Strana 1 z 7

E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 11:16
od Fuxxo
Caute,

nenasiel som tu tuto temu, tak ju zalozim.. zaujimalo by ma jak su na tom tieto dva modely, hlavne co sa tyka servisu, viem ze sa budu kurvit obidva, ale co sa tyka dielov ci tie F01 su o tolko narocnejsie na servis jak E65.. lebo cenovo pozeram ze F01 idu prudko dolu.. bolo by to nefer porovnanie, ale E65 750i (2005-2008) + lpg vs F01 730d (2009-2010).. kedze tie 30d su najlacnejsie (a benzin v F01 sa mi nepaci ziadny).. napriklad taky automat je tam myslim ze rovnaky, 30d motory su dost vpohode predpokladam, a servis na nich by nemal byt taky problem jak na 4.8 V8..
neviem no, vyjadrite sa :-)

toto mi padlo do oka, neskutocne dobre to vyzera, vybava podla mna tiez super, a historia tiez, prvy majitel, serviska...
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/730d-id5280157.html

kazdopadne keby isli pod 20k niekedy na jesen, tak uz by som nejak dal dokopy tie zvysne eura oproti E65, a vozit sa na F01 je sen odkedy vysla..

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 12:02
od PetoK
Ja ti poradim len tolko, nerozmyslaj takto ako vecsina deti tunak, a nepozeraj najlacnejsie z najlacnejsieho... E65, a uz toboz nie F01 nie su auta pre ludi, ktori na to nemaju... 7er je o vybave, luxuse, komforte, pohodli... Benzin je OK, ale na LPG v tejto triede zabudni, je to totalna hlupost, nikdy to dobre nepojde a znalym ludom budes len na posmech... Pokial ale jazdis vela a nechces robit kompromisy, jedina dobra volba je nafta... aj ked ta tu budu ludia,ktori taketo auta nikdy nemali, presviedcat o opaku... a este jedna vec, nebudme naivni, dobra, servisovana a nabita F01 urcite este dlho nespadne na nejakych 20k. :-"

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:45
od 100RM
V prvej veci suhlasim, ale v tej o LPG a diesli suhlasit nemozem, minimalne dokym neuvidim nejake podstatne argumenty, a nielen kecy precitane z nejakeho clanku v novinach... Na zaklade coho vies ze LPG v F01 "nikdy nepojde dobre" ?

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:46
od 100RM
Asi sem na vas poslem Jaraxa so Snejkom :-)

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:51
od PetoK
Nezacinajme tu zase dementne debaty... mal som tu nejednu sedmu doje.anu plynom... ked uz tak cisty benzin...

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:52
od Fuxxo
mozes kludne :-) jaraxa a snejka mam nastudovanych, aj oni ti povedia tiez ze v F01 je lepsi 3.0 dizel, jak hociktory benzin :-) (okrem asi 760 :-D )
a neviem ci sa oturbene bavoracke benziny (40i, 50i) daju uz spravit na lpg.. a ked aj ano tak to stoji urcite dobru palku..
kazdopadne v E65 by to bolo urcite V8 + LPG bez rozmyslania..

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:56
od runder
myslím si že fuxxo vie s čím má rátať :) určite f01 starký, to auto je už iná liga a keď do toho skočíš z e46 tak to bude :) :D

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 13:59
od Fuxxo
no praveze neviem :-D pri E65 viem, tych je plno na klube aj vsade, ale s F01 tazko povedat.. :-) a uz aj do E65 ked skocim tak to bude uplne inde..

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 14:05
od ViktorDDD
PetoK - len toľko, že keď sa tu už spomína luxus, nie je nič krajšie ako naštartovať luxusnú limuzínu a počúvať to klepkanie z pod kapoty že?

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 14:59
od Lipo69
Ja si myslim ze tie motory u F01 su spotrebou celkom dobre na tom a nepotrebuju LPG (vsetky motory nemam prejdene ktory je dobry / zly) aspon v porovnani s predchodcami.

