3,0dA- R.V. 2005 .... /pri 1. - 2. prev. stupni / cítim vibrácie na volante, len také silnejšie mravenčenie, potom sa to stratí ....tak soudruzi, čím pak to asi je ???? Ďík
ja tiez suhlasim s alienom.. bavor skus geometriu dat zrobit... a rado asi su to naozaj kotuce.. ja to najviac citim ked brzdim z 120 na 90-80.. takze neostava nic ine ako investovat..
tak jako Ti radili predomnou, jednoznačne v prvom rade choď dať prevážiť kolesá, a hneď na geometriu, a keď to trasie pri brzdení, tak pravdepodobne sú krivé kotúče
BMW X5 E70 3.0sd, M paket, 21" 128, - 40 mm, H&R podložky, ku LOGIC7 sub JL Audio 13w7, GZPA16000d, GZBP12.3500, TV tuner, DVD menič, LCD monitor, Eisenmann, LUX H8 v3, ... príbeh BMW 3 E92 335d ex Nissan 350z kabrio ex Mazda 6 2.3i ex Mazda 323F 1.8i
zdravym sudruhovia u mna to boli priseknute piestiky na strmenoch a upchate hadice ta vnutorna vypln a mam aj trosku chytene kotuce ale jebem na ne zoderem ich na nulu a menil sa este hlavny brzdovy valec
No bacha páni aby ste nedopadli ako ja. Mne to tiež trialso pri brzdení aj pri vyššej rýchlosti na mojej E39 530i. Menil som tam rad za radom skoro všetko a nakoniec to boli ložiská v predných kolesách a aby toho nebolo dosť kedže som najazdil na tom roztrasenom predku viac km tak som po výmene ložísk musel meniť aj tyč ktorá spája volant a riadenie. Je asi 50 cm dlhá a stála origo 255,-€. u Martina46 z BB v BMW stojí 275,-€. Kamarát čo má X5 mi vravel že práve táto tyč často odchádza a aj on ju už menil. Ja mám až teraz konečne pokoj a všetko šlape ako má. Ja len že ani v servise nevedeli nájsť príčinu trasenia a napr. kotúče a ramená som menil úplne zbytočne a geometriu som robil asi 3 krát tiež zbytočne!
3,0dA- R.V. 2005 .... /pri 1. - 2. prev. stupni / cítim vibrácie na volante, len také silnejšie mravenčenie, potom sa to stratí ....tak soudruzi, čím pak to asi je ???? Ďík
Mne to taktiez robilo pri brzdeni od 120 po 80 boli to kotuce. Kotuce|platnicky BOSCH cca 300 euro aj s robotou.