... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
 
											 
   
  Je možné to riešiť inak...počul som že jeden vimenil dáku podložku v tryske alebo ja newm a už neprepúšťala do prepadu:
  Je možné to riešiť inak...počul som že jeden vimenil dáku podložku v tryske alebo ja newm a už neprepúšťala do prepadu:  Dík za skorú odpoveď hoši...TT-simík dúfam že napíšeš aj svôj názor
   Dík za skorú odpoveď hoši...TT-simík dúfam že napíšeš aj svôj názor  
   
   
  
 
  
											 
											 
											Sk1r3x napísal:a vstrek sa sám nakóduje ? Dal si tam EU3 alebo EU4 ?
 
											
 ten ukazuje takéto kokotiny na m47
 ten ukazuje takéto kokotiny na m47
 Mne sa nezda vstrek na 4 valci, aj ked hodnoty este nie su vysoke.. Ale pri vytoceni motora do otacok hodnota stupa, tak isto aj pri priduseni motora.. Korekcia na 3 valci sa snazi tuto zmenu dorovnavat - ako to ma byt? Nema nahodou 4 valec dorovnavat 2 valec, a 1 valec dorovnavat 3ti?? V kazdom pripade asi trysky von a na stolicu.. Inak motor za studena trochu klepe, ale to by mohli byt aj zdvihatka, chalan vravel, ze tam lial 0W30...
 Mne sa nezda vstrek na 4 valci, aj ked hodnoty este nie su vysoke.. Ale pri vytoceni motora do otacok hodnota stupa, tak isto aj pri priduseni motora.. Korekcia na 3 valci sa snazi tuto zmenu dorovnavat - ako to ma byt? Nema nahodou 4 valec dorovnavat 2 valec, a 1 valec dorovnavat 3ti?? V kazdom pripade asi trysky von a na stolicu.. Inak motor za studena trochu klepe, ale to by mohli byt aj zdvihatka, chalan vravel, ze tam lial 0W30... 
											 ale bude to asik dost drahe
  ale bude to asik dost drahe