... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 00:30

Zdravim všetkych klubakov, chcem sa opýtať na Váš názor ohľadne prekladky motora M62B44TU za M60B40 (bezvanos) robil to tu niekto, da sa to s čím treba rátať, čo všetko potrebujem s motora M60B40, atď. Totižto uvažoval som nad tym do buducna ak by môj vanosovy motor (vanos) odišiel tak či sa mi oplati vôbec kupovať druhý motor (vanosový) keď aj tamten vanos bude mať niečo za sebou.

Su totižto 3 možnosti
1/ Doraziť motor ktory mam a na miesto neho kupiť rovnaky vanosovy motor na ktorom bude mať vanos tiež niečo odžite.
2/ Dať tam motor M60B40 (bezvanos) a mam pokoj
3/ Repas vanosu na mojom motore (ak to niekto už robil a vie čo to všetko obnáša a čo to stojí tak by som uvítal nejaké info, prípadne kontakt na niekoho kto to vie robiť)

Momentálne sa nechystám prekladať motory len priebežne zisťujem ktorá možnosť bude do budúcna premňa najlepšia.
 
Užívateľov profilový obrázok
Johnny_R6
Príspevky: 404
Registrovaný: 1.12.2010
Auto: E38 728iA, X5 E53 V8
Kraj: Nitriansky

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 07:12

ahoj, tiež ma zaujíma oprava, prípadné poruchy vanosu práve na tomto konkrétnom motore.

Tu je o tom tema technicke-okienko/preco-sa-bat-vanosu-m62tub44-t81242.html
Pokial nemáš pre BMW srdce , je to pre teba len obyčajné auto ;-)
_________________
E38 728iA "Derrick"
E53 X5 4.4i "Američanka"
EX E53 X5 30d "Mahagoni"
EX E53 X5
EX E39 525dT "VermontGreen"
EX E46 320dTA 2001
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 15:52

lepšie je urobiť tvoj motor.
meniť M62 za M60 je divokosť, nevraviac o tom že M62 behá na DME 5.2 a M60 na historickej DME3... teda len s elektrikou by si sa pohral minimálne 3-4dni kým by si zistil čo všetko ti nebude s tou jednotkou fungovať...

ak by si menil komplet všetko (vanos, reťaze, napinaky, klzaky, tesnenia s tym spojene) tak treba rátať s vysokou cenou + práca na XX hodín je tiež maso. ale mal by si pokoj
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 16:19

Keď už meniť tak určite nie M62TUB44 za starý M60B40, ale za M62B44, to je jeden z najlepších osemvalcov, ak nie najlepší aký BMW vyrobilo. No i tak by ťa čakalo nenormálne veľa roboty, ale určite sa to dá a bude to lacnejšie ako poriadne porobiť TUčko. Ale pozor, u TUčka, rachot Vanosov, nie je vždy pravda, dosť často to bývajú aj samotné rozvody, no i tak celá sranda stojí okolo 500€. Vanosy by stáli ďalších 800€.

PS: M62B44 behá na DME 5.2 a M62TUB44 na DME 7.2, len pre upresnenie
Naposledy upravil/-a VaNoS v Pondelok, 22. Júla 2013, 16:51, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 16:31

BMW540iA napísal:
PS: M62B44 behá na DME M5.2 a M62TUB44 na DME 7.2, len pre upresnenie

díky za ujasnenie, je to možné nerobím tie autá každý deň :smile: chcel som tým povedať len to že tie jednotky sú odlišné ako zapojením, tak hlavne komunikáciu medzi ostatnými modulmi :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 17:04

Taká pekná ukážka pred a po repase.

http://www.youtube.com/watch?v=OPE9ELxrqa4

http://www.youtube.com/watch?v=cVUWEmF0AIQ

Čo je ale smutné, že to nie je len rachot, ale aj krátený výkon motora.
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 22. Júla 2013, 22:49

Dik za rady, ono keď som nad tym tak uvažoval tak problem bude zo solenoidmy ak by som tam chcel dať bezvanos, takisto vanos motor ma 4 lambdy, bezvanos len 2 lambdy, vanos motor ma vodou chladený alternátor, bezvanos vzduchom, vanos má elektronicky ovládaný plynový pedál a tak isto aj elektronickú škrtiacu klapku, bezvanos má mechanickú takisto je iná RJ motora, kablovačka atď. Radšej uprednostním GO môjho motora tzn. Vanosy + rozvody, ono to nieje lacná záležitosť ale problém vidím v tom, že kto to vie spraviť nakoľko sa tu na klube spomínalo že len prípravky na repas toho vanosu stoja 400e, a to nehovorím o tom nájsť človeka čo to vie robiť. A na tom motore treba spraviť len tieto veci nakoľko veľa vecí spravil majiteľ ktorý mal auto predtým.
 
Aston
Príspevky: 93
Registrovaný: 15.2.2012
Auto: e36
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TO

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Pondelok, 29. Júla 2013, 00:07

na repas ti odporucim Vlčka, robil mi repas vanosu na 328i a nieco super, ten rozdiel je sakra citit, lepsi nabeh vykonu a nizsia spotreba, paradicka, ziadne vyhodene peniaze do vzduchu
cislo na neho uz nemam ale kludne mu napis na FB https://www.facebook.com/ivan.v.vlcek?fref=ts
 
Užívateľov profilový obrázok
birki
Príspevky: 1214
Registrovaný: 4.11.2007
Auto: 540iA touring
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: senec

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Utorok, 13. Augusta 2013, 08:45

riesim osemetnu situaciu a kto mi vysvetli ako je mozne ze podla ETK
je M62b44tu
tak ze hlava valcov 1-4 je rovnaka ako pri X5tke M62 a hlava valcov 5-8 pasuje len z e39, a e38 co je tam ine pri X5 4.4 ?
www.mojnemec.sk
co das to dostanes
Vymenim sekundove lepidlo za 3oj sekundove lepidlo , zn: nestiham lepit
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Utorok, 13. Augusta 2013, 13:45

ja ti neviem pepane, ked chces, dobehni ocumiet tu opachu v mojej malickej :)
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Utorok, 13. Augusta 2013, 14:17

asi to bude kvôli tomu že veci v e39/e38 a v X5 sú usporiadané inak, možno je tam v X5 nejaký držiak na niečo navyše
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
ifojtik
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Re: Prekladka motora M62TU za M60.

Štvrtok, 10. Októbra 2013, 20:10

V x5 je inak rieseny separator oleja. Preto su rozdielne ale len podla etk. Inak su zhodne len tam treba prehodit ten separator.


birki napísal:
riesim osemetnu situaciu a kto mi vysvetli ako je mozne ze podla ETK
je M62b44tu
tak ze hlava valcov 1-4 je rovnaka ako pri X5tke M62 a hlava valcov 5-8 pasuje len z e39, a e38 co je tam ine pri X5 4.4 ?
e31 840CI
Z3 Coupe 28i
e46 320Ci cabrio
e61 520d
e65 750
-ex F10 530Xd
-ex F02 740Li
-ex e92 330xd
-ex e65 735
-ex e63 630i
-ex e39 M5
-ex e63 645 SMG
-ex e46 318
-ex e65 745
-ex e65 730d FL
-ex e46 330i supercharger
-ex e46 330CI cabrio
-ex e65 735
-ex E39 540
-ex E39 535
-ex e39 535IA
-ex E46 323
-ex E36 318
a nejake ine

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných