up sa aktivuje tak od 50km/h, od tretieho stupna, od 60% zataze, pod tym nie a uz vobec nie na volnobeh, vsak by skapal motor. :D Teoreticky by stacilo nove valve body, problem bude tam.. aj ked nazyvat take nieco na 20 rocnom automate problemom, je torchu rozmaznane. Ako bolo povedane ser na to. Ziadny olej nepomoze, ani novy menic. Repas prevodovky za 1000-2000€ detto, pretoze nikto ti tam neda novy rozdelovac, max. ho vyskusa, vycisti a osadi opravnu sadu na niektore tuho vyjebane elementy.

Re: e38 M62TU prevodovka

Napísané: Utorok, 1. Júna 2021, 06:23
od e38flight
starynovy napísal:
Nie. :lol:
Najlepsie novu skrinu za 7500€, k tomu uz aj novy diferak, polosi a kardan, nech tam niesu vole a z P do D to necuka ked sa opre. Zamyslel si sa, ale nespravne.. by som cakal, ze pri tom kolko razy si tu spomenul ten automat, uz mas nastudovane ako funguje. Lock-up sa aktivuje tak od 50km/h, od tretieho stupna, od 60% zataze, pod tym nie a uz vobec nie na volnobeh, vsak by skapal motor. :D Teoreticky by stacilo nove valve body, problem bude tam.. aj ked nazyvat take nieco na 20 rocnom automate problemom, je torchu rozmaznane. Ako bolo povedane ser na to. Ziadny olej nepomoze, ani novy menic. Repas prevodovky za 1000-2000€ detto, pretoze nikto ti tam neda novy rozdelovac, max. ho vyskusa, vycisti a osadi opravnu sadu na niektore tuho vyjebane elementy.
Dakujem ti mocný pane :thumbup: