... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
 neviem tu o nikom, kto by tu elektroniku opravoval
 neviem tu o nikom, kto by tu elektroniku opravoval 

 ...  ak by to bolo tak, tak VP44 staci dat mechanicky opravit/repasovat a elektroniku opravit podomacky
...  ak by to bolo tak, tak VP44 staci dat mechanicky opravit/repasovat a elektroniku opravit podomacky 


eddy159 napísal:mam k tomu kopec materialov ak chces poslem ti to mailom. Je tam aj oprava riadiacej jednotky. Je to len vymena tranzistora.
 Možno porozmýšlam a ked nas to naučíš tak si potom kupim E46 100kw
  Možno porozmýšlam a ked nas to naučíš tak si potom kupim E46 100kw  
luky2208 napísal:A po vymene toho tranzistora nebude treba nanovo zmazať RJ na stolici ?
luky2208 napísal:Pokial si zo školenia dobre pametám tak ako nahle sa RJ alebo jej časť odpojí od zbytku čerpadla treba to dať opeť na stolicu lebo už RJ nebude fungovať.
luky2208 napísal:A dalšia otázka znie: opravia ti čerpadlo po mechanickej stranke ak im povieš že RJ si opravíš sam.
 ... alebo ked aj opravia, tak mozno nie prave Bosch ...
... alebo ked aj opravia, tak mozno nie prave Bosch ...
 a čerpadlo sa vlastne stava nefunkčné lebo sa nevie v akej polohe zastalo.
  a čerpadlo sa vlastne stava nefunkčné lebo sa nevie v akej polohe zastalo. urcite sa to da rozobrat bez toho aby si to prerusil
 urcite sa to da rozobrat bez toho aby si to prerusil 

alfi666 napísal:Aha jasne.. potom viem ocom hovoris... ale myslim, ze toto nehrozi - staci aby si rozoberajuca osoba dala pozorurcite sa to da rozobrat bez toho aby si to prerusil
 ... no som zvedavy na tie dokumenty ak sa tu objavia... nechame sa prekvapit
 ... no som zvedavy na tie dokumenty ak sa tu objavia... nechame sa prekvapit 
 tak trochu ma to zaujalo a chvilu som googlil... a som sa docital, ze VP44 ako cerpadlo z mechanickej stranky je spolahlive... akurat ta elektronika vnom nieje.. prave preto odchadza z minuty na minutu.... ziadne piliny ani nic podobne to nesposobia... proste elektronika vyhori a hotovo.... (co ma nechava nekludnym, ale co uz narobim
 tak trochu ma to zaujalo a chvilu som googlil... a som sa docital, ze VP44 ako cerpadlo z mechanickej stranky je spolahlive... akurat ta elektronika vnom nieje.. prave preto odchadza z minuty na minutu.... ziadne piliny ani nic podobne to nesposobia... proste elektronika vyhori a hotovo.... (co ma nechava nekludnym, ale co uz narobim   )
 )


 Aspon ja som to tak pochopil.
  Aspon ja som to tak pochopil.luky2208 napísal:To video je podla všetkeho o tom že zla RJ za dá dole a da sa tam nová šistá a čerpadlo šlape dalej.Aspon ja som to tak pochopil.
Okura napsal:
právě je to na repas, 
ono tím fetem opravíš dusledek, ale ne příčinu. 
Ten FET odejde díky mechanickému poškození čerpadla - přidíraní
Joe napsal:
toto je prave najrozsirenejsi omyl. pridiera sa presuvnik predvstreku, konkretne na VP44 (rotacka), na VP29, kvoli odlisnej konstrukcii sa nepridiera-radove cerpadlo pocas behu presuvnikom jemne trasie, preto sa nepridrie. ovladanie predvstreku ma na starosti druhy koncak, ktory neodchadza, jeho prudove zatazenie je v spicke max 2 A. 
ak je pridrety presuvnik, pumpa nekoriguje korektne predvstrek, v pumpe sa ulozi chyba 57. iba vo vymimocnych pripadoch, ak sa kusne presuvnik v krajnej polohe, nejde motor natocit. 
koncak davkovacieho ventilu odide kvoli konstrukcnej chybe, pretoze vedenia k nemu a samotne naviazanie kremikoveho cipu k podlozke su prudovo poddimenzovane. 
odpalenie koncaku mozu urychlit dve veci: 
1.) spina v nafte, kedy pripcha davkovaci ventil nejaka smet, a elektronika sa to snazi ukorigovat 
2.) vypadok dodavky paliva, najcastejsie kvoli popraskanym prepadovym hadiciam (oplacka a koncernova smrt - prepady su zaustene priamo do hlavneho palivoveho vedenia). vtedy chyti pumpa vzduch a elektronika nie je chladena cerstvou naftou zospodu komory. ak vtedy sofer startuje doblba s praznou komorou, spolahlivo koncak odpali.
