... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
pexo
Autor témy
Príspevky: 138
Registrovaný: 23.5.2008
Auto: E39 530i BlackBeauty
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 25. Marca 2013, 17:32

caute. chcem sa vas opytat ci niekto pocul o tom a popripade ci ma skusenosti s tym ze dvojhmotny zotrvacnik sa da nahradit klasickym, k tomu ide este nejaky diel a ze to takto funguje.. je to proste lacnejsia nahrada za klasicku dvojhmotu. mne sa to velmi nezda, ale v 2 servisoch mi vraveli ze sa to takto robi, a ze takyto sposob uz je potom v aute na stalo. poculi ste o tom niekto? budem rad za vase rady a nazory.
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 25. Marca 2013, 18:11

no čo viem, dáva sa jednohmotný zotrvačník + odpružená spojková lamela, neviem či sa to presne tak volá a neviem akú by to malo fyziku na auto. Vraj sú ale potom trošku vačšie vybrácie na neutrály. Viem, že si to ľudia robili na požotoch a passatoch :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
milan316
Príspevky: 62
Registrovaný: 10.7.2010
Auto: 525d E60
Kraj: Nitriansky

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 25. Marca 2013, 19:42

 
pexo
Autor témy
Príspevky: 138
Registrovaný: 23.5.2008
Auto: E39 530i BlackBeauty
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 25. Marca 2013, 20:23

fox1k napísal:
no čo viem, dáva sa jednohmotný zotrvačník + odpružená spojková lamela, neviem či sa to presne tak volá a neviem akú by to malo fyziku na auto. Vraj sú ale potom trošku vačšie vybrácie na neutrály. Viem, že si to ľudia robili na požotoch a passatoch :-k


no presne toto.. tak mi to vraveli aj v servise a ze t robia aj na bavorakoch. akurat som zvedavy na tu fyziku v aute. a ci sa tym nieco zmeni atd.
 
pby
Príspevky: 141
Registrovaný: 19.11.2012
Kraj: Prešovský

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 26. Marca 2013, 11:10

Mna by zaujimalo ako to teda doriasia ludia co sa vyznaju ze a to bude dat aj na povedzme BMW spravit, o kolko to je lacnejsia (tak v priemere) vec ak sa da namiesto dvojhmoty - jednohmota a odpruzena spojkova lamela
OO(||||)°(||||)OO
 
MajkoKNM
Príspevky: 136
Registrovaný: 15.2.2011
Auto: ukradnuta e36
Kraj: Žilinský

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 26. Marca 2013, 12:54

Kamos vymenil dvojhmotny zotrvacnik s pevnou lamelou za jednohmotny a odpruzenu lamelu (golf IV) a ziaden problem. Pokial sa na jeden motor robili oba zotrvacniky netreba stresovat, potom treba uz len kupit podla toho lamelu ci odpruzenu alebo nie koli rozbiehaniu s autom napr.
 
Užívateľov profilový obrázok
mathew144
Príspevky: 483
Registrovaný: 17.11.2011
Auto: e46 320D Tour 191PS
Kraj: Košický
Bydlisko: Haniska pri Košiciach

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 26. Marca 2013, 14:20

ale ten kit 4p vyzera zaujimavo
 
Užívateľov profilový obrázok
majdo-dk
Príspevky: 259
Registrovaný: 18.11.2010
Auto: BMW 330cd e46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolny Kubin/Bratislava

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 25. Júna 2013, 08:30

Nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu. Ked kupujem pozivany dvojhmotny zotrvacnik tak ako zistim ci je dobry pred tym ako ho dam na motor na pozkladam to??? Da sa to daako zistit ci len ked to je uz setko poskladane. Dik
BMW e46 330d tour

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 25. Júna 2013, 08:58

napr.
 
Užívateľov profilový obrázok
maiki
Príspevky: 4229
Registrovaný: 10.4.2009
Auto: 02" E46 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 25. Júna 2013, 09:15

ja som nieco taketo vymyslal na moju E36 323i , no bolo mi povedane ze ak mam klimu, tak jednohmotny zotrvak to neutiahne... cize mi ostava pozerat len 2hm
Your car. Your story. So don't let someone else write the book.
E46 320d 02"
ex E36 323i 96"
Obrázok
 
MajkoKNM
Príspevky: 136
Registrovaný: 15.2.2011
Auto: ukradnuta e36
Kraj: Žilinský

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 25. Júna 2013, 10:09

bolo to sice na golf IV 1.9 tdi s klimou, kde bol vymeneny dvojhmotny za jednohmotny a bez problemov auto funguje.
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Sobota, 13. Júla 2013, 13:46

maiki napísal:
ja som nieco taketo vymyslal na moju E36 323i , no bolo mi povedane ze ak mam klimu, tak jednohmotny zotrvak to neutiahne... cize mi ostava pozerat len 2hm


kto ti toto povedal maiki?
a hlavne preco?
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 15. Júla 2013, 14:46

pretoze klima je pohanana kardanom :lol: Povedal by som ze hlavny rozdiel je v tom, ze kluka je pruzne oddelena od zotrvacniku, kdezto ked das len odpruzenu lamelu, tak sice chranis prevodovku, ale kluku uz nie, je teda realnejsie riziko ze praskne.
 
m3arko
Príspevky: 13
Registrovaný: 21.9.2011
Auto: bmw e39 525 tds
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovsky Hradok

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Pondelok, 7. Októbra 2013, 20:08

ja to prave teraz riesim..na mojom bmw...tiez sme dostali k rieseniu veci jednohmota a odpruzena lamela kedze dvojhmota najlacnejsia vychadzala cca 500 ecok....nieje to az take strasne a pri mojich investiciach do toho auta sice chcenych ma dalsich 500 eur uz dost dostava do rozpakov investovanych penazi do auta kedze sa to uz blyzi k 2000 euram a este dalsich 500 a to este by sa uz patrilal aj lamela aj s pritlacakom celu sadu a ta uz vychadza cca 700 eur...
tak tiez zvazujem na motor tds v modeli e 39 jednohmotu a odprzenu lamelu....
popripade....este raz otazka do plena ako zistim ci je dvojhmota dobra??ja som napriklad mera kolko ma volu a vyslo mi 1,2 cm....viete niekto kolko by mala mat na motore tds??dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5328
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Utorok, 8. Októbra 2013, 07:25

jaku volu? akoze tym vies pohnut 1.2cm bez odporu? ak hej, tak ta uz bola davno po smrti..
2hmota musi byt pevna ze ked tym chces pohnut, tak to kladie hned odpor, bez vole.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných