... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
gabikh
Autor témy
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

535D zahada

Sobota, 22. Novembra 2014, 00:57

no takze chalani aby som opisal moj problem zacnem takto, ked som e60 535d kupil, bol som si isty ze pojdem do chipu. takze som donho asi po troch mesiacoch siel, auto som cipoval v zime ked bolo po chuj snehu, cize som to ani nevdel vyskusat a kym to bolo relativne mozne tak uz som v podstate aj zabudol, ako auto tahalo predtym. tak ako najjednoduchsi sposob na zistenie, o kolko ide auto lepsie som pouzil videa z youtube kde som si stopoval casy zrychleni seriovych a potom chipovanych 535d napr 0-100, 100-150.(kedze to co odmria brzda je nepodstatne, dolezite je ako auto realne na ceste jazdi). a dospel som k tomu, ze auto mi ide uplne rovnako ako seria. napr 100-150 spravi za 6,2 sekundy zatial co cipovane to robia za 5-5,5s. ostal som najebany ako pes, ze som vyhodil zopar stovak za chip a auto neide ani kapanek lepsie. tak som sa rozhodol (vzhladom k tomu ze DPF uz pomaly koncilo svoju sluzbu) ze ho vyhodim a dam ho odstranit softwarovo + dam spravit novy chip samozrejme u inej firmy. tak DPF slo von, spravil sa novy chip (vraj budem urcite spokojny a auto pojde citelne lepsie). ja v presvedceni ze auto pojde fakt lepsie ked siel prec dpf ktory doslova brzdi par % vykonu, ked sa nahrali nove a lepsie vyladene mapy. tak som si opat natocil videj kde som par krat zrychlil 100-150 a cas mal byt tych 5-5,5s. no bohuzial nameral som casy medzi 6,3-6,4s, cize este kapanek horise ako predtym. som uz z toho zufaly, lebo neviem co to kurva je a si zomna niekto robi srandu ze auto ide stale rovnako ako seria. nie zeby som potreboval chodit ako cvok, ale obcas ten vykon clovek potrebuje a ked zato vysoli nemale peniaze tak cak ze to auto pojde lepsie. a ide ma doslova jebnut. stretol sa s tym uz niekto ?
 
Joly
Príspevky: 48
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: BMW 120d
Kraj: Bratislavský

Re: 535D zahada

Sobota, 22. Novembra 2014, 12:39

#-o
BMW 120d (198 PS)
 
Užívateľov profilový obrázok
fafa111
Príspevky: 1093
Registrovaný: 2.5.2011
Auto: E36 320i coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Vranov nad Topľou

Re: 535D zahada

Sobota, 22. Novembra 2014, 18:27

Mas graf z brzdy pred a po cipe?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12263
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 535D zahada

Nedeľa, 23. Novembra 2014, 00:43

Otazne je v akom stave je tvoj motor je jedna vec,ak mas automat zalezi aj na tom ci nesmyka...mozne ze ani v serii si nemal vykon udavany vyrobcom..ak by mal motor nejaky problem napr....urcite by som nahral seriu aby si to vedel a zistis zned ci malo auto o 40ps navyse,alebo nie......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: 535D zahada

Nedeľa, 23. Novembra 2014, 14:41

a kde si to daval chipovat??
 
gabikh
Autor témy
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: 535D zahada

Pondelok, 24. Novembra 2014, 20:32

tak oproti serii ide lepsie, nahodil som zimne 18stky 245ky a cas na 200 je medzi 19-20s . cize uz riesim iba to, ze ide rovnako po odstraneni DPF a novom cipe ako pred tym. firma ktora ma cipovala mi zaplati brzdu u koho budem ja chciet a ak nebude vykon vyssi ako bol predtym (lebo graf z vtedajseho stavu mam) tak mi to doladia cize som zvedavy co z toho vznikne. a ano prevodovka moze mat uz nejake straty, ale presmyk je citit iba ked studena a nieje v nej zohriaty olej, inak nie. a jedna sa oto ze teraz ma mat auto cca o 20kw alebo ako predtym cize rozdiel citelny byt musi
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: 535D zahada

