... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
vladoslavo
Autor témy
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

e61 vs F10

Piatok, 14. Februára 2014, 21:26

Pani, kedze chcem buduci rok kupit F11 (dufam ze to vyjde) testoval som F10 530xD a moje pocity su zmiesane ...

Plusy:
- krasny exterier
- krasny interier
- super automat
- xdrive (2 mesiace v roku)
- adaptivny podvozok

Minusy:
- elektricky posilovac riadenia (sterilne, necitalne riadenie)
- xdrive 10 mesiacov v roku pritaz (krutak na prednej naprave uplne znemozni "citat" cestu cez volant a zabija pozitok z auta)
- system STOP&GO (ked sa to prvykrat vyplo a zaplo, zlakol som sa, ze idem na 2 valce, auto sa zatriaslo a chvilu nemalo vykon a ani zrychlenie .... KOKOTINA NAJVACSIA)
- RTF - s nimi je aj adaptivny podvozok horsi ako E61 na klasickych gumach ...
- podla mna interier je mensi ako E60/61


Zhrnutie: cakal som ze F10 bude jazdnymi vlastnostami o svetelny rok dalej ako E61 ale sofersky zazitok bol defakto horsi :(

... ale aj tak si ju kupim, lebo nemam na vyber ](*,) RTF pojdu do pice, system STOP&GO budem vypinat a fakt neviem ci mam ist do Xdrive, lebo to auto je neuveritelne frigidne ...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 00:27

neviem co ako si jazdil, ale mam na E60 odjazdene 40tis km, na F10 uz cez 60tis km, tak si myslim, ze to mozem celkom dobre porovnat a jazdne vlastnosti ma f10 omnoho lepsie ako E60.

Co sa tyka posilovaca - x-drive ma klasicky hydro a RWD ma elektricky.
Pokial nechces mat zabity pocit z riadenia kup si RWD [x-drive je imho zbytocnost] a nekupuj si integral active steering, lebo to je to, co najviac izoluje podvozok od volantu. [hoc je s tym auto je citelne obratnejsie]
RFT samozrejme treba poslat do prec..o tom ziadna...

Co sa tyka komfortu tak tam nie je o com...ziadna Bangle-ovina ti ho neposkytne tak ako nadupana F10.[jazdil som na napratanej E66, takze viem o com splietam :mrgreen: ]
Proste je to ina generacia aut a je to kurefsky citit. Uz len kvoli tej vybave. Pozri si, co sa montovalo do E60/61, ci E65/66 a mas jasno.. :)

keby ta nieco zaujimalo este tak pis :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
vladoslavo
Autor témy
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 00:36

voMacK napísal:
neviem co ako si jazdil, ale mam na E60 odjazdene 40tis km, na F10 uz cez 60tis km, tak si myslim, ze to mozem celkom dobre porovnat a jazdne vlastnosti ma f10 omnoho lepsie ako E60.

Co sa tyka posilovaca - x-drive ma klasicky hydro a RWD ma elektricky.
Pokial nechces mat zabity pocit z riadenia kup si RWD [x-drive je imho zbytocnost] a nekupuj si integral active steering, lebo to je to, co najviac izoluje podvozok od volantu. [hoc je s tym auto je citelne obratnejsie]
RFT samozrejme treba poslat do prec..o tom ziadna...

Co sa tyka komfortu tak tam nie je o com...ziadna Bangle-ovina ti ho neposkytne tak ako nadupana F10.[jazdil som na napratanej E66, takze viem o com splietam :mrgreen: ]
Proste je to ina generacia aut a je to kurefsky citit. Uz len kvoli tej vybave. Pozri si, co sa montovalo do E60/61, ci E65/66 a mas jasno.. :)

keby ta nieco zaujimalo este tak pis :)


