... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

bmwtt.sk

Frist247
Autor témy
Auto: BMW 520d xdrive 140k
Kraj: Zahraničie

BMW 520XD 140KW problém po servise

Streda, 27. Septembra 2023, 18:03

Zdravím prosím o radu
Dal som svoje auto do nemenovaného servisu na výmenu oleja v prevodovke xdrive a diferenciáloch + skontrolovanie celeho auta čo a ako keďže sú celkom machri v svojom obore
po vymene auto išlo v poriadku no asi po 3 dňoch počas normalnej jazdy hodilo auto do núdzového režimu (priloha) po vypnutí a zapnutí išlo auto opäť normálne...zisťoval som si aj sam čo to môže byť cez kadejaké fora..vraj to môže byt aj tym ze je nízka hladina oleja v prevodovke...no neviem nie som mechanik...no urobil som bez problemov asi 300km sám mechanik sa mi ozval ci to prijdem skontrolovať tak teda som auto odviezol do servisu po svojich nerobil som z toho nejaku velku vedu... reku možno je nieco s adaptaciou ze urobia reset a všetko bude v poriadku..
no a teraz k veci
Po dvoch dňoch testovania ma chlapci zo servisu celkom prekvapili
Vytopena na totálku riadiacia jednotka motora
plus kopec ďalších veci na výmenu aby auto bolo funkčné tak najbližší servis ma čaka nova riadiaca jednotka motora, kabeláž motora + turbo...rozumiem že auto ma svoje km ale tak z dňa na deň je z auta vrak ?
Ja osobne na svoje auto berem ohľad no neviem aké testy prebiehali z ich strany keďže kopec veci je v prdeli
Ako sa k tomu postaviť?
Prílohy
20230916_142241.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 520XD 140KW problém po servise

Štvrtok, 28. Septembra 2023, 06:49

zo sekundy na sekundu su z tych aut vraky... N47 sa dokonca vedia zadriet aj po vymene oleja

niemand
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 520XD 140KW problém po servise

Štvrtok, 28. Septembra 2023, 08:55

Dobrý deň,
Ak by ste dali VIN Nr. do vyhľadávača zvolávacích akcii pre BMW je možné že natrafíte na otvorenú ( t.j. ešte nevykonanú) TA ktorá sa možno bude týkať problému