Nedeľa, 10. Januára 2021, 03:10
Čaute mám taký problém, po swape z 2.4td na 4.4i mi už konečne motor štartuje, prevodovka radí,.. stírač stíraji veď to poznáte sami,.. no nastal problém keď sa idem s autom previezť a vyskúšať ho, tak na plný plyn auto ako keby umiera až sa takmer zastaví,.. na pol plynu aspoň ide ale nie je to o nič lepšie no k najvyšším otáčkam sa vždy rozbehne ako má ale to už musím preradiť a zas to umiera,.. je to swap z e38 automatu s abs do e34 bez abs s manualnou prevodovkou,... čerpadlo bolo menené a elektriku robil v Bratislave celkom známy elektrikár ktorý za sebou má už nie jednu prestabu... diag vypísala
intake temperature - čidlo nebolo zapojené ale už som to opravil
knock sensor 2x
a
to že sa motor nevie spárovať s automatickou prevodovkou
palivové čerpadlo bolo menené aj s regulátorom a elektrikár mi tam dal malí tlakomer aby som videl kolko auto má a kolko dostáva,.. na volnobehu malo okolo 3,25baru a po stlačení plynu má 3,5 čo je vraj v poriadku,.. na aute stále nemám airbox ale keď som tam dal športovú šišku bolo to stále také isté,.. váha vzduchu funguje v poriadku mal som aj druhú ktorú som skúšal a robilo to to isté,... mám aj nové univerzálne katy na vyfuku a vraj to môžu robiť tie ale pred tým ako začnem všetko rozoberať píšem sem a dúfam že mi niekto pomôže
E36 318i ex
E34 524td swap 525tds ex
E36 323i ex
E46 328i ex
E38 725tds ex
E30 325i touring stroker ex
E39 530i touring ex
E61 535d ex
E34 524td swap 540i actual