A co sa tyka ceny tak tam vyrazny spad tiez nevidim do pol roka :smile: , ale druha vec je ze tyto ludia to niekedy neriesia a vedia dost spustit z ceny (napr ked si v autorizaku das predkupnu obhliadku a najdu sa opravy v hodnote 5k :D )

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 15:13
od Fuxxo
tak to uz by bolo horsie tych 5k :lol: :lol: :lol:
spotrebou su rozhodne dobre, to netvrdim, ved 30d zere tolko jak moj kombik, mozno este menej..
len spolahlivost :-) to je ten skor..

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 15:23
od Lipo69
Uvediem priklad, v autorizaku ti najdu ze treba vymenit brzdy, jeden tlmic tecie takze oba a plus dajme tomu vymenit olejovu vanu na automate ....co myslis kolko ti tam vyrataju ucet aj s robotou ? Min 3000 €, na F01 mozno aj viac.
A tieto veci si spravis za cca tretinu ty sam ?
Samozrejme trocha zvelicujem ale takto dako to funguje ide o to ze ked predavajuci je seriozny tak ti pusti z ceny.
Toto nema sluzit ako priklad ako vyjebat z predavajucim ale kazdy by pred kupou mal dat auto skontrolovat.
A myslim ze minimum aut pred predajom bude bez zavad a sedmy su trocha ina liga ako trojky, najlepsie prvy druhy majitel ziadnych kseftarikov.

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 15:24
od Fuxxo
inak to je velmi dobra taktika pri kupe takeho auta.. lebo jasneze ja si to spravim sam za tretinu ceny, a tym padom to je v poriadku.. popripade su veci ktore neponahlaju a jazdi auto aj bez nich.. ale cenovku by to mohlo stlacit dolu.. :thumbup:

Re: E65 vs F01

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 23:54
od TT-SIMIK
Mam par klientov co vymenili E65 za F01....ak by sme sa bavili o komforte, tak podla mna E65/66 je komfortnejsia ak ma EDC,tak dvojnasobne....Par klientov mi potvrdilo....mne osobne sa paci F02,ale az od roku 2012,tie prve mi moc nehovoria....trosku ma stve ze sa vrstili k dzoysticu....pri E66 som si na volante na to super zvykol....V F01 je 750i pohroma!!Ten motor je uplne na hovno....zadierali sa.....Osobne ak napr E65 v benzine,tak jedine 6.0....mal som tu cest vozit sa v 735,745,750,760i a ta posledna je top..zvuk,tah.....uz len koli km,lebo tie 745 a 750i uz z malo km asi moc nenajdes,ale mozno sa mylim.....F01/02 ma zase o level vyssiu vybavu,vselijake ficurky atd.....cenovo to bude na rovnakej urovni,akurat F bude malinko drahsia na karosarcinu.....nejake E65/66 su na predaj,750Li s lpg,760Li,aj nejake 730d......Fka moc zhodnotit az tak neviem,je ich omnoho menej ako E65/66 u nas.....

Re: E65 vs F01

Napísané: Piatok, 20. Júna 2014, 10:00
od jararak
e65 - poznaju sa chyby, vedia sa riesenia, kodovat sa to da saplavym kablom za 20e z ebayui, suciastky poniektore pasuju z e60/70 jedneho aj druheho sa po vrakaci povaluje. kupis za 15 slusny kus, za 2-3 roky to padne na 8-10t
f01 - pozna sa uz vela chyb, ale svoje zubky este vyceri, na kodovanie potrebujes icom a e-sys, ista-p (spolu asi za 1500e). pasovat suciastky nato budu z f10, ale ani tych nieje este nejak extra vela, kupis za 25- za 2-3 roky predas za 12-5t

za rozdiel ceny si radsej kup objektiv, novy photoshop, fajne vino a prsten priatelke ;)