Dik za info, pravdupovediac, bol som sklamany, momentalne je moj favorit 535i zadokolka, ta by mala mat diferak so zvysenou svornostou, co je vyhoda pri rozbehu na klzkom povrchu, dalsia vec je to, ze zadokolka ma lepsi rajd ako xdrive, co je pri tak velkom aute vyhodou ... mne na tej testovacke najviac vadil ten pocit xdrivu ako ten predny krutak znecitlivi riadenie ... to mi uplne zabilo pocit z jazdy ... niekomu to nevadi, ale mne ano ...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 00:40

neviem no..ja som jazdil aj F10 535dX [ale len chvilu] a tam mi nejako necitlive riadenie nevadilo..resp som nemal ten pocit...

ono pozri - 5er je v provm rade o komforte. Kazda F10 r6 vahou atakuje bezmala dve tony, cize tam musis pocitat, ze na santenie to nie...hoc v priamke su tie auta velmi slusne...casy z 0 na 100 za 6s su velmi prijemne.

Co sa tyka 535i - moc neodporucam. Celkovo plati, ze do F10//11 radsej chrocht.
N55 je relativne problematicky motor a je sparovany s automatom GA8Hp45z a ten sa zvykne viac kurvit ako GA8HP70Z kt. sa montuje do R6 chrochtov...
tot v skratke.. :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
vladoslavo
Autor témy
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 00:50

voMacK napísal:
neviem no..ja som jazdil aj F10 535dX [ale len chvilu] a tam mi nejako necitlive riadenie nevadilo..resp som nemal ten pocit...

ono pozri - 5er je v provm rade o komforte. Kazda F10 r6 vahou atakuje bezmala dve tony, cize tam musis pocitat, ze na santenie to nie...hoc v priamke su tie auta velmi slusne...casy z 0 na 100 za 6s su velmi prijemne.

Co sa tyka 535i - moc neodporucam. Celkovo plati, ze do F10//11 radsej chrocht.
N55 je relativne problematicky motor a je sparovany s automatom GA8Hp45z a ten sa zvykne viac kurvit ako GA8HP70Z kt. sa montuje do R6 chrochtov...
tot v skratke.. :)



jasne ze od 5tky nemozem ocakavat taku agilitu ako od 3jky, ale mam rodinu, potrebujem priestor a kufor, ale aj s 5tkou sa da celkom zabavit ... dalsia vec, je ked clovek presadne z 3jky do 5tky, tak citi ten rozdielny komfort, to lepsie odhlucnenie, proste citi ze sedi v aute co je o treidu vyssie ... a ked najazdim 40 tis rocne, tak potrebujem auto ktore ma na sluzobkach nevycerpava a setrne a komfortne ma dovezie do ciela .... VOMACK, pls, vies dat aj nejake linky na problemy s 535i? ja som nic moc nenasiel ...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 00:53

linky nemam..googli..a nieco ti povie aj mexican
on ma F11 535i

skus dat do googla: https://www.google.sk/search?q=bmw+n55+ ... 4wSWzYCAAg


Ono F10 neni nejake uber auto..ale myslim, ze to je clekom solidny stroj :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 13:06

Neviem preco kazdy nadava na ten Bangle-ov design... :-k
Ja si prave myslim, ze v tom case bol ovela nadcasovejsi a 5er bola onoho casu ovela vystrednejsia/vynimocnejsia nez trebars ked vysla F10...
Jasne, F10 je pekne auto, dokonca aj bez M packetu ujde (pricom E60 bez M packetu je skareda) ale myslim, ze je viac "seda myska" popri inych automobilkach, nez ako to bolo v case ked vysla E60
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Sobota, 15. Februára 2014, 13:58

s tym suhlasim. E60 je designovo dost extravagantna. Mne sa design toho auta velmi pacil...a stale paci. Ale prave preto, ze ma take vystredne krivky to auto teraz strasne rychlo starne.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 15:02

No hej, prispieva k tomu hlavne to, ze je ich uz velmi vela na cestach a je "okukana" ... neboj sa nic, za par rokov caka podobny osud aj F10 :)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 15:50

