... všetko o BMW ...
 
											 
											
 
											 
											trunek napísal:kim som kupil auto, cital som 2 mesiace vsetky recenzie co som nasiel. Nevydarene 525tds boli, caste praskanie hlavy a kopa problemov. Samozrejme su aj majitelia, ktori su spokojni a nebanuju. Vseobecne platilo ak 2,5 diesel tak po roku 2000. 525TDS do 99 bol "najmenej vydareny motor" po precitani vsetkych recenzii, ktore sa mi dostali do ruk. Uvodzovky su pouzite zamerne. Vychvalovane boli 3,0 diesel
 pochopil som že Ty máš tds-ko , aký rok a si s ním spokojný?
    pochopil som že Ty máš tds-ko , aký rok a si s ním spokojný? 
											

 
											 
											Palo 525 napísal:kluci taky jsem se bál TDs motoru...a jsem spokojen...nmějaké opravy na něm byly ale to je na každém...3.0d má taky svoje mouch které jsou pak mnohem dražší na opravu než zase u TDS...je to o majitely...nic jiného...mám to už druhým rokem,spokojen-pravda pár koníků by se hodilo navíc- spotřebu mám dlouhodobou 6.8l/100km...kam potřebuji mě to odveze,když se to rozjede tak to taky nejede nejhůř...ale je pravda že další motorizace bude bud 3.0d anebo 3.0i
 
   
   .Su rovnake az na par detailov od r.v.91 az do 2000
 .Su rovnake az na par detailov od r.v.91 az do 2000  .Dokonca mame take skusenosti ze tie do r.v.96 (e34,e36)znesu viac ako od r.v96 (vlastne vsetky co sme robily boli v e39).Ver mi viem o com hovorim uz sme ich robily az az a keby si vedel kolko beha e39 s motorom s e34 alebo e36 tak by si neveril
 .Dokonca mame take skusenosti ze tie do r.v.96 (e34,e36)znesu viac ako od r.v96 (vlastne vsetky co sme robily boli v e39).Ver mi viem o com hovorim uz sme ich robily az az a keby si vedel kolko beha e39 s motorom s e34 alebo e36 tak by si neveril  .Jednoducho musis mat stastie na auto ktoreho predchadzajuci majitel vedel ako k nemu spravat.
.Jednoducho musis mat stastie na auto ktoreho predchadzajuci majitel vedel ako k nemu spravat.Tomas Hrom napísal:aký máš ročník tohoto auta?
k_michal napísal:Asi najvacsim problemom 2.5 tds bolo vstrekovacie cerpadlo, netesni, pada nafte, zle teple starty, tak isto aj rozvod musi byt OK a dobre nastaveny,
inak vcelku to je prijemne zvezenie hlavne od 2500 obratok, sak to ma 260Nm,
mal som v trojke kombi spotreba sa dala od 6L hore, v 5-ke neviem,
s tymi hlavami zalezi to od toho kto to mal a ako tomu lozil na studeno.
mne sa stala taka vec, ze kluka sa porucala, tak som zhanal druhy motor,
da sa to aj chipnut a to uz moze byt zaujimave