Strana 1 z 4

Dá sa doviesť e24 a prihlásiť????

Napísané: Streda, 6. Februára 2008, 15:11
od Maco bawo
Čaute,
mám otázku, vzhľadom na to, že sa zmenili predpisy o dovoze, je nejaká šanca aby som si doviezol a prihlásil túto e24??? :roll: :roll: :roll:
Je to 86, 635CSI, 142tis km ,má to platnú nemeckú TÚV, nehavarované, za 5000euro.
Myslím, že to ešte ddostatočné staré auto aby malo veteránske značky.

Vie te niekto aký je postup?? :shock: :shock: :shock:

Napísané: Streda, 6. Februára 2008, 15:13
od Pežot
Už sa dá ...

postup:
kúpiš auto
vybavíš prevozné značky
dojdeš na SR
vybavíš preklad papierov
pôjdeš s tým na KO, TK, EK
prihlásiš na DI

dúfam som nič nezabudol ... a neni to tak jednoduché ako sa to píše :lol: :lol: :lol:

Napísané: Streda, 6. Februára 2008, 15:32
od Maco bawo
Vie to niekto vybvaviť a obehať za ..úplatu??? :lol: :lol:

Bolo by to v prihlasované v BA 8)

Napísané: Streda, 6. Februára 2008, 18:07
od BaDDog
aj ano...ale pýtaju okolo 12-13.ooosk s tým že máš STK a EM urobenu a platiš si potom eče tu KO...

No neviem či je to pre teba realne...

Napísané: Streda, 6. Februára 2008, 18:31
od Max-Max
kurevksy dobre si rozmysli ci chces sestku, pretoze sa moze stat, ze z cien niektorych uplne beznych dielov ta trafi slak

Napísané: Štvrtok, 7. Februára 2008, 08:08
od kačo
Max-Max napísal:
kurevksy dobre si rozmysli ci chces sestku, pretoze sa moze stat, ze z cien niektorych uplne beznych dielov ta trafi slak


take auto si ale nekupujes ako fobiu len tak na jazdenie, ale z pozitku, sam to musis dobre vediet ;)

Napísané: Štvrtok, 7. Februára 2008, 08:41
od Max-Max
kačo napísal:
take auto si ale nekupujes ako fobiu len tak na jazdenie, ale z pozitku, sam to musis dobre vediet ;)


no do pi.i ale akoze tesnenie dveri 9 litrov? :twisted:

Napísané: Štvrtok, 7. Februára 2008, 09:40
od BlackMW
Max-Max napísal:
no do pi.i ale akoze tesnenie dveri 9 litrov? :twisted:


na E36 stoji 6-7 litrov, tak to neni az taky rozdiel, akurat na to pouzite asi nezozenies..

Napísané: Štvrtok, 7. Februára 2008, 12:24
od Maco bawo
Díky chalani za rady, typ e 24 je moja dlhoročná srdcovka, ja mám firemné auto na dennodenné jazdenie, takže tá 6 by bola moja "lásočka" :oops: :oops:

Je mi jasné, že niektoré diely budú drahšie ako na bežné typy, ale tiež ich nie je potrebné meniť každú chvíľu, predpokladám, že základné veci ako kotúče, platničky, čapy, ramená, ložiská sa budú dať zohnať, resp. možno veci týkajúce sa motora sa budú dať z iného typu pokiaľ bude mať daný motor. :smile: :smile:


PS: tesnenie dverí sa tiež nemení každý rok???

