Strana 1 z 1

Bmw e60 525d 130kw turbo z 530d 160kw

Napísané: Pondelok, 8. Júla 2019, 14:58
od Biohazard
Čaute chcel by som sa opitať či ma niekto skusenosť s turbom z 530d 160kw v 525d 130kw e60 . Ide o to ze som tento pokus spravil soft mi upravoval martin greno vysoka spokojnost profi pristup a prave on ma varoval ze to nemusi celkom dobre fungovať v tom zmysle ze bude dlhšie trvať kym motor roztoči turbo kedže to je fizycky 2.5l motor este pred face napriek tomu som to riskol lebo som aj na youtube pozrel videjko kde to chalan mal a pisal som snim a tvrdil ze mu to po uprave softu funguje, moj problem je ze ho občas hodi do nudzaku a od spodu je lenivsie co je teda normal kedze je turbo vacsie skor ten nudzak ma trapi chybu piše 3F25 Input Air Flow Control len chcem vediet ci stym niekto nema skusenosť a za každy postreh dakujem

Re: Bmw e60 525d 130kw turbo z 530d 160kw

Napísané: Utorok, 3. Septembra 2019, 10:05
od eko.fresh
M57 fyzicka 25d bude vzdy odspodu leniva. Skusal si novu vahu vzduchu? S tym swapom turba to nemusi mat nic spolocne.

Re: Bmw e60 525d 130kw turbo z 530d 160kw

Napísané: Utorok, 3. Septembra 2019, 12:14
od starynovy
Moze to mat suvis, ak pocas debounce time tlak drzi pod requestom tak to hodi nudzak. Treba logovat realny tlak vs poziadavka, co to robí a vychadzat z toho. K chalankovi co tvrdi, ze to chodi dobre.. Ked ti to odspodu bude hulit, pojde to dobre aj s vacsim turbom, ak to mas naladene ako beloch a nedymi to tak to urcite zlenivie.

Re: Bmw e60 525d 130kw turbo z 530d 160kw

Napísané: Utorok, 13. Februára 2024, 14:09
od achbo
Biohazard napísal:
Čaute chcel by som sa opitať či ma niekto skusenosť s turbom z 530d 160kw v 525d 130kw e60 . Ide o to ze som tento pokus spravil soft mi upravoval martin greno vysoka spokojnost profi pristup a prave on ma varoval ze to nemusi celkom dobre fungovať v tom zmysle ze bude dlhšie trvať kym motor roztoči turbo kedže to je fizycky 2.5l motor este pred face napriek tomu som to riskol lebo som aj na youtube pozrel videjko kde to chalan mal a pisal som snim a tvrdil ze mu to po uprave softu funguje, moj problem je ze ho občas hodi do nudzaku a od spodu je lenivsie co je teda normal kedze je turbo vacsie skor ten nudzak ma trapi chybu piše 3F25 Input Air Flow Control len chcem vediet ci stym niekto nema skusenosť a za každy postreh dakujem
Trošku to tu oživím 😁 ako si dopadol? Zamýšlam sa nad touto myšlienkou tiež keďže moje pôvodné už pomáli ide do kytiek 😁 Mám tiež 2,5l ale EU4 čiže elektronická regulácia, pasuje to tzv. plug and play? Čiže staré von a zo 160kw EU4 dnu bez úprav alebo výmeny zvodov poprípade niečoho iného?