Štvrtok, 13. Mája 2010, 16:06
Cize k veci:
auto mam mesiac mozno viac, ked mam necelu polovicu nadrze tak ukazuje dobre (viac som este nemal) ale ci menej v nadrzi je tym viac blbne.
Blbne to asi takym sposobom ze cez noc auto stoji vo dvore trochu naklonene do lava ale len trosicku. a ked rano sadnem ukazuje mi o 10L niekedy aj o 15L menej a kym dojdem do prace asi pol hodinka tak sa to vrati do normalu.
Ale dnes ma to prekvapilo, lebo ked som isiel s prace tak mi zasvietila rezerva a ukazalo mi asi 5L v nadrzi a po par km sa to uz trochu dvihlo prestalo svietit ale kym som dosiel domov este stale to nebolo ono a pritom som stal rovno akurat predok bol trochu vyssie.
No a doma som vysiel na obrubnik mysliac si ze ked ho nahnem do opacnej strany ako zvykne cez noc stat, tak ze mi ukaze viacej, ze to bude mat opacny efekt a asi po 2hod som sa pozrel a efekt ten isty ukazalo 10L
a pritom vcera mi ukazovalo 20L a viac a aj tolko by tam malo byt a od vcera som mohol spalit max. 3-4 litre.
Podla toho co viem tak nadrz je akoby dvojdielna kvoli kardanu a ze kazda strana ma cerpadlo aj plavak, a teraz otazka: ako to funguje a ktora strana je ta hlavna a do ktorej sa palivo iba precerpava, a co by mohlo byt zle?