Privítal by som praktické rady, na čo si treba dávať pozor pri tomto type, aké sú je "muchy", na čo je to auto háklivé, kde sa dajú zoznať náhradné diely a podobne. 8) 8)

Pridávam ešte foto

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 00:06
od Max-Max
preco som spominal tesnenie dveri.... kedze je to bezramovka, v tom tesneni drzi okno a nema este tu fajnotku ze pri chyteni klucky sa mierne stiahne sklo aby sa netrhalo tesnenie... preto su tie gumy uz unavene a nedrzia sklo ani bohovi.... mne sa pri 180 otvori okno jak ho podtlak taha vonku, nekecam :lol:

podvozok na rocnik 86 pasuje z e28, brzdy kotuce a brzdice su len sestkove... brzdovy okruh je zhodny s e28 525i/528i/535i, zadna naprava detto e28.. tlmice iba sestkove.... difer pasuje z e28, e30, prve e34... motor v 86 635 je zhodny s e28 535, e34 535, e32 735.... prevodovka 635 je zhodna s e28 535...

sestky strasne, ale fakt strasne hniju na prednom cele, cela chladicova stena sa pomalicky oddeli od bokov, hniju vnutornaky predne zadne, obcas nosniky... nema dobru antikoro ochranu, povedal by som nema ziadnu... karoseriovo aj ked je predok veeeelmi podobny e23, nepasuje vobec nic, vsetko iba e24 a pre zaujimavost uvadzam, ze druhovyroba takmer neexistuje.. predny blatnik cca 35.... chrom na narazniku 10.... gumove listy narazniku ktore su takmer kazda jedna na hovno su vpredu 2ks, 4000/ks.... svetla su technicky zhodne s e30, maju ale ine uchyty, da sa to vsak prerobit uplne v pohode.... pocitaj s tym, ze to auto bolo strasne drahe vo svojej dobe a tomu je prisposobena cena aj dielov, ktorych cena je stale taka ako vtedy.... ak to budes chciet mat ako uplnu vonavku, je mozne ze za tie roky bude uz na aute vela bastlenia a chyb, aj nemec urcite chcel setrit.... elektrika je vseobecne spolahliva, obcas sa ale lubi srat central, okna, motormanazment..... daj este fotky vnutra alebo hod link, nech si to obzriem....

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 16:20
od Maco bawo
.. to je super!!! :D ďakujem pekne za podrobné infošky, to je to čo som potreboval vedieť, s tou hrdzou som tušil, že bude problém, tiež som si myslel, že diely by mohli pasovať z e28, no bohužiaľ nebudú :? :?

Max-max . kde nakupuješ dielce, v originál baworáku, je lepšie preventívne dotiahúť ďaľší kus na náhradné dielce?
Sú problémy s karburátorom??? myslím, že tieto typy ešte nemali vstrekovanie, či áno? Kamarát mal 82 ročník a to malo dvojté karburátory. :D :D
Aj kvôli veku sa snažím hľadať čo najjednoduchšie varianty bez klímy, elektriky, dosť som si všimol, že sa predávajú s automatom. Máš s tým skúsenosti??? 8) 8)

Posielam foto inzerátu z vnútra

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 16:55
od Helldiver
CSI znamena Coupe Sport Injection :wink: karburatory mali len CS verzie. Podla mna to auticko vyzera moc pekne a rozhodne tym vyrazne obohatis slovensku BMW scenu ked to dotiahnes, v tomto ti jednoznacne fandim :P .

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 17:09
od Maco bawo
.. našiel som ´daľšieho fešáka, v podobnej sume okolo 5500e. :lol:

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 17:11
od Maco bawo
.. a ešte z vnútra foto 8)

Napísané: Piatok, 8. Februára 2008, 17:18
od Helldiver
Ten ma tusim aj M-technik spoiler pod naraznikom, pekneee moc 8) . Raon z ceskeho fora teraz dotiahol (aspon podla obrazkov) fakt velmi peknu 635csi za 4700eur, pri sucasnom kurze euro to uz je celkom v pohode suma. Sam nad tym rozmyslam velmi nabudci rok, ale uz som sa asi rozhodol pre nieco ine, 6er kupim ked budem starsi... Aj ked zasa vtedy bude uz cena urcite vyssie a bolo by idealne teraz kupovat, no :? . Co sa tyka motora, tak toho by som sa fakt nebal, v 535i mam inovovanu verziu (vacsie ventily, vylepseny motormanagment, upravene chladiace kanaly...) toho motora a je to fakt bezproblemovy a "nesmrtelny" motor.