O tom ani v najmensom nepochybujem. :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1381
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 17:32

chlapi ked uz o tom piste mohli by ste porovnat automat v E60 a v F10, reakcia, rychlost radenia, podradovania, atd...ake otacky toci F10 napriklad pri 150tke v 530d...pri akej rychlosti tam radi 8ku ?
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
vladoslavo
Autor témy
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 17:37

RACERMAN napísal:
chlapi ked uz o tom piste mohli by ste porovnat automat v E60 a v F10, reakcia, rychlost radenia, podradovania, atd...ake otacky toci F10 napriklad pri 150tke v 530d...pri akej rychlosti tam radi 8ku ?



prevodovka je jemnejsia, radi jemnejsie.hladsie, zda sa mi, ze necha nizsie klesnut otacky ako na e60tke .... ked som si dal aktualizovat soft v E61, zmenili aj soft v prevodovke a zrazu radila jemnejsie, ale na 8st sa to nechyta ..., ale zasa v E61 mi radi prevodovka hladsie a mudrejsie ako v inych, novych autach :-)
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 18:12

Nazdar, keď už to tu porovnávate a benzíny sú KO (teda poruchovejšie) a môj ročný nájazd ako súkromníka je cca 20t/r a do práce mám tak cca 2km +jazdy po meste, tak mám sa obrátiť na kachle #-o Inak servis kde chodím s OOOO mi tiež odporúčal pri Audi v pohode 3,0TDi údajne problémy oproti TFSi menšie. Tak v tých D-éčkach je aj viacej ponúk, aj keď neviem, lebo všetko samé dovozy. Čo nikto solídny čo to odjazdil od nova to ešte nezačal predávať. Zatiaľ sa len rozbehujem, lebo TFSi fachčí otlaky ma netlačia, ale raz :mrgreen:
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
vladoslavo
Autor témy
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 19:33

futy napísal:
Nazdar, keď už to tu porovnávate a benzíny sú KO (teda poruchovejšie) a môj ročný nájazd ako súkromníka je cca 20t/r a do práce mám tak cca 2km +jazdy po meste, tak mám sa obrátiť na kachle #-o Inak servis kde chodím s OOOO mi tiež odporúčal pri Audi v pohode 3,0TDi údajne problémy oproti TFSi menšie. Tak v tých D-éčkach je aj viacej ponúk, aj keď neviem, lebo všetko samé dovozy. Čo nikto solídny čo to odjazdil od nova to ešte nezačal predávať. Zatiaľ sa len rozbehujem, lebo TFSi fachčí otlaky ma netlačia, ale raz :mrgreen:


Kup si auto v DE, tam kupis auto jazdene na nafte co ma menej siry, teda aj v motore je menej karbonu. Da sa overit aj historia servisnych ukonov, plus kvalitnejsie cesty a podstatne menej agresivnejsi styl jazdy ....

Odjazdenych 250tis km v Nemecku je mozno ako 100-150tis km na Slovensku :-)

Na 2km jazdy by som bral benzin, ja jazdim do kanclu cca 8 km z domu a po tych 8 km cez BA mam vodu ohriatu akurat na 90 stupnov, plus jazdim dlhe dialnicne jazdy, jedna cesta 100 az 150 km, takze mne ta nafta vyhovuje ... ale na kratke jazdy naftak odfajcis ... pokial sa naftak nezohreje, ma velmi nekulturny prejav :-) skoda si zabijat pocit z jazdy na tak kratke trate ako jazdis .... inak 2 km trasu je lepsie odslapat bud peso alebo na bicykly :-)
Naposledy upravil/-a vladoslavo v Nedeľa, 16. Februára 2014, 19:44, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e61 vs F10

Nedeľa, 16. Februára 2014, 19:39

zober 530i - posledna atmosfera v F10/11
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných