Streda, 25. Novembra 2020, 10:04
az takto lacne 2018tky nie su, v tejto vybave, ktora nie je uplne social idu o par tisic vyssie, ked pozries 520d od 2018 do 25k, tak okrem jednej tusim majui vsetky 100tkm+, niektore 180, cize shuttle/taxi a obchodacke auta, ktore su permanentne na cestach. vacsia polovica z nich ale nema tag unfalfrei, takze mohli byt opravovane uz, je dost mozne, ze aj tento kus ma nejaku plecharinu uz za sebou. Na Slovensko to doviezli v aprili, cize ako dvojrocne, neviem ci je odvtedy na predaj alebo nieco najazdilo, ale tak auto urobilo zhruba 45 az 50k rocne. Je tam aspon hifi, pre niekoho co pocuva v aute hudbu stale/casto to je minimum v pajtach, aspon zakladny driving assist, mala navi viac zamrzi tym hnusnym ramcekom okolo displeja, ziaden hud, a mne osobne by chybala cuvacia kamera, ale zas su tu aj ludia, co hovoria, ze pred 100 rokmi ludia museli chodit na zachod do latriny a vodu nosit zo studne a prezili, tak naco cuvaciu kameru v aute, z ktoreho dozadu vidis kokot ked chces parkovat natesno. Auto si podla konfiguracie skladal niekto starsi, ktory sa velmi nekamarati s novymi technologiami, kedze radsej chcel elektricke sedadla a stresne okno, na tehcnologie sa vysral, ale dal tam aspon EDC, co nebyva uplne zvykom pri slabsie vybavenych.
ak ti vybava vyhovuje nemusi to byt zly kauf, za predpokladu, ze to nebolo nejak tazko burane alebo nema ine problemy, bez mechanika/dokladnej prehliadky nekupuj, na nejake ponukane zaruky by som sa nespoliehal. Lebo ten kto to doviezol to tiez nerobi z altruizmu, takze aj keby to robil za zisk v cistom 500 eur tak to auto musel kupit za 23, no a pozri si mobile.de kolko ich najdes za 23 :). Jedine, ze by si sa dopocul nejaku rozprakvu o tom ako koli covidu pustaju auto s 5k stratou aby sa im vratilla nejaka hotovost.