Utorok, 2. Decembra 2014, 14:56

gabikh napísal:
tak oproti serii ide lepsie, nahodil som zimne 18stky 245ky a cas na 200 je medzi 19-20s . cize uz riesim iba to, ze ide rovnako po odstraneni DPF a novom cipe ako pred tym. firma ktora ma cipovala mi zaplati brzdu u koho budem ja chciet a ak nebude vykon vyssi ako bol predtym (lebo graf z vtedajseho stavu mam) tak mi to doladia cize som zvedavy co z toho vznikne. a ano prevodovka moze mat uz nejake straty, ale presmyk je citit iba ked studena a nieje v nej zohriaty olej, inak nie. a jedna sa oto ze teraz ma mat auto cca o 20kw alebo ako predtym cize rozdiel citelny byt musi


Cau, ak by sa ti chcelo, mozes zazdielat tie videa s akceleraciou? Idealne aj s kratkym popisom - chip/bez chipu, zataz v aute, teplota vonku, typ obutia, typ paliva...

Ja by som si to chcel porovnat, uz davnejsie sa chystam na brzdu ale jedina ktorej verim je v Martine a nieto casu... Ked budem v DE spravim si par videii na dialnici a porovnam, ja mam racechip.de, RaceChip Pro2, pre niekoho placebo, pre niekoho hnus.

Mimochodom, mozno je to len moj pocit alebo lahka noha, ale na nafte Shell FuelSave alebo V-Pover Diesel tankovanej v Nemecku (ale nie napriklad NL alebo BE) mam typicky mensiu spotrebu o cca 0.5 litra pri podobnom style jazdy (140 tempomat) ako tankovanej na Slovensku. Nemecko typicky jazdim A3 z Rakuska do Frankfurtu, Kolina alebo na BE/NL hranicu.

Dik.
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1381
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: 535D zahada

Utorok, 2. Decembra 2014, 15:34

local napísal:

Cau, ak by sa ti chcelo, mozes zazdielat tie videa s akceleraciou? Idealne aj s kratkym popisom - chip/bez chipu, zataz v aute, teplota vonku, typ obutia, typ paliva...

Ja by som si to chcel porovnat, uz davnejsie sa chystam na brzdu ale jedina ktorej verim je v Martine a nieto casu... Ked budem v DE spravim si par videii na dialnici a porovnam, ja mam racechip.de, RaceChip Pro2, pre niekoho placebo, pre niekoho hnus.

Mimochodom, mozno je to len moj pocit alebo lahka noha, ale na nafte Shell FuelSave alebo V-Pover Diesel tankovanej v Nemecku (ale nie napriklad NL alebo BE) mam typicky mensiu spotrebu o cca 0.5 litra pri podobnom style jazdy (140 tempomat) ako tankovanej na Slovensku. Nemecko typicky jazdim A3 z Rakuska do Frankfurtu, Kolina alebo na BE/NL hranicu.

Dik.



Ako si s tym spokojny ?
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
gabikh
Autor témy
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: 535D zahada

Utorok, 2. Decembra 2014, 16:38

Cau, ak by sa ti chcelo, mozes zazdielat tie videa s akceleraciou? Idealne aj s kratkym popisom - chip/bez chipu, zataz v aute, teplota vonku, typ obutia, typ paliva...

Ja by som si to chcel porovnat, uz davnejsie sa chystam na brzdu ale jedina ktorej verim je v Martine a nieto casu... Ked budem v DE spravim si par videii na dialnici a porovnam, ja mam racechip.de, RaceChip Pro2, pre niekoho placebo, pre niekoho hnus.

Mimochodom, mozno je to len moj pocit alebo lahka noha, ale na nafte Shell FuelSave alebo V-Pover Diesel tankovanej v Nemecku (ale nie napriklad NL alebo BE) mam typicky mensiu spotrebu o cca 0.5 litra pri podobnom style jazdy (140 tempomat) ako tankovanej na Slovensku. Nemecko typicky jazdim A3 z Rakuska do Frankfurtu, Kolina alebo na BE/NL hranicu.

Dik.[/quote]

nazdar tak ak budem mat cas tak to natocim este teraz a pohladam starsie videa, ako kvalita nafty v de je s kvalitou u nas neporovnatelna, konkretne tiez hned na spotrebe sa to ukazalo ked som tankoval nemecku naftu... skus si pomerata casy ako 0-100 0-150 0-200 100-200 100-150 a pruznost an tretom stupni z 80-120 a na zaklade toho ti poviem ako to mame
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: 535D zahada

Streda, 3. Decembra 2014, 21:39

ako naj porovnanie je cas 100-200... odporúčam :)

