zdravim nevie mi niekto poradit mam bmw 318tds 1995 a po vymene filtrov mi auto vytiahne maximalne len 120km/h /predtym v pohode 180km/h s plne nalozenym autom/ skusal som aj zaslepit erg ventil a nič a skusali sme ešte aj posuvat vstrekovacie čerpadlo /ked sme mu vyše nadstavili tak ten motor bol uz dost hlučny a na dialnici išiel mozno o 10km viac ale bojim sa to uz vyše posuvat a povymienal som všetky hadičky či vzduchove tak palivove jedine k čomu mi to pomohlo je ze mi nepada nafta pri startovani vdaka za pomoc...
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
ak sa to stalo hned po vymene filtrov tak nieco podobne sa mi uz stalo ked som velmi silno dotiahol palivovy filter tak ta gumicka v strede filtra sa pokrkvala a branila prietoku nafty a auto neslo dobre do vykonu
no cez ten filter ide nafta celkom v pohode sme tu skušali ale skusim to ešte ja si myslim ze mi to asi niekde chyta vzduch ale neviem kde ta hadička je vymenena k tomu senzoru neviem ešte kde mam potom hladat chybu
M51/41 ma obtokove turbo, a ziadnu regulaciu od jednotky ta hadicka ide zo spodku sania do cidla (kocka 3x3x3cm, 3Pin konektor) na pravom blatniku vedla pal. filtra. Na tento motor treba diagnostiku asi ako na š120.
ma to nudovy rezim, ale to poznas, pretoze vzdy svieti kontrolka DDE, odpadnuta hadicka nevyvola ziadnu zavadu v pamati, a v nudzaku to pojde, pretoze nepozna tlak v sani..celkom hlupa jednotka no
skrtia iba davku nafty, a to v kazdej situacii kedy nevedia co sa deje, teda aj ked odpadne ta hadicka, pretoze je kriticka pre chod motora, kolko to robi v mg/str si nepamatam (asi 35), ale rychlost na rovine by mala byt prave 120km/h v tom rezime.
ta hadička je v poriadku nemoze byt vadny ten spinač proste ako sa vymenili filtre a ešte tesnenie pri olejovom filtri /to som nespomenul/ lebo mi to tieklo tak odvtedy to nechce ist,nemoze to byt vstrekovacie čerpadlo?? vdaka za kazdu pomoc
cidlo to byt moze, ale nezvykne odist uplne samo.. tak ti uz len zostava dat priehladnu hadicku z filtra do cerpadla, ci ti neprisava vzduch.. to su veci ked sa uz auta kazia aj vymenou spotrebaku
pri tom filtri su dva spinače jeden je si myslim ze spinaci ventil čo ovlada egr ventil a druhy neviem na čo sluzi a ani neviem ako ho zmerat ale vsimol som si ze som mal jeden ventil naopak /som ho skušal a s jednej strany pusta z druhej nepusta/a kamoš ho mal naopak na svojom bmw e36 tak som ho aj ja otočil ako ho ma on a bez vysledku je to normalne ma tam potom niaku funkciu prosim poradte