... všetko o BMW ...
sbarnisin napísal:Pri zateceni elektroniky/plosneho spoja je poskodenie viditelne a neviditelne. Tazko hodnotit kvalitu prepajkovania, ale ak poskodilo hlavne spoje konektoru, urcite ta kofolka zatiekla aj do medzivrstvovych spojov - duty spoj ktorym prechadza prepojenie medi vrstvami alebo na druhu stranu dosky a je tam velmi tenke pokovovanie, ktore zaoxiduje/skoroduje. Potom je tam jednoducho preruseny obvod (alebo zvyseny odpor) co vsak volnym okom nie je vidiet. Pripadne poskodene a zozrate tenke prepojenia na doske. Treba merat kontinuitu multimetrom a spravit potrebne „bajpasy“. Idealne mat pre porovnanie rovnaku jednotku…. Tak isto mozu byt odpalene jednotlive komponenty na doske… Diagnostika - a podla zavady skumat podla schemy, jednotlivych pinov, merat, sledovat kam ma prepojenie viest apd apd… alebo jednotku jednoducho vymenit….Nazdar.. e61, 530xd lci
Zatiekla mi v kufri kofola a dostala sa to jednej z RJ - myslim ze to je KGM ci PDM ci ako sa to vola. prva biela skatulka od naraznika. Zaoxidovali niektore kontakty na konektore v mieste kde su pajkovane o plosny spoj. Vsetko som vycistil, precinoval pre istotu, inde som som uz vlhkost a stopy po kofole nenasiel.
Ale auto ma riadny vykon len chvilu po nastartovani a potom bez toho aby vyhodilo nejaku chybu ide sice uplne normalne ale s redukovanym vykonom. Proste mam asi tak polovicu vykonu , mozno ani tolko. Neviem to sice nejak isto, ale pri mi to akoby redukovalo vykon od dosiahnutia nejakej teploty motora alebo co...
Predchadzalo tomu milion chyb na polubovke z roznych jednotiek, ktore ale po 2 dnoch zmizli, a cez istu som vsetko vymazal a znova sa ziadna chyba neobjavila.
A teraz fakt neviem co dalej