Ahojte, mám problém so slabým tlakom paliva. Akonáhle mám v nádrži menej ako polovicu nádrže stáva sa že mi pod záťažou (v mojom prípade zaradené D) kolíšu otáčky a ako keby chcelo zadusiť motor. Motor však neskape iba pokuckáva. Otáčky kolíšu v rozmedzí +/- 50 ot./min. Je to citeľné nakoľko autom zatrasie. Akonáhle natankujem do plna problém zmizne. Vymenil som už čerpadlo v nádrži a problém pretrváva. Čo všetko ešte ovplyvňuje hladina nádrže? Všimol som si že keď pootočím klúčikom do druhej polohy tak keď začne tlačiť podávacie čerpadlo pod vodičom, tak na prvý krát ako keby odfúklo. Takisto keď je chladno v noci pod 0°C a ráno štartujem tak má iný zvuk to čepadlo ako keby menej vládalo tlačiť. Ako otestujem či je podávacie čerpadlo pod vodičom funkčné? Ešte som pozeral že existuje v druhej polovici nádrže niečo ako Fuel level sensor. Nemôže byť v ňom chyba?
Ešte ma zaujíma jedna vec. Odkial berie auto info o aktuálnej spotrebe čo ukazuje na ekonometre? Z rampy alebo z niektorého čerpadla? Lebo som si všimol že mi ručička poskakuje niekedy.
Vaha vzduchu odpojena a robilo to stale. Adaptacia hodnot vahy vzduchu tiez nepomohla. Vstreky to nie su, korekcie su ok a nestia. Palivovy filter meneny najprv Bosch a potom Mann. Robi to aj za jazdy ale iba ked pridavam malo plynu, dokonca mi kolise vtedy aj rucicka ekonometra. Ked zoslapnem plyn poriadne tak vsetko ide ako ma. Nerobi to stale chyba sa vyskytuje sporadicky a podla toho ako sa auto vyspi. Moze to byt privodom vzduchu? Vzduchovy filter ma najazdene cca 5000 km. Napr. ci mi neostala visiet viriva klapka alebo nieco v sani. Alebo podtlakom?
No ja by som určite zmeral prepad vsetkých vstrekov jednoznačne máš to za 20-30 min zmáknuté. Ale môže to byť aj čerpadlom pod nohami a aj palivovým filtrom ak je filter zanesený neprechádza cez en tolko paliva ako by malo.A čo sa týka čerpadla po nohami .....to je tiež jednoduche ak máš jamu alebo daky kamarát daj auto nad jamu odpoj hadicu za čerpadlom a zvrtni kľučik ak je čerpadlo funkčné za pár sekund musí naplniť 2L flašu ta nafta musí stade striekať!!!!
V nádrži čerpadlo tlačí 1-1.5 baru To pod nohami 4-7 barov Presne som to nanapísal nepametám sa už velmi.
Ale ako vravím zmeraj aj prepad ja som mal podobný problem a 2 vstreky isly do prepadu jeden aš tak tlačil do prepadu že fafta sa do valcu vôbec ani nedostala!!!!
Pokiaľ by bola kapilárka, čiže prepad vstrekov zlý, tak by mal určite ťažké a dlhé štarty, hlavné za tepla !! Čerpadlo pod nohami to tiež nebude, pretože pri prudkej akcelerácii to ide normálne. Ten snimač by to mohol byť to dáva logiku.
Oprava BMWRiešenie a odstránovanie elektronických, či mechanických závad, takisto ponúkam aj ND za bezkonkurenčné ceny. Recenzie o mne:bmw3-e46/flasho-super-odbornik-dakujem-t78793.html Tel.č. +421918113450