Utorok, 13. Marca 2012, 20:56
Bratia,
mám otázku. Keď som pred rokom kúpil auto, otáčky blbli, nikdy sa nedržali rovnakých hodnôt a musel som ich nastavovať plynovým lankom na škrtiacej klapke. Kúpil som používaný a ten zasa robí to, že za tepla pustí otáčky aj na 600-500ot./min. Motor nezdochne - zreguluje to, ale vždy keď pridám na prázdno a pustím plyn tak mi to tak klesne.
Je to problém iba voľnobežného ventilu, či mám hľadať problém aj inde?
A ako to vlastne funguje? Ak je voľnobežný ventil dobrý, tak by som mal mať škrtiacu klapku úplne zavretú (myslím lankom) a otáčky by sa mali držať predpísanej hodnoty, že?
Ďakujem, veľmi mi pomôžete.
E36 318i 85kW (M43B18)
04/97
. BMW E36 318i, M43B18 (85kW), 04/97 ... (ex)
. BMW E46 318i, N42B20 (105kW), 05/03 ... na predaj
. BMW E87 123d, N47B20C (150kW / 195kW), 07/08 ... na predaj
.. A na siedmy deň Boh stvoril BMW, pretože so ženou by sa muž nudil ...