- je to už cca 15 sekundová záležitosť, takže vplyv chyby sa minimalizuje, rovnako ako vplyv trakcie pri akcelerácií z nuly

moja ex-plecka
https://www.youtube.com/watch?v=R3mQSwRtDKc
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12263
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 535D zahada

Štvrtok, 4. Decembra 2014, 00:05

Hosi ked tu toto citam neda mi nenapisat!!Mam tieto kokociny na regali asi tri!V jednej odpor,v inej cip,v dalsej ani neviem co!!!Nejdem tu teraz obranovat softwarovy ciptuning,ale vystrihat pred hadrwarovimi kokocinami!Aj localovi som to osobne hovoril....Napisem preco nie:


1. Tieto kokociny co sa zapinanu medzi cidlo tlaku nafty na rampe funguju na obycajnom ojebe RJ o realnom tlaku paliva a typ padom CR cerpadlo pridava viac tlaku ako je povolene myslim ze pri tomto modeli je to 1800bar.T.j. Trpia hlavne trysky lebo dostavaju viac tlaku ako maju stanovene vyrobcom....

2.Ked sa robi klasicky cip softom tak sa nedviha maximalny tlak na tryskach,ale dlzka otvorenia vstreku-zvysi sa mnozstvo paliva o par mg,typ padom sa posuvaju aj teplotne limitery vyfuku,tym padom vyssia teplota horenia a preto sa to musi posunut(to su klasicke chyby tych pseudociptunerov,lebo nevedia co nadstavit,potom sa stava ze auto nabera na vykone a nasledne je vyfukom obmedzene,vela krat sme to opravovali),taktiez sa upravuje tlak turba k palivu....vela map


3. Hocikomu zagarantujem ze navysenie z tychto krabiciek nieje uplne realne(aj ked viem ze to nieco priada ked tlacia viac paliva,ale ani z daleka nieje take ake udavaju)...ak porovnam udavany vykon krabicky a softu tak soft bude silnejsi,pruznejsi,ekonomickejsi.....keby sme to netestovali ani nemuknem.....par ludi by vedelo povedat ako im klepavali trysky pod zvysenym tlakom...


4.Netvrdim ze neexistuje krabicka co dokaze skoro co soft,ale ta sa nemontuje na jeden konektor,ale medzi origo kabelaz rj a samotnu rj!!!Aby sa upravili hodnoty viacerych komponentov,nie iba jedneho.....

5. V neposlednom rade bude viac trpet DPf filter,koli tomu ze je pridane len palivo a tym padom viac dymu do vyfuku ktory vdaka dpf nevidis....

6. Nepisem to sem koli obrane softov,ale preto ze si ludia tie auta jebkaju sami a ja ich musim opravovat(ale to by som sa asi nemal stazovat):-)))))


7. Dokonca by som mozno bol ochotny dat ZDARMA otestovat softwarovu modufikaciu vs kokocina-krabicka aby si dotycny porovnal vykon a vykon a spravanie auta a realne pomerat casy aby sme to uviedli na pravu mieru....ak by nejaky skusobny kralik bol ochotny co ma v aute kokocinu,hlaste sa mi do PM.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
gabikh
Autor témy
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: 535D zahada

Štvrtok, 4. Decembra 2014, 00:29

tak co som skusal v ramci moznosti je pruznost na tretom stupni z 80-120 a mam tam 3,5s odmerane je to uplne presne tak vyjadrite sa niekto :D
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: 535D zahada

Sobota, 13. Decembra 2014, 01:44

gabikh napísal:
tak co som skusal v ramci moznosti je pruznost na tretom stupni z 80-120 a mam tam 3,5s odmerane je to uplne presne tak vyjadrite sa niekto :D


Cau, tak dnes som sa bol previezt, cca o 23.00 vecer, teplota vzduchu aj vozovky hadam okolo 3-5 C, vozovka sucha. Obute Style 244 s RFT EagleNCT 255/50, v nadrzi asi 1/2 Shell Diesel FuelSave. Ako vozovka usek D2 Petrzalka Jarovce. V aute 1 osoba, ziaden naklad.
Zapnute DTC/DSC, prevodovka v M/S mode, omylom zapnuta klima (susil som si predne sklo, zabudol som na nu)

