Štvrtok, 5. Februára 2015, 09:22
ak je to motor s vanosom, tak nebude problem, ono staci povolit matice na oboch vackach vpredu na rozetkach a vyrovnat vacky. Taky problem to nieje. Kludne sa to mohlo vychylit vytahanim retaze medzi vackami. Ak by si obe nasmeroval jemne sikmo, taky rozdiel by tam nebol. Takto ked das jednu do presnej polohy, tak druha vyzera, ze je uplne mimo. Svojho casu som to na 320i vanosovej nastavoval, tiez to bolo mimo oproti sebe, menila sa retaz a repas vanosu. Retaz nebolo nakoniec potrebne vymenit, stacilo pohnut vackou. Este pre info, taketo drobne odchylky ti na chod motora nemaju nejaky velky vplyv, pokial to nemas rozhadzane tak, ze trasie na volnobehu. Ono ked sa diely v motore opotrebovavaju, tak sa to proste deje, to neovplyvnis, vies kolko ludi jazdi si krajnymi hodnotami nastavenia motorov, vaciek a neviem coho este? Km sa proste oklamat nedaju.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je
jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i