... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

530d- už mám rád BMW, Vyriešené

Štvrtok, 3. Januára 2013, 16:53

Ahojte , som tu nazad a zrejme ste si z nadpisu vydedukovali, že mám opať zlé moje vydrbané auto
si myslim že mám rekord v poruchovosti svatoznámeho vozidla BMW - u mna BMG invest.

tak začnem a snať to vyriešime , teraz klakol motor roka m57 3.0d 142Kw

problém sa začal z ničoho nič , pri prudsej akceleracii okolo 2700 ot palubovka vyhodi Einspritzenlage či ký fas (zle pixle)
motor hodi do nudzoveho režimu a zniži mu výkon. po opatovnom štartovani vsetko ide normálne len dlho štartuje často aj 40 sekund
zastudena štartuje auto sca 5 sekund toči kým chyti.

motor dymí ako nikdy pred tým .

na diagnostike sme zistili nasledovné . pressure senzor ( na rampu som kupil druhý den nový )

a na tretom valci bola hodnota vstreku +1.8 ( na tretí den vstrek vymenený )

robí to isté . teraz sú všetky vraj OK ani jedna neide do plusu a pohybuju sa vsetky v minuse

Iné mi neostáva ako samotné vysokotlakové podávacie čerpadlo názvom CR

zmeral som tlak na rampe na volnobehu okolo 800 otáčok mám 33Kpa a požadovaný tlak taktiež 33Kpa
vo vyssich otáčkach sa požadovaný rovná aktualnemu tlaku

ale čo som si všimol že to preskakuje z 33Kpa na 34Kpa a nazad

nemalo by to konštantne držať tlak? aky tam má byt pri volnobehu?

regulačný ventil ako otestujem .?

ako by som vedel zmerať CR čerpadlo či nieje vadné? pri štartovaní tlak nevieme zmerať
mohol by som napojiť multimeter na tlakový senzor rampy a zmerať prud pri volnobehu a následne pri štartovaní , porovnám a prepočítam

viem že je najistejšie vymontovať CR dať na stolicu a otestovať ho, ale to zatial nepripadá do úvahy vymontovat a možno je vada inde.

takže prosím Vás skúste poradiť

Dakujem =D>
Naposledy upravil/-a csuka530d v Pondelok, 7. Januára 2013, 21:55, upravené celkom 4 krát.
 
maniaczv

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 17:05

skus ceknut tuto hlasku uz rozoberali ...

bmw5-e39/einspritzanlagen-palivova-sustava-t48745.html
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 17:16

mam doma ozaj dobre adativa,zastav sa u mna ked myslis.
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 17:21

no hej vdaka len jemu neštartovalo dlho ako mne a nedymilo na čierno.

mám aj ja dal som tam VIF zimny . hovno pomohlo už ani tak nestartuje ako štartovalo
 
Užívateľov profilový obrázok
Peters2
Príspevky: 415
Registrovaný: 12.9.2009
Auto: BMW e46 tour 999PS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 18:04

csuka530d"]Ahojte , som tu nazad a zrejme ste si z nadpisu vydedukovali, že mám opať zlé moje vydrbané auto.
si myslim že mám rekord v poruchovosti svatoznámeho vozidla BMW - u mna BMG invest.


tak skus auto vymenit za nejakeho francuza alebo rumuna, isto ti pojde poruchovost na nulu... ale darmo ked je raz nevydarene auto, tak moze byt znacka aka chce, bohuzial ty si natrafil na taky nevydreny, pripadne o zle postarany kus tak nadavas... kazdy by sa zachoval rovnako :?
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 18:06

dik za povzbudenie
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 18:11

Už zase sa v tom rýpeš? :mrgreen: Ale nie,pokial to dymí načierno,máš tam vela nafty alebo málo vzduchu.Turbo,váha vzduchu sú na to ako?
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 18:15

ahoj , turbo fici ako má olej negrca a váha vzduchu pri odpojeni taktiež naprd startuje.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 18:58

