BMW 320d, r.v. 2008, automat, 91 000km, motor N47D20A
Mam problem s nastartovanim motora. Jedno rano cestou do prace mi zdochlo auto. Len tazsko znovu naskocilo a po par metroch zase zdochlo. Diagnostika vypisala chyba snimac tlaku paliva. Vymenil sa filter paliva (bol tam origo BMW s original svorkami na hadickach) a objednal original Bosch snimac tlaku paliva. Po vymene sa este stale ale neda nastartovat. Poradte niekto co s tym. Diagnostika nadalej vypisuje chybu snimaca tlaku paliva.
treba pozriet tlak čerpadla pri štartovaní, prepady trysiek, teraz som tak riešil X3 a bola to tryska....auto neštartovalo,alebo len velmi tažko a skapínalo......čerpadlo až na koniec...))))ale može to byt aj nejaký snimač, už som riešil aj klukovy snimač, atd......
Skusali sme to nastartovat na sprej a tak naskoci. Ide ale vidno ze to ma velke vybracie na motore a trochu aj divny zvuk ako keby nesiel jeden valec. Akonahle trochu pridam na volnobehu tak zdochne. Ako keby elektronika vypla motor a isiel len v nudzovom rezime. Tazsko ide aj do otacok. Neviete niekoho v KE okoli kto sa do toho rozumie okrek origo servisu. Ja som z Roznavy.
Ono ked vychladne nastartuje , praveze som to napichla a nepise nic ... ale na taku bukovu diagnostiku...myslis asi cerpadlo railove hlavne v motore ze..lebo studene chodi dobre a ked sa zohreje cca po hodine jazdy skape za jazdy a nechyti zo hodinu kym nevyvhladne, hej N47 je to 2008ma
Najhorsie ze mozno aj zapisalo len ti trulovia v servise to zmazali a potom uz nepisalo nic bo vychladol a startoval... ked to cerpadlo odchadza prejavuje sa to obdobne ? Ona aj zatepla dlhsie toci sa mi zda ...