Podla merani odcitanych z tachometra (standardna odchylka zobrazenia myslim tacho ukazuje do +5% nad skutocnu rychlost) som mal:
4x zmerane zrychlenie 80-120 cas1 3.64s, cas2 3.48s, cas3 3.54s, cas4 4.04s (ten posledny neviem preco je taky pomaly, mozno zla trakcia)
1x zmerane zrychlenie 0-200, cas 0-50 3.1s, cas 0-100 6.9s, cas 0-180 16.7s, cas 0-200 21.4s.
1x zmerane zrychlenie 80-180, cas 80-120 3.32s, cas 80-150 6.72s, cas 80-180 11.4s
a este raz 80-200, cas 80-120 3.75s, cas 80-180 11.36s, cas 80-200 16.07s

viac menej mam teda cas cca 3.5-3.7s na 80-120 pri zrychlovani z 80, pri zrychlovani z 0 na 200 usek 80-120 za cca 3.6s.

Casy odcitane z videa vo VideoPade (videoeditor s posunom po cca 30ms, video ma 30fps)
Video sa mi nechcelo niekam ukladat ani editovat, ak by ho niekto chcel, upravim ho a niekam zavesim.
Chcelo by to este previezt sa v teplom pocasi ked je vozovka prilnavejsia, ale na orientaciu hadam vysledky stacia. Ako som spominal, mam RaceChip 2 PRO od racechip.de, rozdiel oproti serii tu podla mna je.
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: 535D zahada

Sobota, 13. Decembra 2014, 02:03

TT-SIMIK napísal:
Hosi ked tu toto citam neda mi nenapisat!!Mam tieto kokociny na regali asi tri!V jednej odpor,v inej cip,v dalsej ani neviem co!!!Nejdem tu teraz obranovat softwarovy ciptuning,ale vystrihat pred hadrwarovimi kokocinami!Aj localovi som to osobne hovoril....Napisem preco nie:


1. Tieto kokociny co sa zapinanu medzi cidlo tlaku nafty na rampe funguju na obycajnom ojebe RJ o realnom tlaku paliva a typ padom CR cerpadlo pridava viac tlaku ako je povolene myslim ze pri tomto modeli je to 1800bar.T.j. Trpia hlavne trysky lebo dostavaju viac tlaku ako maju stanovene vyrobcom....

2.Ked sa robi klasicky cip softom tak sa nedviha maximalny tlak na tryskach,ale dlzka otvorenia vstreku-zvysi sa mnozstvo paliva o par mg,typ padom sa posuvaju aj teplotne limitery vyfuku,tym padom vyssia teplota horenia a preto sa to musi posunut(to su klasicke chyby tych pseudociptunerov,lebo nevedia co nadstavit,potom sa stava ze auto nabera na vykone a nasledne je vyfukom obmedzene,vela krat sme to opravovali),taktiez sa upravuje tlak turba k palivu....vela map


3. Hocikomu zagarantujem ze navysenie z tychto krabiciek nieje uplne realne(aj ked viem ze to nieco priada ked tlacia viac paliva,ale ani z daleka nieje take ake udavaju)...ak porovnam udavany vykon krabicky a softu tak soft bude silnejsi,pruznejsi,ekonomickejsi.....keby sme to netestovali ani nemuknem.....par ludi by vedelo povedat ako im klepavali trysky pod zvysenym tlakom...


4.Netvrdim ze neexistuje krabicka co dokaze skoro co soft,ale ta sa nemontuje na jeden konektor,ale medzi origo kabelaz rj a samotnu rj!!!Aby sa upravili hodnoty viacerych komponentov,nie iba jedneho.....

5. V neposlednom rade bude viac trpet DPf filter,koli tomu ze je pridane len palivo a tym padom viac dymu do vyfuku ktory vdaka dpf nevidis....

6. Nepisem to sem koli obrane softov,ale preto ze si ludia tie auta jebkaju sami a ja ich musim opravovat(ale to by som sa asi nemal stazovat):-)))))


7. Dokonca by som mozno bol ochotny dat ZDARMA otestovat softwarovu modufikaciu vs kokocina-krabicka aby si dotycny porovnal vykon a vykon a spravanie auta a realne pomerat casy aby sme to uviedli na pravu mieru....ak by nejaky skusobny kralik bol ochotny co ma v aute kokocinu,hlaste sa mi do PM.....


