... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
Bruti
Autor témy
Príspevky: 490
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E70 X5 3.0 SD
Kraj: Banskobystrický

E46 330i spôsob merania EK :)

Streda, 2. Júna 2021, 15:58

ahojte, 16.6 ma čaká EK a TK, nejdem to rozoberať aby som niekomu neuškodil, ale naposledy som mal problém pri EK, že LEN na voľnobehu sa začala zvyšovať hladina O2 vo výfuku po uvoľnení plynu a tak to nebolo schopné prejsť. Keďže 330i ma zdvojenú koncovku, cez koncovku kde je klapka - aj keď bola zatvorená, sa vracal kyslík do tlmiča... vyriešila to handra v koncovke, ktorá to zabrzdila..

chcem sa opýtať, bola to chyba technika, a pri meraní sa má zvoliť nejaká možnosť pre viac koncoviek? - polovičné hodnoty alebo čojaviem...zarazilo ma to, že sa to takto správa...keby som mal M3 zadný tlmič? tak by to nedokázalo odmerať potom na voľnobehu nikdy správne hodnoty takto...

ako to vlastne je? mám sa báť a niečo je zle, alebo to len nevedel nastaviť, že čo ide merať a ako? klapku som mal zaseknutú, nešla otvoriť... tak som to rozhýbal, ale prestal aj podtlak fungovať na otváranie tej klapky, niekde je diera pravdepodobne, lebo keď skúšam podtlakové ovládanie cez diag, tak cvaká, len niekde unika ten podtlak a klapku nepotiahne.. aspoň to má lepší zvuk, ale sa bojím, že teraz na EK už bude väčší problém :D

díky za odpovede :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 17 neregistrovaných