Cs lidi...môj kamarát má taký menší problémik z autom.Nechce mu naštartovať niekedy sa to podarí a niekedy treba na to štart sprej.Takže hneď som vedel že je to palivová sústava..(mal som podobný problém).Takže ako prvé som ho napichol na PC..vyhodilo "slabý tlak na raily"...hned som zmeral ako prvé tlak v palivovom potrubý za filtrom..bol cez 5.3 atmosfér takže chyba bude inde...hned ako druhé ma napadli trysky kedže čerpadlo na CR odíde zriedky nie je to slávna(VP44).
Sparavil som si doma taký mechanizmus na dosku som si prilepil 4x 3 decové kelínky,kelínky som si očísloval aby som sa nepomílil.
Ked som mal vsetko napojené naštartoval som asi po 40sek
Nechal som motor vrčať asi 1 min...a výsledok bol zaujímavý:
1.tryska...v kelínku po 1 min bolo asi za štamperlík nafty..niečo cez pol deci
2.tryska....KO za tu minutu bol plný za 1 min natlačil 3 deci OMG
3.tryska....v kelínku bolo len na dne také 3mm skoro nic
4.tryksa...kelínok prázdy nafta bola len v polovici hadičky
Viem že foto by bolo lepšie ako to tu takto rozpisovať.Takže je jasne že 3 a 4 tryska su ok.Druhá tryska to je KO...a prvá..50na50 aj by som vymenil aj nie.
Takže mám na Vás jednu otázku novú trisku mu nechcem kúpiť keď že nové by mali ísť potom všetky.Načo dávať toľko penazí ked od ruky ide kus po 70€ niekedy aj po 50€.Je to motor 320D 110Kw..r.v.2002(ako môj)N57...zaujíma ma či tam môžu ísť trysky aj z r.v.2003.2004.A už len posledná otázka ked zoženiem trysku a namontujem ju pôjde naštartovať alebo musí ísť znova na PC...je mi jasne že byterka musí byť odpojená

Je možné to riešiť inak...počul som že jeden vimenil dáku podložku v tryske alebo ja newm a už neprepúšťala do prepadu:

Dík za skorú odpoveď hoši...TT-simík dúfam že napíšeš aj svôj názor
