... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
stanleyTDI napísal:inac som vybral von aj chladice vystriekal som ich od spiny , vybral som aj termostat a vraj ho mam tak vyskusat ze ho ponorim do horucej vody ci funguje, ......viete mi poradit co by to mohlo byt alebo popripade ci sa nietko s takym uz stretol? lebo taketo bezcielne hladanie neviem ci ma niekam privedie:(
rosta636 napísal:Ach jo ,chlape!Pokud jsi reklamoval viskospojku,protože se ti začala otáčet pouze při startu a pak se zastavila,tak jsi to reklamoval ZBYTEČNĚ! Ta spojka ti sepne až podle teploty co na ní povalí s chladiče.Jinak má stát a nebo se zlehka otáčet! A i kdyby byla kaput ,tak kvůli tomu nepřehřeješ motor.
Podle čeho soudíš,že se ti to hřeje? Že máš tvrdý hadice a nebo ti lítá ven voda?Jaká je teplota motoru ? Měřil jsi to?Taky já vůbec nevím co máš za motor ,tak se těžko radí.
Tady ti vypíšu co způsobuje nejčastěji problém
Hlavní termostat ,ale ne většinou termostat jako takovej ,ale těsnění a pak to přisává vzduch
Vodní čerpadlo
Netěsnost hadic,spodní s chladiče a z expanzky,nebo příruba na motoru
Chladič ,bud je ucpanej od prachu,nebo zanešenej jako takovej.Ale většinou je kaput bud dole a nebo nahoře(vyboulenej)
Prasklá expanzka
Vadný víčko expanzky
A ted to hlavní ,neznamená ,že když ti lítá ven voda ,že se to hřeje! Proto je potřeba měřit teplotu a ne koukat na měřák v přístrojovce,kterej ukazuje +/- autobus
U E46 je to v 90% vzduch kterej se tam někudy dostává a nebo se to špatně odvzdušní.Pokud by to bylo těsnění pod hlavou,tak si piš ,že to uvaříš na 2km
Tak a ted můžeš začít hledat