... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

bmwtt.sk
 
Frist247
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 3.5.2023
Auto: BMW 520d xdrive 140k
Kraj: Zahraničie

BMW 520XD 140KW problém po servise

Streda, 27. Septembra 2023, 18:03

Zdravím prosím o radu
Dal som svoje auto do nemenovaného servisu na výmenu oleja v prevodovke xdrive a diferenciáloch + skontrolovanie celeho auta čo a ako keďže sú celkom machri v svojom obore
po vymene auto išlo v poriadku no asi po 3 dňoch počas normalnej jazdy hodilo auto do núdzového režimu (priloha) po vypnutí a zapnutí išlo auto opäť normálne...zisťoval som si aj sam čo to môže byť cez kadejaké fora..vraj to môže byt aj tym ze je nízka hladina oleja v prevodovke...no neviem nie som mechanik...no urobil som bez problemov asi 300km sám mechanik sa mi ozval ci to prijdem skontrolovať tak teda som auto odviezol do servisu po svojich nerobil som z toho nejaku velku vedu... reku možno je nieco s adaptaciou ze urobia reset a všetko bude v poriadku..
no a teraz k veci
Po dvoch dňoch testovania ma chlapci zo servisu celkom prekvapili
Vytopena na totálku riadiacia jednotka motora
plus kopec ďalších veci na výmenu aby auto bolo funkčné tak najbližší servis ma čaka nova riadiaca jednotka motora, kabeláž motora + turbo...rozumiem že auto ma svoje km ale tak z dňa na deň je z auta vrak ?
Ja osobne na svoje auto berem ohľad no neviem aké testy prebiehali z ich strany keďže kopec veci je v prdeli
Ako sa k tomu postaviť?
Prílohy
20230916_142241.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7746
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: BMW 520XD 140KW problém po servise

Štvrtok, 28. Septembra 2023, 06:49

zo sekundy na sekundu su z tych aut vraky... N47 sa dokonca vedia zadriet aj po vymene oleja
 
niemand
Príspevky: 35
Registrovaný: 2.9.2023
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 520XD 140KW problém po servise

Štvrtok, 28. Septembra 2023, 08:55

Dobrý deň,
Ak by ste dali VIN Nr. do vyhľadávača zvolávacích akcii pre BMW je možné že natrafíte na otvorenú ( t.j. ešte nevykonanú) TA ktorá sa možno bude týkať problému
zatečenia r.j. DDE ( motora ). Ak to tak bude potom by mohla participovať na riešení Vášho problému Fa. BMW .
Ak by to bola rana vedľa tak potom treba aj tak s istotou zistiť príčinu zatečenia a túto spoľahlivo odstrániť.
P.S. Ak sa dá motor vo Vašom aute t.č. bez problémov naštartovať a r.j. DDE nemá problém sa prihlásiť tak dôvod na jej výmenu je veľmi otázny.
Treba posúdiť stav všetkých pinov r.j. Tieto sa dajú dekontaminovať od oxidácie buď pomocou čistiacich pinov ( dajú s kúpiť v BMW ) alebo v ultrazvukovej čističke do ktorej sa
vystrieka obsah z čistiacich sprejov KONTOX T 60 ( predajné v GM elektronic ) týchto je potrebné kúpiť také množstvo aby sa dosiahla potrebná výška hladiny ktorá zatopí
všetky piny r.j. v ích celej. dĺžke. ( r.j. je potrebné vo UZ vaničke vhodne zafixovať pomocou vhodnej lepiacej pásky) Ak však niektorý z pinov bude úplne odhnitý tak potom amen.
Kontakty v zatopených štekrov mot.kabeláže je možné tiež týmto spôsobom ošetriť. POZOR !!! nesnažiť sa o ich mechanické vyškrabávanie nakoľko sa môžu na trvalo zdeformovať.
Samotný proces čistenia je vhodné ukončiť dôkladným vystriekaním Bremsreimigerom ( čistič bŕzd ) a vyfúkaním čistým vzduchom bez obsahu oleja. ( primazávanie vzd.náradia)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní