... všetko o BMW ...
gabikh napísal:tak oproti serii ide lepsie, nahodil som zimne 18stky 245ky a cas na 200 je medzi 19-20s . cize uz riesim iba to, ze ide rovnako po odstraneni DPF a novom cipe ako pred tym. firma ktora ma cipovala mi zaplati brzdu u koho budem ja chciet a ak nebude vykon vyssi ako bol predtym (lebo graf z vtedajseho stavu mam) tak mi to doladia cize som zvedavy co z toho vznikne. a ano prevodovka moze mat uz nejake straty, ale presmyk je citit iba ked studena a nieje v nej zohriaty olej, inak nie. a jedna sa oto ze teraz ma mat auto cca o 20kw alebo ako predtym cize rozdiel citelny byt musi
local napísal:
Cau, ak by sa ti chcelo, mozes zazdielat tie videa s akceleraciou? Idealne aj s kratkym popisom - chip/bez chipu, zataz v aute, teplota vonku, typ obutia, typ paliva...
Ja by som si to chcel porovnat, uz davnejsie sa chystam na brzdu ale jedina ktorej verim je v Martine a nieto casu... Ked budem v DE spravim si par videii na dialnici a porovnam, ja mam racechip.de, RaceChip Pro2, pre niekoho placebo, pre niekoho hnus.
Mimochodom, mozno je to len moj pocit alebo lahka noha, ale na nafte Shell FuelSave alebo V-Pover Diesel tankovanej v Nemecku (ale nie napriklad NL alebo BE) mam typicky mensiu spotrebu o cca 0.5 litra pri podobnom style jazdy (140 tempomat) ako tankovanej na Slovensku. Nemecko typicky jazdim A3 z Rakuska do Frankfurtu, Kolina alebo na BE/NL hranicu.
Dik.
gabikh napísal:tak co som skusal v ramci moznosti je pruznost na tretom stupni z 80-120 a mam tam 3,5s odmerane je to uplne presne tak vyjadrite sa niekto
TT-SIMIK napísal:Hosi ked tu toto citam neda mi nenapisat!!Mam tieto kokociny na regali asi tri!V jednej odpor,v inej cip,v dalsej ani neviem co!!!Nejdem tu teraz obranovat softwarovy ciptuning,ale vystrihat pred hadrwarovimi kokocinami!Aj localovi som to osobne hovoril....Napisem preco nie:
1. Tieto kokociny co sa zapinanu medzi cidlo tlaku nafty na rampe funguju na obycajnom ojebe RJ o realnom tlaku paliva a typ padom CR cerpadlo pridava viac tlaku ako je povolene myslim ze pri tomto modeli je to 1800bar.T.j. Trpia hlavne trysky lebo dostavaju viac tlaku ako maju stanovene vyrobcom....
2.Ked sa robi klasicky cip softom tak sa nedviha maximalny tlak na tryskach,ale dlzka otvorenia vstreku-zvysi sa mnozstvo paliva o par mg,typ padom sa posuvaju aj teplotne limitery vyfuku,tym padom vyssia teplota horenia a preto sa to musi posunut(to su klasicke chyby tych pseudociptunerov,lebo nevedia co nadstavit,potom sa stava ze auto nabera na vykone a nasledne je vyfukom obmedzene,vela krat sme to opravovali),taktiez sa upravuje tlak turba k palivu....vela map
3. Hocikomu zagarantujem ze navysenie z tychto krabiciek nieje uplne realne(aj ked viem ze to nieco priada ked tlacia viac paliva,ale ani z daleka nieje take ake udavaju)...ak porovnam udavany vykon krabicky a softu tak soft bude silnejsi,pruznejsi,ekonomickejsi.....keby sme to netestovali ani nemuknem.....par ludi by vedelo povedat ako im klepavali trysky pod zvysenym tlakom...
4.Netvrdim ze neexistuje krabicka co dokaze skoro co soft,ale ta sa nemontuje na jeden konektor,ale medzi origo kabelaz rj a samotnu rj!!!Aby sa upravili hodnoty viacerych komponentov,nie iba jedneho.....
5. V neposlednom rade bude viac trpet DPf filter,koli tomu ze je pridane len palivo a tym padom viac dymu do vyfuku ktory vdaka dpf nevidis....
6. Nepisem to sem koli obrane softov,ale preto ze si ludia tie auta jebkaju sami a ja ich musim opravovat(ale to by som sa asi nemal stazovat):-)))))
7. Dokonca by som mozno bol ochotny dat ZDARMA otestovat softwarovu modufikaciu vs kokocina-krabicka aby si dotycny porovnal vykon a vykon a spravanie auta a realne pomerat casy aby sme to uviedli na pravu mieru....ak by nejaky skusobny kralik bol ochotny co ma v aute kokocinu,hlaste sa mi do PM.....