... všetko o BMW ...
 . Skoro každý týždeň som ho umýval, vysával a staral sa oň ako keby bol môj. V duchu som si vravel keby tak raz bolo moje. A jedneho pekného dňa sa dedo rozhodol ze Brambor preda
. Skoro každý týždeň som ho umýval, vysával a staral sa oň ako keby bol môj. V duchu som si vravel keby tak raz bolo moje. A jedneho pekného dňa sa dedo rozhodol ze Brambor preda  a zrovna ja som musel byť ten čo sa o predaj Brambora bude starať. Tak som ho nafotil a hodil na internet a nahodil som tam dosť vysokú sumu aby sa tak skoro nepredalo
 a zrovna ja som musel byť ten čo sa o predaj Brambora bude starať. Tak som ho nafotil a hodil na internet a nahodil som tam dosť vysokú sumu aby sa tak skoro nepredalo  . Čas utekal a o Brambor nemal nikto záujem až sa dedo rozhodol že nám Brambor daruje. Môj sen bol skoro splnený. Brambor bol konečne u nás akurát že ja som mal asi 16 a vodičák nedohladne. Brambor bol využívaný akurát cez víkendy. Vtedy mal už 315000km (počas dedovho používania nebolo nič menené !) a tak investície prešli na nás. Našťastie len snímače brdz a silenbloky predných ramien. Prešiel rok a pol a ja som stal pred Bramborom s vodičákom v ruke.
. Čas utekal a o Brambor nemal nikto záujem až sa dedo rozhodol že nám Brambor daruje. Môj sen bol skoro splnený. Brambor bol konečne u nás akurát že ja som mal asi 16 a vodičák nedohladne. Brambor bol využívaný akurát cez víkendy. Vtedy mal už 315000km (počas dedovho používania nebolo nič menené !) a tak investície prešli na nás. Našťastie len snímače brdz a silenbloky predných ramien. Prešiel rok a pol a ja som stal pred Bramborom s vodičákom v ruke. 







 ) ale hlavný problém stále neprestal auto stále vynechávalo aj keď menej ale stále to bolo citelné. Až jedného krásneho dňa som sa rozhodol že skúsim odpojiť EGR ventil. Odpojením ventilu sa chod motora výrazne zmenil k lepšiemu a vynechávanie prestalo úplne. Ale ešte stále bol dlhy zoznam toho čo treba ešte opraviť. Prestal fungovať centrál a staáe sa otváralo sklo kufrových dverí, prestalo svietiť tretie brzdové svetlo, kladky a remene mali to najlepšie už dávno za sebou a čo bolo najhoršie vodná pumpa bola v katastrofalnom stave. Dokonca som auto odstavil a prestal som sa voziť kým nenašetrím na vodnú pumpu. Prešiel asi týždeň alebo dva a vodnú pumpu som mal doma. Fotky z výmeny nemám ale vodná pumpa tam bola od výroby. Inak výmena je veľmi jednoduchá. Čas išiel ďalej a ja som šetril jak drak
) ale hlavný problém stále neprestal auto stále vynechávalo aj keď menej ale stále to bolo citelné. Až jedného krásneho dňa som sa rozhodol že skúsim odpojiť EGR ventil. Odpojením ventilu sa chod motora výrazne zmenil k lepšiemu a vynechávanie prestalo úplne. Ale ešte stále bol dlhy zoznam toho čo treba ešte opraviť. Prestal fungovať centrál a staáe sa otváralo sklo kufrových dverí, prestalo svietiť tretie brzdové svetlo, kladky a remene mali to najlepšie už dávno za sebou a čo bolo najhoršie vodná pumpa bola v katastrofalnom stave. Dokonca som auto odstavil a prestal som sa voziť kým nenašetrím na vodnú pumpu. Prešiel asi týždeň alebo dva a vodnú pumpu som mal doma. Fotky z výmeny nemám ale vodná pumpa tam bola od výroby. Inak výmena je veľmi jednoduchá. Čas išiel ďalej a ja som šetril jak drak  . Po dvoch mesiacoch mám doma silenbloky motora a prevodovky (neni ich kedy vymeniť) a konečne aj remene a kladky. A tak som sa pustil do ďalších oprav remene a kladky som vymenil (staré tam boli od výroby) a potom som sa pustil s otcom do elektriky kedže ja ju nemám moc v láske
. Po dvoch mesiacoch mám doma silenbloky motora a prevodovky (neni ich kedy vymeniť) a konečne aj remene a kladky. A tak som sa pustil do ďalších oprav remene a kladky som vymenil (staré tam boli od výroby) a potom som sa pustil s otcom do elektriky kedže ja ju nemám moc v láske  . Zaujmavé bolo to že cetrál bol ok akurát že klúče prestali fungovať. Klúče sme rozobrali a zistili že spínač zamykania bol odtrhnutý na oboch klúčoch. Otec to zaletoval a centrál zas funguje tak ako ma. Ďalej sme zistili prečo nefunguje tretie brzdové svetlo a prečo sa otvará furt sklo zadných dverí (roztrhnuté kábliky). Dnes ma Brambor nalietaných 328000km
. Zaujmavé bolo to že cetrál bol ok akurát že klúče prestali fungovať. Klúče sme rozobrali a zistili že spínač zamykania bol odtrhnutý na oboch klúčoch. Otec to zaletoval a centrál zas funguje tak ako ma. Ďalej sme zistili prečo nefunguje tretie brzdové svetlo a prečo sa otvará furt sklo zadných dverí (roztrhnuté kábliky). Dnes ma Brambor nalietaných 328000km




 potlesk pre auto aj pre teba
 potlesk pre auto aj pre teba   
 
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) ...ledva som skocil na brzdu a trochu smykol volantom a uz lietali nahradne diely na renault grand scenic....
 ...ledva som skocil na brzdu a trochu smykol volantom a uz lietali nahradne diely na renault grand scenic....

](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) a stale nic tak tam otec zavolal a vynadal im a oni ze sa ozvu ....za hodinu volali ze mu posielaju peniaze....dali to na totalku lebo oprava by stala cca 5300€ .....tak dali zakladnu cenu 5500€ (zevraj sa na slovenskom trhu predavaju za takuto cenu) a od toho odratali ostatok auta nejakych 1900€....
  a stale nic tak tam otec zavolal a vynadal im a oni ze sa ozvu ....za hodinu volali ze mu posielaju peniaze....dali to na totalku lebo oprava by stala cca 5300€ .....tak dali zakladnu cenu 5500€ (zevraj sa na slovenskom trhu predavaju za takuto cenu) a od toho odratali ostatok auta nejakych 1900€....