... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
DarkBeast napísal:ja mam rovnaky problem a diagnostika ukazovala len nejaku neidentifikovanu chybu RJ motora ... plus spotreba vysoka
eko.fresh napísal:Pri tomto probleme byva diagnostika vacsinou bez chyb.
Ale urcite diagnostiku odporucam![]()
Problem je ze 100kw ma DDE 3.0 a ta toho moc neprezradi ked ide o problem s VP44
ATL-Juri napísal:ja mam spotrebu dobru ako som aj maval len niekedy mi ten tah motora zablbne v pondelok pojdem pozret na diagnostiku co mi ona prezradi
HAMANN E46 napísal:
takto to zacina, neskor ti pojde KO
fano031 napísal:Pozri všetky podtlakové hadičky...mne to pomohlo...
Našiel som jednu prešúchanú pod krytom motora....
ATL-Juri napísal:zdravim
vlastnim bmw e46 320d 100kw 2000 r.v ci je teplo ci je mraz auto štartuje na brnk. rozbieham sa auto taha ako ma resp. na všetkych prevodových stupnoch - necitit stratu vykonu a niekedy auto nechce ist do tahu ci uz pridam naraz alebo z lahka-motor sa dusi - držim plyn -motor nejde-postupne uberám plyn-vykon motora oživa-až znova nabehne výkon ako ma byt.
tento problem sa mi strieda v nepravidelnych intervaloch raz ide v poriadku raz nie.
Tento problem nastal ked po demontovani čerpadla z motora-avšak po demontovani bolo nastavene v original bmw servise čerpadlo sa len založilo a odistilo .
filter vzduchu je novy
na palivovom filtri je cca 12000 km najazdene
podtlakove hadicky vsetky menené
egr vyčisteni-nič nieje zaslepené
všetko je zapojené podla schem
co by to mohlo sposobovat?
Mohlo sa stat ze cerpadlo nieje nastavene na 100% ked to raz ide raz nie?