Ahoj, dakujem za pochvalu
Netreba vypustit cely system, cez tu hadicu nevytecie vsetka nemrzka. Nevypustal by som cely system ja osobne. Viac menej sedacky von, volant, stredovy tunel, pristrojovka, odpojit tie bovdeny, kurenie odpoj vlavo dole pod volantom komplet kablovacku, netreba to odpajat naraz (nato som prisiel az ked som to robil druhy krat :), imbusy na vyztuhu co ide popod volant, das dole plasty vsetky co sa daju. Okolo dveri pozor na plasty aby si nepopraskal uchyty, zvlast teraz budu krehke. Dalej treba dat dole kryt z motoroveho priestoru, mas tam 5 srobov na 10ku golu, potom znutra mas o kasnu tiez 2x srob. Palubovku povolit, hore 25 torx, dole 13 gola. Staci nadvihnut, netreba uplne prec davat. Mal by si vybrat kurenie celu kocku von. Potom plynovy pedal uvolnit a pomaly tahas koberec. Ten daj niekomu vycistit

. Znutra auto ocistit, dole tie plasty co idu dozadu pod nohy. Ak je auto hnile, porozmyslaj hned o vyvareni, toto je jedinenca prilezitost ako to spravit dobre a nepokazit interier. Kocku kurenia rozober, parny cistit, vsetko vystriekat savom proti plesni.. Lopatky ventilatora ofukat opatrne. No a ked budes suchy, tak skladas naspat.
Najlepsie ak to robite dvaja ludia, sam to robit je zdlhave, mne vzdy maly brachac pomaha, ide to lepsie.
Inak by tam nemali byt uz moc zadrhle, aspon si nepamatam