Cau TT-SIMIK, v mnohom mas pravdu, pokial sa medzi cidlo a RJ namontuje len obycajny utlmovy clen (e.g. rezistor s nejakou bizuteriou okolo), tak ako vravis RJ dostava len linearne zoslabeny signal, jeho casovy priebeh sa nemeni. Ale samozrejme signal sa da spracovat nielen amplitudovo, ale aj casovo, napriklad jednotkou od racechip.de, kde RJ dostava iny casovy priebeh tlaku, na zaklade toho posuva aj casovanie aj davku paliva. V cipe od racechip su ulozene nastavenia pre konkretne typy motorov.

Ako kazdy iny chiptuning, aj tuto treba postupovat s rozumom. Ja osobne som si vybral racechip, lebo je to firma, ktoru v nemecku poznaju, pouziva produkt, ktory je pre auto relativne bezpecny a da sa lahko demontovat. Aj auto aj chip som si kupil ked som byval v nemecku, osobne by som auto nedal upravovat cloveku ktoreho nepoznam alebo firme ku ktorej nemam doveru. kazdy zasah do auta si vzdy dobre rozmyslim, na hranie mam ine, toto auto mam aby ma bezpecne doviezlo cez pol europy a nenechalo niekde. slovenski tuneri na mna vobez nezaposobili - mm racing su pre mna bez urazky banda arogantov a profituning v ba chalan v garazi. do kezmarku kvoli tuningu nepojdem. kde mam istotu ze o pol roka-rok sa firma nezbali a nezmizne, alebo ked budem v nemecku a budem mat nejaky problem s autom, tak sa bmw autorizak na mna vybodne. tuto krabicku vyhodim z auta za 15 minut a ziadne zasahy do rj.

osobne nepotrebujem tuning na max, racechip ma stal tusim 220 E, to necham za 2 nadrze paliva. keby sa mi to nepacilo, mal som moznost do 2 tyzdnov tovar vratit, peniaze naspat bez akychkolvek otazok. som zvedavy ktory tuner by mi vratil peniaze keby sa mi jeho robota nepacila.

o rizikach, ktore si popisal viem, a mas z velkej casti pravdu, ale chcel som dat pohlad aj z druhej strany.
no a co sa tyka zmerania vykonu, velmi rad, kedze tu na sk si za jedno zbehnutie dyna pytaju 50e a clovek nevie ci je vobec vysledok meratelny (vid viac pribehov na fore), na SK dyno pojdem tak akurat k Branovi do Turian alebo ked mi Ty odporucis niekoho kto ma za drahe peniaze nepokefuje. Takze ak chces kralika, kludne sa hlasim, niekedy hadam cez vikend bude na to cas.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12263
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 535D zahada

Sobota, 13. Decembra 2014, 16:13

Local ako si mi sam vravel robis v inej sfere ako motorizmus a do aut sa nerozumies,ale verim ze vela citas:-)))Ja ta fakt nebudem presviedcat ze racechip je taka ista kokokocina ako ostatne len inak prepracovana...

Keby si vedel ako pracuje cidlo tlaku paliva tak snad ani nenapises to co si napisal!!!Cidlo tlaku paliva je ina obycajne silove tlakove cislo ktore dava pokyn rj motora na ako dlho otvorit regulacny ventil na rampe aby motor udrziaval konstantny tlak paliva pri urcitych otackach a typ padom dosiahol vzdy optimalny tlak paliva na trysky!Dlzku otvorenia vstreku,predvstrek a mg paliva riadi rj motora podla map a podla poziadaviek plynoveho pedalu a ostatnych velicin!

Kokocina iba ojebava rj motora o tlaku paliva a typ padom ventil otvori na dlhie,ide viac paliva na trysky a tryska strekne viac paliva do valcu nie na zaklade zvysenej davky rj,alebo casu otvorenia vstreku ale na zaklade ze cerpadlo v tom case natlaci viac paliva a cez trysku v tom istom case prejde viac paliva(nez je jeho povolena maximalna davka).....uz chapes o com pisem a dava zmysel to co pisem,alebo stale hadzem hrach na stenu nadarmo????hmmmm povedz ze nemam pravdu v tom ze pisem a viac sa tu o tom bavit nebudem:-))))


Ps: moj sused mi tuto stranku ukazoval pred rokom,chcel si to dat do noveho Hyunday SantaFe CR.Po mojom vysvetleni mi samozrejme neveril,ked som mu to vysvetlil a potom vela vela cital o tom co som mu povedal povedal dakujem ze si ma upozornil,ze som mal pravdu sj ked o to teraz nejde...len to napadlo ked som pocul nazov rasecip.....

Mozno to niekedy medzi sviatkami zbuchame....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných