... všetko o BMW ...
Lesky napísal:tot moj oblubeny nazor, (michall nemyslim to v zlom ) , ale v tom aute je tolko moznosti co ine sa moze posrat (a urco sa posere, lebo skratka je to tak, aj ked neviem preco )...inac podla mna by som do 535 nesiel ma 2 turba cize narocnejsie na opravu ale ak mas dost bubakov tal preco nie
voloda napísal:Co tu stale strasite s 2 turbami??? Cista kktina, aj jedno turbo sa moze posrat. Ked dobre viem, tak v 535tke taha raz jedno raz druhe a len vo vysokych otackach tlacia obe turba. Tym padom sa turba nicia pomalsie a ked sa uz posere, tak vecsinou len jedno. Treba si ich popozerat, ale strasiaka by som v nich nevidel. Aj spotreba sa da pekna spravit, TV-BA a spat vysla priemerka 6,9 podla tankovania, rychlost v obci +10 mimo obce +20, celkovo sviznejsie tempo, ziadne vlecenie sa v kolone.
Naklady su trochu vyssie, auto ma velke brzdy (co tiez nieco stoja) tym padom tam mensie kolesa ako 17tky nedas (aj to musia byt origo bmw a presne etcko) jednoducho 18tky su nutnost. Vecsie dpf, na cistenie alebo vymenu treba viac bubakov ako v 530tke. K spotrebe som sa uz vyjadroval, ostatne naklady ako u 530d, 6 hrncov 6 zhavicov, termostaty rovnake, olej a ostatne veci tiez. Tolko k veciam co sa bezne menia.
535tka neexistuje s manualom a vecsinou ma lepsiu vybavu za porovnatelnu cenu ako 530d. Jednoducho pozeraj vybavu a stav auta, ci to bude 535 alebo 530 je podla mna jedno, vykonovo ti bude stacit urcite aj 530. Lci je krajsia, ale myslim ze ak kupis auto s rokom narodenia 2005 a vyssie nic nepokazis, vsetko zalezi od kusu na aky natrafis. A hlavne sa treba naucit pouzivat slovko "hladaj", dozvies sa vela veci . Za mna tiez 535d, prajem vela stastia pri hladani...