Pondelok, 12. Augusta 2013, 11:57
komplet el. motora vytiahneš s motorom a RJ, a použiješ tú z 325TDS, je to aj jednoduchšie ako odpájať, a zo 4valca na valec ani nebude pasovať
ďalej potrebuješ asi budíky vymeniť, a prehodiť aj EWS jednotku (v palubovke za kastlíkom - žltý konektor), a čip v kľúči (asi aj kruhovú anténku zo spínacej skrinky a transmiter (pod plastom pod volantom), to by malo byť asi všetko čo sa týka elektriky
a hlavná vec, keď máš 318tds tak potrebuješ mať 325tds ten novší typ čo má plastové sanie, lebo keď je starší typ ten druhý motor tak môžeš mať problém s celou elektrikou auta, že nebudú fungovať budíky a pod.
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."