To len tak pre úplnosť...Zhrňme to:vstriky OK,váha vzduchu OK,turbo OK,senzor na rampe OK,tlak paliva OK,čerpadlá všetky 3 sú OK.Zabudol som niečo?Potom čo si menil to čidlo na rampe,bol si na diagnostike?Zmenilo sa tam iečo?
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:04

nie nezmenilo sa nič jedine to že nepise pressure senzor ale to musel mat ešte uložené v pameti ked som ho menil pred sca 3/4 rokom.

nasli sme aj chybové hlásenie pod číslom ( 2550 - neznáma chyba) musim zisti čo to je.

teraz zháňam diagnostiku ktorá dokáže byt spojena s RJ aj pri štartovaní vozidla aby som vedel zmerat na Raile tlak počas štartu . ked točí a nenatočí

som si istý že tam bude pri štartovacích otáčkach čo je okolo 200, malý tlak a preto nenaštartuje. ale prečo dymí na čierno neviem jesne že vzduch alebo vela nafty.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:10

Fúha,toto je už slušný oriešok ](*,) Nakoniec asi naozaj budeš ťahať von z auta to CR-čerpadlo a testovať.Som ozaj zvedavý čo s tým máš.Lebo to tvoje auto je ozaj "kus" [-o<
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
maniaczv

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:15

podla netu zevraj...
kod : 2550 rail pressure control on start \ maly tlak ? v rail pre start ??
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:31

Peters2 len margo,viem csuka530d pochopit.ja vlastnim uz 4 roky lanciu lybru 2,4 jtd sw.natocil som do nej 110 000km,okrem oleja a filtrov a bezne veci ako brzdy a ramena som nemenil nic.max spokojnost.vo februari som si kupil bmw e39 530d.4 dni a einspritzenlage.odislo CR cerpadlo.vymena cerpadla + vybrat vstreky vycistit naspat 1150 eur.o 2 mesiace getriebenotprogram.repas prevodovky 1690eur,a este stale mi nefunguje ako ma.zena ma furt buzeruje preco beriem lanciu ved som dal jej,ale co mam robit ked potrebujem ist pre suciastku do dokonaleho bmw.neviem preco je to tak,ved aj lancia aj bmw pouziva bosch veci.lenze common rail vynasiel fiat, a mozne je ze volaco taja co ostatny nevedia skopirovat.ved aj HDI motory maju bosch veci napriek tomu su francuzske dizlaky na 2 veci.takze ked raz predam bmw v zivote uz ich nechcem ani vidiet.ked najviac potrebujem auto,vtedy ma sklame.-myslim na BBBMMMWWW.
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:34

mania dakujem : si ma predbehol

no to znamena presne to že odišlo CR čerpadlo fasa , ale môže kvôly tomu dymieť načierno?.

ešte by som rád niako odskúšal ten regulátor tlaku paliva na Cr Cerpadle. niaké návrhy?




David Fiat tam má len malíček (tú lanciu od teba kúpim ved to ma monitor a výbavu ako hovado)

Prototyp common rail systému vyvinul koncom 60. rokov Švajčiar Robert Huber. Vo vývoji v období rokov 1976 až 1992 pokračoval Swiss Federal Institute of Technology. V polovici 90tych rokov Dr. Shohei Itoh a Masahiko Miyaki z firmy Denso, vyvinuli common rail pre veľké nákladné automobily. Prvým prakticky použiteľným systémom označeným ECD-U2 Common Rail bol vybavený automobil Hino Raising Ranger. V 90tych rokoch na vývoji spolupracovali firmy Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat a Elasis, táto fáza skončila v roku 1994. Koncom roku 1993 patenty odkúpila nemecká firma Robert Bosch GmbH a pokračovala vo výskume a vývoji pre uvedenie do sériovej výroby. V roku 1997 prišli na trh prvé modely osobných automobilov vybavené týmto systémom
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: 530d- nenávidim BMW, Help vstrekovanie

Štvrtok, 3. Januára 2013, 19:46

Ten čierny dym nejde do hlavy ani mne :-k Prebytok paliva mi nejak nesedí s malým tlakom na raile,hlavne keď vstriky majú správne hodnoty.Nemože ten snímač na čerpadle hlásiť do RJ pičoviny a tá z toho jednoducho zblbne?
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných